Changeset 727
- Timestamp:
- 2010-06-11 11:25:00 (13 years ago)
- Location:
- 2010/23/aaolluuk/ApinaJaBanaani 2
- Files:
-
- 5 added
- 2 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/23/aaolluuk/ApinaJaBanaani 2/Content/Content.contentproj
r685 r727 82 82 </Compile> 83 83 </ItemGroup> 84 <ItemGroup> 85 <Compile Include="Hamahakki.png"> 86 <Name>Hamahakki</Name> 87 <Importer>TextureImporter</Importer> 88 <Processor>TextureProcessor</Processor> 89 </Compile> 90 </ItemGroup> 91 <ItemGroup> 92 <Compile Include="PomppivaPallo.png"> 93 <Name>PomppivaPallo</Name> 94 <Importer>TextureImporter</Importer> 95 <Processor>TextureProcessor</Processor> 96 </Compile> 97 </ItemGroup> 84 98 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 85 99 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it. -
2010/23/aaolluuk/ApinaJaBanaani 2/Peli.cs
r685 r727 127 127 LisaaBanaani(450, -150); 128 128 LisaaBanaani(600, -150); 129 130 131 132 LisaaAave(225, 290);129 130 131 132 LisaaAave(225, 320); 133 133 LisaaAave(300, 150); 134 LisaaAave(- 100, 100);134 LisaaAave(-300, 150); 135 135 LisaaAave(120, -150); 136 136 LisaaAave(-380, -150); 137 LisaaAave(-50, 100); 138 LisaaAave(0, -250); 139 LisaaAave(400, -50); 140 LisaaAave(650, 250); 141 LisaaAave(640, 0); 142 143 144 LisaaPomppivaPallo(0, 0); 145 146 147 LisaaHamahakki(250, -180); 148 LisaaHamahakki(350, 270); 137 149 138 150 … … 143 155 { 144 156 PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(100, 30); 145 taso.Color = Color. Brown;157 taso.Color = Color.White; 146 158 taso.X = x; 147 159 taso.Y = y; … … 204 216 int edellisenKentanPisteet = pisteLaskuri.Value; 205 217 seuraavaKentta(); 206 MessageDisplay.Add(" Onnittelut..pääsit kentän läpi" + kenttaNro + ". Pisteitä: " + edellisenKentanPisteet);218 MessageDisplay.Add("Pääsit kentän läpi " + kenttaNro + ". Pisteitä: " + edellisenKentanPisteet); 207 219 } 208 220 if (kohde.Tag.ToString() == "banaani") … … 215 227 pelaaja.Destroy(); 216 228 seuraavaKentta(); 217 }218 if (kohde.Tag.ToString() == "Aave")219 {229 } 230 if (kohde.Tag.ToString() == "Aave") 231 { 220 232 pelaaja.Destroy(); 221 233 seuraavaKentta(); 222 } 223 224 } 225 void LisaaAave (double x, double y) 226 { 227 PhysicsObject Aave = PhysicsObject.CreateStaticObject(30, 60); 228 Aave.Tag = "Aave"; 229 Aave.X = x; 230 Aave.Y = y; 231 Aave .Image = LoadImage("Aave"); 232 Add (Aave); 233 } 234 void LisaaBanaani (double x, double y) 235 { 236 PhysicsObject Banaani = PhysicsObject.CreateStaticObject(30, 10); 237 Banaani.Tag = "banaani"; 238 Banaani.X = x; 239 Banaani.Y = y; 240 Banaani.Image = LoadImage("Banaani"); 241 Add(Banaani); 242 } 243 void LisaaPiikkiaita (double x, double y) 234 } 235 } 236 void LisaaPomppivaPallo(double x, double y) 237 { 238 PhysicsObject PomppivaPallo = PhysicsObject.CreateStaticObject(10, 15); 239 PomppivaPallo.Tag = "PomppivaPallo"; 240 PomppivaPallo.X = x; 241 PomppivaPallo.Y = y; 242 PomppivaPallo.Image = LoadImage("PomppivaPallo"); 243 PomppivaPallo.Restitution = 1.0; 244 PomppivaPallo.Mass = 10.0; 245 Add(PomppivaPallo); 246 } 247 void LisaaHamahakki(double x, double y) 248 { 249 PhysicsObject Hamahakki = PhysicsObject.CreateStaticObject(10, 30); 250 Hamahakki.Tag = "Hamahakki"; 251 Hamahakki.X = x; 252 Hamahakki.Y = y; 253 Hamahakki.Image = LoadImage("Hamahakki"); 254 Add(Hamahakki); 255 } 256 257 258 void LisaaAave(double x, double y) 259 { 260 PhysicsObject Aave = PhysicsObject.CreateStaticObject(30, 60); 261 Aave.Tag = "Aave"; 262 Aave.X = x; 263 Aave.Y = y; 264 Aave.Image = LoadImage("Aave"); 265 Add(Aave); 266 } 267 void LisaaBanaani(double x, double y) 268 { 269 PhysicsObject Banaani = PhysicsObject.CreateStaticObject(30, 10); 270 Banaani.Tag = "banaani"; 271 Banaani.X = x; 272 Banaani.Y = y; 273 Banaani.Image = LoadImage("Banaani"); 274 Add(Banaani); 275 } 276 void LisaaPiikkiaita(double x, double y) 244 277 { 245 278 PhysicsObject Piikkiaita = PhysicsObject.CreateStaticObject(100, 30); … … 250 283 Add(Piikkiaita); 251 284 } 252 253 254 } 285 286 287 } 288 } 255 289 256 } 290
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.