Changeset 729
- Timestamp:
- 2010-06-11 11:27:27 (13 years ago)
- Location:
- 2010/23/juhkuska/Laten laivaseikkailu
- Files:
-
- 3 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/23/juhkuska/Laten laivaseikkailu/Content/Content.contentproj
r698 r729 68 68 </Compile> 69 69 </ItemGroup> 70 <ItemGroup> 71 <Compile Include="laiva.png"> 72 <Name>laiva</Name> 73 <Importer>TextureImporter</Importer> 74 <Processor>TextureProcessor</Processor> 75 </Compile> 76 </ItemGroup> 70 77 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 71 78 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it. -
2010/23/juhkuska/Laten laivaseikkailu/Peli.cs
r702 r729 10 10 { 11 11 const double nopeus = 280; 12 const double hyppyVoima = 5500;12 const double hyppyVoima = 3000; 13 13 14 14 IntMeter pisteLaskuri; 15 15 ValueDisplay pisteNaytto; 16 16 17 Timer ajastin; 18 19 } {void jaalaivaan ( Timer sender ); 20 } 17 21 PlatformCharacter pelaaja1; 18 22 19 int kenttaNro; // monesko kenttä on menossa20 23 21 24 … … 37 40 Add(pisteNaytto); // lisätään peliin 38 41 42 43 44 45 39 46 // Zoomataan lähemmäksi 40 47 Camera.ZoomFactor = 2.0; … … 42 49 Camera.StayInLevel = true; 43 50 51 52 44 53 seuraavaKentta(); 45 54 … … 49 58 { 50 59 ClearAll(); 60 ajastin = new Timer(); 61 ajastin.Interval = 2; 62 Add(ajastin); 63 ajastin.Start(); 51 64 pisteLaskuri.Reset(); 52 53 kenttaNro += 1; // lisätään kenttänumeroa yhdellä 54 MessageDisplay.Add("Kenttä " + kenttaNro); 55 65 56 66 // Asetetaan painovoima 57 67 Gravity = new Vector(0, -1400); … … 128 138 viesti.Text = "Putosit veteen ja joudut uimaan etkä siis ehdi enää laivaan!!! Hävisit pelin! :("; 129 139 Add (viesti); 140 130 141 Timer aloitaKenttaAlustaAjastin = new Timer(); 131 142 aloitaKenttaAlustaAjastin.Interval = 3; … … 157 168 pelaaja1.Mass = 4.0; 158 169 pelaaja1.Image = LoadImage("Late"); 159 pelaaja1.X = Level.Left +20;170 pelaaja1.X = Level.Left; 160 171 pelaaja1.Y = Level.Bottom + 120; 161 172 … … 167 178 void lisaaMaali() 168 179 { 169 PhysicsObject maali = PhysicsObject.CreateStaticObject( 50, 50, Shapes.Rectangle);170 maali.Tag = " maali";180 PhysicsObject maali = PhysicsObject.CreateStaticObject(430, 500, Shapes.Rectangle); 181 maali.Tag = "laiva"; 171 182 maali.IgnoresCollisionResponse = true; 172 maali.X = Level.Right ;173 maali.Y = Level.Bottom ;174 maali.Image = LoadImage(" tahti");183 maali.X = Level.Right - maali.Size.X / 2; 184 maali.Y = Level.Bottom + maali.Size.Y / 2; 185 maali.Image = LoadImage("laiva"); 175 186 Add(maali); 176 187 } … … 209 220 void osuiMaaliin(PhysicsObject collidingObject, PhysicsObject otherObject) 210 221 { 211 if (otherObject.Tag.ToString() == " maali")222 if (otherObject.Tag.ToString() == "laiva") 212 223 { 213 224 this.PlaySound("maali"); 214 225 int edellisenKentanPisteet = pisteLaskuri.Value; 226 227 228 229 MessageDisplay.Add("Hyvä! Pääsit laivaan ja sillä kotiin! " + kenttaNro + ". Aika: " + ajastin.CurrentTime); 215 230 seuraavaKentta(); 216 MessageDisplay.Add("Pääsit läpi kentän " + kenttaNro + ". Pisteitä: " + edellisenKentanPisteet); 217 } 218 } 231 Timer jaalaivaanAjastin; 232 jaalaivaanAjastin.Interval = 3; 233 jaalaivaanAjastin.Trigger += new Timer.TriggerHandler(jaalaivaan); 234 Add(jaalaivaanAjastin); 235 jaalaivaanAjastin.Start(); 236 237 } {void jaalaivaan ( Timer sender ); 238 } 239 } 219 240 } 220 241 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.