Ignore:
Timestamp:
2016-06-22 14:34:07 (4 years ago)
Author:
tesatapa
Message:

Tehty

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2016/25/MatiasA/trump man XD/trump man XD/trump_man_XD/trump_man_XD.cs

    r7478 r7485  
    1212    const double hyppyNopeus = 750; 
    1313    const int RUUDUN_KOKO = 40; 
    14  
     14    ExplosionSystem räjähdys; 
    1515    PlatformCharacter pelaaja1; 
    1616 
    1717    Image pelaajanKuva = LoadImage("trump12"); 
    1818    Image tahtiKuva = LoadImage("tonni"); 
    19  
     19    Image räjähdyskuva = LoadImage("räjähdys"); 
    2020    SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); 
    2121 
     
    2323    { 
    2424        Gravity = new Vector(0, -1000); 
    25  
     25        räjähdys = new ExplosionSystem(räjähdyskuva, 10000); 
     26        Add(räjähdys); 
    2627        LuoKentta(); 
    2728        LisaaNappaimet(); 
     
    3839        kentta.SetTileMethod('*', LisaaTahti); 
    3940        kentta.SetTileMethod('N', LisaaPelaaja); 
     41        kentta.SetTileMethod('M', LisaaMaali); 
    4042        kentta.Execute(RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO); 
    4143        Level.CreateBorders(); 
     
    5052        Add(taso); 
    5153    } 
    52  
     54    void LisaaMaali(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     55    { 
     56        PhysicsObject Maali = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 
     57        Maali.Position = paikka; 
     58        Maali.Color = Color.Purple; 
     59        Maali.Tag = "Maali"; 
     60        Add(Maali); 
     61    }    
    5362    void LisaaTahti(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    5463    { 
     
    6978        AddCollisionHandler(pelaaja1, "tahti", TormaaTahteen); 
    7079        Add(pelaaja1); pelaaja1.Weapon = new PlasmaCannon(30, 10); 
    71  
     80        AddCollisionHandler(pelaaja1, "Maali", paasitmaaliin); 
    7281        //Ammusten määrä aluksi: 
    7382        pelaaja1.Weapon.Ammo.Value = 1000; 
     
    7786        pelaaja1.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
    7887    } 
    79  
     88     void paasitmaaliin(PhysicsObject pelaaja,PhysicsObject maali) 
     89    { 
     90        ConfirmExit(); 
     91    } 
    8092    void LisaaNappaimet() 
    8193    { 
     
    116128    void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 
    117129    { 
    118         //ammus.Destroy(); 
     130        ammus.Destroy(); 
     131        räjähdys.AddEffect(ammus.Position, 15000); 
    119132    } 
    120133    void AmmuAseella(PlatformCharacter pelaaja) 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.