Changeset 7376 for 2016/24/PanuK


Ignore:
Timestamp:
2016-06-16 14:41:42 (3 years ago)
Author:
paerjuko
Message:
 
Location:
2016/24/PanuK/TrumpAttack
Files:
10 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2016/24/PanuK/TrumpAttack/TrumpAttack/TrumpAttack/TrumpAttack.cs

    r7363 r7376  
    1111    Image Illuminatikuva = LoadImage("illuminati"); 
    1212    Image Niggachukuva = LoadImage("Niggachu"); 
    13     Image Doritoskuva = LoadImage("Doritos"); 
     13    Image Doritoskuva = LoadImage("Dorito"); 
    1414    Image Trumpkuva = LoadImage(""); 
    1515    AssaultRifle pelaajan1Ase; 
    1616    PhysicsObject kolmio; 
     17    PhysicsObject Trump; 
    1718    public override void Begin() 
    1819    { 
     
    3637        alkuValikko.Color = Color.BrightGreen; 
    3738 
    38         MessageDisplay.Add("Osu Trumppiin ja sitten seinaan!!!!!"); 
     39        MessageDisplay.Add("Osu Trumppiin!!!!!"); 
    3940        MessageDisplay.TextColor = Color.JungleGreen; 
    4041        MessageDisplay.MessageTime = new TimeSpan(0, 0, 15); 
     
    6061        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, 
    6162        liikutapelaajaa, "Pelaaja liikkuu oikeelle", Vector.Zero); 
    62  
     63        Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down 
     64            , AmmuAseella, ""); 
    6365        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    6466        //.. 
     
    7577        //ammus.Destroy(); 
    7678    } 
    77     void AmmuAseella(AssaultRifle ase) 
     79    void AmmuAseella() 
    7880    { 
    79         PhysicsObject ammus = ase.Shoot(); 
     81        PhysicsObject ammus = new PhysicsObject(50, 50); 
     82        ammus.Image = Doritoskuva; 
     83        Add(ammus); 
     84 
     85        ammus.Position = kolmio.Position + Vector.FromLengthAndAngle(50, kolmio.Angle); 
     86        ammus.CollisionIgnoreGroup = kolmio.CollisionIgnoreGroup; 
     87        AddCollisionHandler(ammus, CollisionHandler.DestroyObject); 
     88        ammus.Velocity = Vector.FromLengthAndAngle(150, kolmio.Angle); 
     89 
    8090 
    8191        if (ammus != null) 
     
    101111        Add(muuri); 
    102112 
    103         kolmio = new PhysicsObject(400, 300); 
     113        kolmio = new PhysicsObject(100, 50); 
    104114        kolmio.Shape = Shape.Triangle; 
    105115        kolmio.Image = Illuminatikuva; 
     116        kolmio.CollisionIgnoreGroup = 2; 
    106117        Add(kolmio); 
    107118 
     119        Trump = new PhysicsObject(200, 100); 
     120        Trump.Shape = Shape.Pentagon; 
     121        Trump.Image = Trumpkuva; 
     122        Add(Trump); 
     123 
     124        Level.CreateBorders(); 
     125 
     126        Camera.ZoomToLevel(); 
    108127      
    109         pelaajan1Ase = new AssaultRifle(30, 10); 
    110  
    111         //Ammusten määrä aluksi: 
    112         pelaajan1Ase.Ammo.Value = 1000; 
    113  
    114         //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? 
    115         pelaajan1Ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
    116  
    117  
    118         pelaajan1Ase.Ammo.Value = 500; 
    119  
    120         //loputtomat ammukset: 
    121         pelaajan1Ase.InfiniteAmmo = true; 
    122         pelaajan1Ase.Power.Value = 2000; 
    123         pelaajan1Ase.Power.DefaultValue = 2000; 
    124         pelaajan1Ase.FireRate = 5.0; 
    125         pelaajan1Ase.AmmoIgnoresGravity = false; 
    126         pelaajan1Ase.AmmoIgnoresExplosions = true; 
    127         pelaajan1Ase.CanHitOwner = false; 
     128       // pelaajan1Ase = new AssaultRifle(30, 10); 
     129       // 
     130       // //Ammusten määrä aluksi: 
     131       // pelaajan1Ase.Ammo.Value = 1000; 
     132       // 
     133       // //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? 
     134       // pelaajan1Ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
     135       // 
     136       // 
     137       // pelaajan1Ase.Ammo.Value = 500; 
     138       // 
     139       // //loputtomat ammukset: 
     140       // pelaajan1Ase.InfiniteAmmo = true; 
     141       // pelaajan1Ase.Power.Value = 2000; 
     142       // pelaajan1Ase.Power.DefaultValue = 2000; 
     143       // pelaajan1Ase.FireRate = 5.0; 
     144       // pelaajan1Ase.AmmoIgnoresGravity = false; 
     145       // pelaajan1Ase.AmmoIgnoresExplosions = true; 
     146       // pelaajan1Ase.CanHitOwner = false; 
    128147 
    129148    } 
  • 2016/24/PanuK/TrumpAttack/TrumpAttack/TrumpAttack/TrumpAttack.csproj.Debug.cachefile

    r7344 r7376  
    44Content\MuuriXDDDD.xnb 
    55Content\Niggachu.xnb 
    6 Content\Trump2.xnb 
  • 2016/24/PanuK/TrumpAttack/TrumpAttack/TrumpAttack/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{F894E606-5C0B-4EBC-9AAE-F2B160A733EB}.xml

    r7344 r7376  
    2727      <Options>None</Options> 
    2828      <Output>C:\MyTemp\PanuK\TrumpAttack\TrumpAttack\TrumpAttack\bin\x86\Debug\Content\Illuminati.xnb</Output> 
    29       <Time>2016-06-15T13:36:04.8340357+03:00</Time> 
     29      <Time>2016-06-16T13:15:46.2907349+03:00</Time> 
    3030    </Item> 
    3131    <Item> 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.