- Timestamp:
- 2016-06-17 10:24:09 (7 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2016/24/MikoA/LukanSeikkailu/LukanSeikkailu/LukanSeikkailu/LukanSeikkailu.cs
r7385 r7406 38 38 MediaPlayer.Play("Taustamusiikki"); 39 39 MediaPlayer.IsRepeating = true; 40 40 alkuValikko.Color = Color.LightGreen; 41 alkuValikko.SetButtonTextColor(Color.Orange); 42 alkuValikko.SetButtonColor(Color.Blue); 41 43 alkuValikko.AddItemHandler(0, AloitaPeli); 42 44 alkuValikko.AddItemHandler(1, Peliohjeet); … … 49 51 List<Widget> jutut = new List<Widget>(); 50 52 string[] tekstit = { "Liikkuminen: Nuolinäppäimistä", "Tehtävä: Ota avain spacebarista, sitten yritä päästä avaimenreiän luo ja paina spacebaria voittaaksesi", 51 "Viholliset: Kuolet jos osut vihreään viholliseen sivulta, mutta jos hyppäät sen päälle niin se kuolee", "Yritä saada Luka kotiin turvallisesti"}; 53 "Viholliset: Kuolet jos osut vihreään viholliseen sivulta, mutta jos hyppäät sen päälle niin se kuolee.", 54 "Pinkki pallo ei ole niin kiltti, jos osut siihen niin kuolet, mutta sitä ei voi tappaa", 55 "Yritä saada Luka kotiin turvallisesti" }; 52 56 Label pohja = new Label(Screen.Width * 0.85, Screen.Height * 0.85); 53 57 pohja.Image = pohjanKuva; … … 120 124 void LisaaAvain(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 121 125 { 122 PhysicsObject Avain = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys * 1.9, korkeus *1.6);123 Avain.Position = paikka + new Vector (20, - 20);126 PhysicsObject Avain = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys *2.2, korkeus *2); 127 Avain.Position = paikka + new Vector (20, -18); 124 128 Avain.CollisionIgnoreGroup = 2; 125 129 Add(Avain); … … 136 140 Avaimenreikä.Tag = "Avaimenreikä"; 137 141 } 138 139 140 141 142 void LisaaVihollinen(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 142 143 { … … 183 184 Pahis.Tag = "Pahis"; 184 185 Add(Pahis); 185 PathFollowerBrain aivot = new PathFollowerBrain(100, Pahis.Position + new Vector(-5 30, 0));186 PathFollowerBrain aivot = new PathFollowerBrain(100, Pahis.Position + new Vector(-540, 0),Pahis.Position); 186 187 aivot.Loop = true; 187 188 Pahis.Brain = aivot; … … 244 245 MessageDisplay.Add("Kuolit!......LOL"); 245 246 FailAani.Play(); 247 KysyAloitetaankoAlusta(); 246 248 } 247 248 249 249 250 } … … 254 255 avaimenreiät[0].Destroy(); 255 256 MessageDisplay.Add("Pääsit kentän!"); 256 }257 258 257 Timer.SingleShot(2.0, Begin); 258 } 259 259 260 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.