Ignore:
Timestamp:
2016-06-16 13:00:00 (3 years ago)
Author:
jotapoti
Message:

hyppyääni lisätty, peli alkaa vasta hetken kuluttua uudestaan - sen aikaa pelaaja on jähmettyneenä paikoilleen pelinäppäimet on poistettuina, jotta ei voi enää liikkua.

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2016/24/JouniP/Ronsupeli/Ronsupeli/Ronsupeli/Ronsupeli.cs

    r7364 r7366  
    1919 
    2020    SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); 
     21    SoundEffect hyppyAani = LoadSoundEffect("loikka"); 
     22 
    2123    Vector alkupaikka; 
    2224 
     
    104106    void Hyppaa(PlatformCharacter hahmo, double nopeus) 
    105107    { 
     108        hyppyAani.Play(); 
    106109        hahmo.Jump(nopeus); 
    107110    } 
     
    109112    void TormaaTahteen(PhysicsObject hahmo, PhysicsObject tahti) 
    110113    { 
     114        int pMaxMaara = 200; 
     115        // Alustetaan räjähdysjärjestelmä 
     116        // Parametrit: 
     117        // * kuva: mitä tekstuuria räjähdyksen  
     118        //   hiukkasten halutaan käyttävän 
     119        // * pMaxMaara: räjähdyksen käyttämien  
     120        //   hiukkasten eli partikkeleiden maksimimäärä 
     121        ExplosionSystem rajahdys = 
     122          new ExplosionSystem(LoadImage("tahti"), pMaxMaara); 
     123 
     124        // Lisätään järjestelmä peliin 
     125        Add(rajahdys); 
     126 
     127        double x = tahti.X; 
     128        double y = tahti.Y; 
     129        int pMaara = 50; 
     130        // "Käynnistetään" räjähdys 
     131        rajahdys.AddEffect(x, y, pMaara); 
     132 
     133 
     134 
    111135        maaliAani.Play(); 
    112136        MessageDisplay.Add("Keräsit kuolontähden!"); 
     
    114138 
    115139        //hahmo.Destroy(); 
    116         //Timer.SingleShot(2.5, AloitaPeli); 
     140        Keyboard.Clear(); 
    117141 
    118         hahmo.Position = alkupaikka; 
     142        Timer.SingleShot(2.5, delegate { 
     143            hahmo.Position = alkupaikka; 
     144            LisaaNappaimet(); 
     145        }); 
     146 
     147        //hahmo.Position = alkupaikka; 
    119148 
    120149    } 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.