Changeset 7363


Ignore:
Timestamp:
2016-06-16 11:45:24 (3 years ago)
Author:
paerjuko
Message:
 
Location:
2016/24/PanuK/TrumpAttack/TrumpAttack/TrumpAttack
Files:
5 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2016/24/PanuK/TrumpAttack/TrumpAttack/TrumpAttack/TrumpAttack.cs

    r7344 r7363  
    1010{ 
    1111    Image Illuminatikuva = LoadImage("illuminati"); 
    12  
    13  
    14  
    15  
    16  
     12    Image Niggachukuva = LoadImage("Niggachu"); 
     13    Image Doritoskuva = LoadImage("Doritos"); 
     14    Image Trumpkuva = LoadImage(""); 
     15    AssaultRifle pelaajan1Ase; 
     16    PhysicsObject kolmio; 
    1717    public override void Begin() 
    1818    { 
    19  
    20         LuoKentta(); 
     19        valikko(); 
     20       
    2121 
    2222        MediaPlayer.PlayFromURL("https://www.youtube.com/watch?v=PJLSzsEjpWM"); 
    2323        MediaPlayer.IsRepeating = true; 
    2424 
    25         /*Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, 
    26         LiikutaPelaajaaVasemmalle, "Pelaaja liikkuu vasemmalle"); 
    27         Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, 
    28         LiikutaPelaajaaYlos, "Pelaaja liikkuu ylos"); 
    29         Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, 
    30         LiikutaPelaajaaAlas, "Pelaaja liikkuu alas"); 
    31         Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, 
    32         LiikutaPelaajaaOikeelle, "Pelaaja liikkuu oikeelle"); 
     25      
     26    } 
     27     void valikko() { 
     28        MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", 
     29"Aloita peli", "Lopeta"); 
     30        Add(alkuValikko); 
    3331 
    34         Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli");*/ 
     32        alkuValikko.AddItemHandler(0, AloitaPeli); 
     33        
     34        alkuValikko.AddItemHandler(1, Exit); 
     35 
     36        alkuValikko.Color = Color.BrightGreen; 
     37 
     38        MessageDisplay.Add("Osu Trumppiin ja sitten seinaan!!!!!"); 
     39        MessageDisplay.TextColor = Color.JungleGreen; 
     40        MessageDisplay.MessageTime = new TimeSpan(0, 0, 15); 
    3541    } 
    3642 
     43    void AloitaPeli() 
     44    { 
     45        LuoKentta(); 
     46        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, 
     47        liikutapelaajaa, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", new Vector(-200,0)); 
     48        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, 
     49        liikutapelaajaa, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", Vector.Zero); 
     50        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, 
     51        liikutapelaajaa, "Pelaaja liikkuu ylos", new Vector(0, 200)); 
     52        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, 
     53        liikutapelaajaa, "Pelaaja liikkuu ylos", Vector.Zero); 
     54        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, 
     55        liikutapelaajaa, "Pelaaja liikkuu alas", new Vector(0, -200)); 
     56        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, 
     57        liikutapelaajaa, "Pelaaja liikkuu alas", Vector.Zero); 
     58        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, 
     59        liikutapelaajaa, "Pelaaja liikkuu oikeelle", new Vector(200, 0)); 
     60        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, 
     61        liikutapelaajaa, "Pelaaja liikkuu oikeelle", Vector.Zero); 
     62 
     63        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     64        //.. 
     65 
     66    } 
     67    void liikutapelaajaa(Vector suunta) 
     68    { 
     69        if (suunta == Vector.Zero) kolmio.Stop(); 
     70        kolmio.Push(suunta); 
     71 
     72    } 
     73    void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 
     74    { 
     75        //ammus.Destroy(); 
     76    } 
     77    void AmmuAseella(AssaultRifle ase) 
     78    { 
     79        PhysicsObject ammus = ase.Shoot(); 
     80 
     81        if (ammus != null) 
     82        { 
     83            //ammus.Size *= 3; 
     84            //ammus.Image = ... 
     85            //ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0); 
     86        } 
     87        //pelaaja1 on PlatformCharacter-tyyppinen 
     88       // pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(30, 10); 
     89 
     90        //Ammusten määrä aluksi: 
     91       //pelaaja1.Weapon.Ammo.Value = 1000; 
     92 
     93        //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? 
     94        //pelaaja1.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
     95    } 
    3796    void LuoKentta() 
    3897    { 
     
    42101        Add(muuri); 
    43102 
    44         PhysicsObject kolmio = new PhysicsObject(400, 300); 
     103        kolmio = new PhysicsObject(400, 300); 
    45104        kolmio.Shape = Shape.Triangle; 
    46105        kolmio.Image = Illuminatikuva; 
    47106        Add(kolmio); 
    48107 
    49         MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("Pelin alkuvalikko", 
    50 "Aloita peli", "Parhaat pisteet", "Lopeta"); 
    51         Add(alkuValikko); 
     108      
     109        pelaajan1Ase = new AssaultRifle(30, 10); 
    52110 
    53         //alkuValikko.AddItemHandler(0, AloitaPeli); 
    54         //alkuValikko.AddItemHandler(1, ParhaatPisteet); 
    55         alkuValikko.AddItemHandler(2, Exit); 
     111        //Ammusten määrä aluksi: 
     112        pelaajan1Ase.Ammo.Value = 1000; 
    56113 
    57         alkuValikko.Color = Color.BrightGreen; 
     114        //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? 
     115        pelaajan1Ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
    58116 
    59         MessageDisplay.Add("Trumppi tulee tarvitsen apua"); 
    60         MessageDisplay.TextColor = Color.JungleGreen; 
    61         MessageDisplay.MessageTime = new TimeSpan(0, 0, 7); 
     117 
     118        pelaajan1Ase.Ammo.Value = 500; 
     119 
     120        //loputtomat ammukset: 
     121        pelaajan1Ase.InfiniteAmmo = true; 
     122        pelaajan1Ase.Power.Value = 2000; 
     123        pelaajan1Ase.Power.DefaultValue = 2000; 
     124        pelaajan1Ase.FireRate = 5.0; 
     125        pelaajan1Ase.AmmoIgnoresGravity = false; 
     126        pelaajan1Ase.AmmoIgnoresExplosions = true; 
     127        pelaajan1Ase.CanHitOwner = false; 
     128 
    62129    } 
    63130} 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.