Changeset 7078 for 2015/koodauskerho
- Timestamp:
- 2015-11-14 14:47:09 (7 years ago)
- Location:
- 2015/koodauskerho/AakeR/IMBT
- Files:
-
- 32 added
- 13 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2015/koodauskerho/AakeR/IMBT/IMBT/IMBT/IMBT.cs
r7070 r7078 48 48 ((IMBT)Game.Instance).AddCollisionHandler(this, "perusAmmus", delegate (PhysicsObject a, PhysicsObject b) 49 49 { 50 this.healthit.Value -= 3 ;50 this.healthit.Value -= 3.5; 51 51 SavuLiekki(); 52 52 }); 53 53 ((IMBT)Game.Instance).AddCollisionHandler(this, "raketti", delegate (PhysicsObject a, PhysicsObject b) 54 54 { 55 this.healthit.Value -= 1 6;55 this.healthit.Value -= 12; 56 56 SavuLiekki(); 57 57 }); 58 58 ((IMBT)Game.Instance).AddCollisionHandler(this, "pallo", delegate (PhysicsObject a, PhysicsObject b) 59 59 { 60 this.healthit.Value -= 1 4;60 this.healthit.Value -= 18; 61 61 SavuLiekki(); 62 62 }); … … 64 64 { 65 65 this.healthit.Value -= 1000; 66 SavuLiekki(); 67 }); 68 ((IMBT)Game.Instance).AddCollisionHandler(this, "laser", delegate (PhysicsObject a, PhysicsObject b) 69 { 70 this.healthit.Value -= 80; 66 71 SavuLiekki(); 67 72 }); … … 149 154 static Image pelaaja3Kone2Tykki = LoadImage("Pelaaja3Kone2Tykki"); 150 155 static Image pelaaja4Kone2Tykki = LoadImage("Pelaaja4Kone2Tykki"); 151 152 static Image[] pelaaja1Koneet = { pelaaja1Kone1, pelaaja1Kone2 }; 153 static Image[] pelaaja2Koneet = { pelaaja2Kone1, pelaaja2Kone2 }; 154 static Image[] pelaaja3Koneet = { pelaaja3Kone1, pelaaja3Kone2 }; 155 static Image[] pelaaja4Koneet = { pelaaja4Kone1, pelaaja4Kone2 }; 156 157 static Image[] pelaaja1Tykit = { pelaaja1Kone1Tykki, pelaaja1Kone2Tykki }; 158 static Image[] pelaaja2Tykit = { pelaaja2Kone1Tykki, pelaaja2Kone2Tykki }; 159 static Image[] pelaaja3Tykit = { pelaaja3Kone1Tykki, pelaaja3Kone2Tykki }; 160 static Image[] pelaaja4Tykit = { pelaaja4Kone1Tykki, pelaaja4Kone2Tykki }; 156 static Image pelaaja1Kone3Tykki = LoadImage("Pelaaja1Kone3Tykki"); 157 static Image pelaaja2Kone3Tykki = LoadImage("Pelaaja2Kone3Tykki"); 158 static Image pelaaja3Kone3Tykki = LoadImage("Pelaaja3Kone3Tykki"); 159 static Image pelaaja4Kone3Tykki = LoadImage("Pelaaja4Kone3Tykki"); 160 static Image pelaaja1Kone3 = LoadImage("Pelaaja1Kone3"); 161 static Image pelaaja2Kone3 = LoadImage("Pelaaja2Kone3"); 162 static Image pelaaja3Kone3 = LoadImage("Pelaaja3Kone3"); 163 static Image pelaaja4Kone3 = LoadImage("Pelaaja4Kone3"); 164 165 static Image[] pelaaja1Koneet = { pelaaja1Kone1, pelaaja1Kone2, pelaaja1Kone3 }; 166 static Image[] pelaaja2Koneet = { pelaaja2Kone1, pelaaja2Kone2, pelaaja2Kone3 }; 167 static Image[] pelaaja3Koneet = { pelaaja3Kone1, pelaaja3Kone2, pelaaja3Kone3 }; 168 static Image[] pelaaja4Koneet = { pelaaja4Kone1, pelaaja4Kone2, pelaaja4Kone3 }; 169 170 static Image[] pelaaja1Tykit = { pelaaja1Kone1Tykki, pelaaja1Kone2Tykki, pelaaja1Kone3Tykki }; 171 static Image[] pelaaja2Tykit = { pelaaja2Kone1Tykki, pelaaja2Kone2Tykki, pelaaja2Kone3Tykki }; 172 static Image[] pelaaja3Tykit = { pelaaja3Kone1Tykki, pelaaja3Kone2Tykki, pelaaja3Kone3Tykki }; 173 static Image[] pelaaja4Tykit = { pelaaja4Kone1Tykki, pelaaja4Kone2Tykki, pelaaja4Kone3Tykki }; 161 174 162 175 Image[][] pelaajienKoneet = { pelaaja1Koneet, pelaaja2Koneet, pelaaja3Koneet, pelaaja4Koneet }; … … 165 178 static Image perusAmmus1 = LoadImage("Kone1PerusAmmus"); 166 179 static Image perusAmmus2 = LoadImage("Kone2PerusAmmus"); 167 168 Image[] perusAmmus = { perusAmmus1, perusAmmus2 }; 180 static Image perusAmmus3 = LoadImage("Kone3PerusAmmus"); 181 182 Image[] perusAmmus = { perusAmmus1, perusAmmus2, perusAmmus3 }; 169 183 170 184 Image hakeutuvaRakettikuva = LoadImage("HakeutuvaRaketti"); … … 174 188 Image telaJaljetKuva = LoadImage("RenkaidenJäljet"); 175 189 Image rajahdysKuva = LoadImage("Rajahdys"); 190 Image laser1Kuva = LoadImage("LaserAnimaatio1"); 191 Image laser2Kuva = LoadImage("LaserAnimaatio2"); 192 Image laser3Kuva = LoadImage("LaserAnimaatio3"); 193 Image laser4Kuva = LoadImage("LaserAnimaatio4"); 194 Image suojaKilpi = LoadImage("Suojakilpi"); 195 Image suojaKilpiTykki = LoadImage("TykkiSuojakilpi"); 196 Image haulikkoAmmus = LoadImage("haulikkoAmmus"); 176 197 public Image liekkiKuva = LoadImage("Liekki"); 177 198 SoundEffect ammusAani = LoadSoundEffect("AmmusÄäni"); … … 184 205 double maxNopeus = 1000.0; 185 206 186 207 List<Pelaaja> pelaajat = new List<Pelaaja>(); 187 208 188 209 public override void Begin() … … 256 277 kontrollerit[pelaajanr - 1].Listen(Button.RightTrigger, ButtonState.Down, Ammu, "", pelaaja, "perus", valinta); 257 278 kontrollerit[pelaajanr - 1].Listen(Button.LeftTrigger, ButtonState.Pressed, Ammu, "", pelaaja, "raketti", valinta); 258 kontrollerit[pelaajanr - 1].Listen(Button.RightShoulder, ButtonState.Pressed, Ammu, "", pelaaja, "pallo", valinta); 259 kontrollerit[pelaajanr - 1].Listen(Button.LeftShoulder, ButtonState.Pressed, Boosti, "", pelaaja );279 kontrollerit[pelaajanr - 1].Listen(Button.RightShoulder, ButtonState.Pressed, Ammu, "", pelaaja, "pallo", valinta); 280 kontrollerit[pelaajanr - 1].Listen(Button.LeftShoulder, ButtonState.Pressed, Boosti, "", pelaaja, valinta); 260 281 261 282 return pelaaja; … … 268 289 269 290 Add(pelaaja1); 291 pelaajat.Add(pelaaja1); 270 292 } 271 293 … … 287 309 288 310 Add(pelaaja2); 311 pelaajat.Add(pelaaja2); 289 312 } 290 313 … … 296 319 297 320 Add(pelaaja3); 321 pelaajat.Add(pelaaja3); 298 322 } 299 323 … … 305 329 306 330 Add(pelaaja4); 331 pelaajat.Add(pelaaja4); 307 332 } 308 333 … … 329 354 Angle kulmanMuutos = pelaaja.Angle - vanhaKulma; 330 355 331 if (pelaaja.telaJaljetLimit )356 if (pelaaja.telaJaljetLimit && pelaaja.IsVisible) 332 357 { 333 358 pelaaja.telaJaljetLimit = false; … … 363 388 ammusAani.Play(); 364 389 ammus.Image = perusAmmus[konenr]; 390 if (konenr == 2) 391 { 392 ammus.Height = 25; 393 } 365 394 ammus.Tag = "perusAmmus"; 366 395 AddCollisionHandler(ammus, delegate (PhysicsObject a, PhysicsObject b) … … 384 413 raketinAani.Stop(); 385 414 }); 386 pelaaja.Ase.FireRate = 1; 387 388 if (konenr== 1) 389 { 415 pelaaja.Ase.FireRate = 0.45; 416 417 if (konenr == 1) 418 { 419 Pelaaja[] kohdePelaajat = new Pelaaja[pelaajat.Count - 1]; 420 for (int i = 0, j = 0; i < pelaajat.Count; i++) 421 { 422 if (pelaajat[i] != pelaaja) 423 { 424 kohdePelaajat[j] = pelaajat[i]; 425 j++; 426 } 427 } 428 390 429 ammus.Image = hakeutuvaRakettikuva; 391 FollowerBrain seuraajanAivot = new FollowerBrain("pelaaja"); 430 431 432 FollowerBrain seuraajanAivot = new FollowerBrain(kohdePelaajat); 392 433 seuraajanAivot.TurnSpeed = UnlimitedAngle.FromDegrees(45); 393 seuraajanAivot.TurnWhileMoving = true; 434 //seuraajanAivot.TurnWhileMoving = true; 435 seuraajanAivot.Speed = 600; 394 436 ammus.Brain = seuraajanAivot; 437 438 Timer ajastin = new Timer(); 439 ajastin.Interval = 0.1; 440 ajastin.Timeout += delegate 441 { 442 ammus.AbsoluteAngle = ammus.Velocity.Angle; 443 if (ammus.IsDestroyed) 444 { 445 ajastin.Stop(); 446 } 447 }; 448 ajastin.Start(); 395 449 } 396 450 break; … … 405 459 pelaaja.Ase.FireRate = 0.5; 406 460 } 461 // Tähän tulee laser, ei pallo 462 else if (konenr == 2) 463 { 464 ammus.Image = laser1Kuva; 465 ammus.Tag = "laser"; 466 ammus.Size = new Vector(3000, 10); 467 ammus.Position += ammus.Angle.Cos * new Vector(1490, 0) + ammus.Angle.Sin * new Vector(0, 1490); 468 ammus.Velocity = new Vector(0, 0); 469 Timer.SingleShot(1.5, delegate 470 { 471 Animation ammusAnim = new Animation(new Image[]{ laser2Kuva, laser3Kuva, laser4Kuva }); 472 ammus.Animation = ammusAnim; 473 ammus.Size = new Vector(3000, 40); 474 ammus.Animation.Start(); 475 }); 476 Timer.SingleShot(4.0, delegate 477 { 478 ammus.Destroy(); 479 }); 480 ammus.IgnoresCollisionResponse = true; 481 } 407 482 else 408 483 { … … 413 488 poks.Speed = 1000; 414 489 poks.Image = paineAaltoKuva; 490 poks.AddShockwaveHandler("raketti", delegate (IPhysicsObject a, Vector v) 491 { 492 a.Brain.Active = false; 493 }); 415 494 pelaaja.IgnoresExplosions = true; 416 495 Add(poks); … … 442 521 } 443 522 444 void Boosti(Pelaaja pelaaja )523 void Boosti(Pelaaja pelaaja, int konenr) 445 524 { 446 525 if (pelaaja.boosti) 447 526 { 527 int nopeus = 1000; 528 529 if (konenr == 1) 530 { 531 nopeus = 750; 532 533 pelaaja.IsVisible = false; 534 pelaaja.Ase.IsVisible = false; 535 536 Timer.SingleShot(0.75, delegate 537 { 538 pelaaja.IsVisible = true; 539 pelaaja.Ase.IsVisible = true; 540 }); 541 } 542 448 543 pelaaja.boosti = false; 449 pelaaja.Hit(pelaaja.Angle.GetVector() * 1000);544 pelaaja.Hit(pelaaja.Angle.GetVector() * nopeus); 450 545 boostiAani.Play(); 451 546 Timer.SingleShot(2.5, delegate -
2015/koodauskerho/AakeR/IMBT/IMBT/IMBT/IMBT.csproj.Debug.cachefile
r7070 r7078 35 35 Content\HakeutuvaRaketti.xnb 36 36 Content\Kone2PerusAmmus.xnb 37 Content\Pelaaja1Kone3.xnb 38 Content\Pelaaja1Kone3Tykki.xnb 39 Content\Pelaaja2Kone3.xnb 40 Content\Pelaaja2Kone3Tykki.xnb 41 Content\Pelaaja3Kone3.xnb 42 Content\Pelaaja3Kone3Tykki.xnb 43 Content\Pelaaja4Kone3.xnb 44 Content\Pelaaja4Kone3Tykki.xnb 45 Content\Kone3PerusAmmus.xnb 46 Content\LaserAnimaatio1.xnb 47 Content\LaserAnimaatio2.xnb 48 Content\LaserAnimaatio3.xnb 49 Content\LaserAnimaatio4.xnb 50 Content\HaulikkoAmmus.xnb 51 Content\Suojakilpi.xnb 52 Content\TykkiSuojaKilpi.xnb -
2015/koodauskerho/AakeR/IMBT/IMBT/IMBT/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{B6A1F4C9-F2E2-4290-A5B5-3717058CC989}.xml
r7070 r7078 234 234 <Options>None</Options> 235 235 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja1Kone2.xnb</Output> 236 <Time>2015-10-17T1 1:27:20.208503+03:00</Time>236 <Time>2015-10-17T14:52:13.927903+03:00</Time> 237 237 </Item> 238 238 <Item> … … 288 288 <Options>None</Options> 289 289 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja4Kone2.xnb</Output> 290 <Time>2015-10-17T1 1:26:59.234503+03:00</Time>290 <Time>2015-10-17T14:52:14.105503+03:00</Time> 291 291 </Item> 292 292 <Item> … … 315 315 <Options>None</Options> 316 316 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\HakeutuvaRaketti.xnb</Output> 317 <Time>2015-10-17T1 3:08:17.549003+03:00</Time>317 <Time>2015-10-17T14:52:14.277503+03:00</Time> 318 318 </Item> 319 319 <Item> … … 325 325 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Kone2PerusAmmus.xnb</Output> 326 326 <Time>2015-10-17T12:56:51.274503+03:00</Time> 327 </Item> 328 <Item> 329 <Source>Pelaaja1Kone3.png</Source> 330 <Name>Pelaaja1Kone3</Name> 331 <Importer>TextureImporter</Importer> 332 <Processor>TextureProcessor</Processor> 333 <Options>None</Options> 334 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja1Kone3.xnb</Output> 335 <Time>2015-11-14T11:33:34.1382707+02:00</Time> 336 </Item> 337 <Item> 338 <Source>Pelaaja1Kone3Tykki.png</Source> 339 <Name>Pelaaja1Kone3Tykki</Name> 340 <Importer>TextureImporter</Importer> 341 <Processor>TextureProcessor</Processor> 342 <Options>None</Options> 343 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja1Kone3Tykki.xnb</Output> 344 <Time>2015-11-14T13:30:35.8824113+02:00</Time> 345 </Item> 346 <Item> 347 <Source>Pelaaja2Kone3.png</Source> 348 <Name>Pelaaja2Kone3</Name> 349 <Importer>TextureImporter</Importer> 350 <Processor>TextureProcessor</Processor> 351 <Options>None</Options> 352 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja2Kone3.xnb</Output> 353 <Time>2015-11-14T11:34:24.8033367+02:00</Time> 354 </Item> 355 <Item> 356 <Source>Pelaaja2Kone3Tykki.png</Source> 357 <Name>Pelaaja2Kone3Tykki</Name> 358 <Importer>TextureImporter</Importer> 359 <Processor>TextureProcessor</Processor> 360 <Options>None</Options> 361 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja2Kone3Tykki.xnb</Output> 362 <Time>2015-11-14T13:30:53.9745662+02:00</Time> 363 </Item> 364 <Item> 365 <Source>Pelaaja3Kone3.png</Source> 366 <Name>Pelaaja3Kone3</Name> 367 <Importer>TextureImporter</Importer> 368 <Processor>TextureProcessor</Processor> 369 <Options>None</Options> 370 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja3Kone3.xnb</Output> 371 <Time>2015-11-14T11:35:52.5741129+02:00</Time> 372 </Item> 373 <Item> 374 <Source>Pelaaja3Kone3Tykki.png</Source> 375 <Name>Pelaaja3Kone3Tykki</Name> 376 <Importer>TextureImporter</Importer> 377 <Processor>TextureProcessor</Processor> 378 <Options>None</Options> 379 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja3Kone3Tykki.xnb</Output> 380 <Time>2015-11-14T13:31:09.2929222+02:00</Time> 381 </Item> 382 <Item> 383 <Source>Pelaaja4Kone3.png</Source> 384 <Name>Pelaaja4Kone3</Name> 385 <Importer>TextureImporter</Importer> 386 <Processor>TextureProcessor</Processor> 387 <Options>None</Options> 388 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja4Kone3.xnb</Output> 389 <Time>2015-11-14T11:37:24.3852931+02:00</Time> 390 </Item> 391 <Item> 392 <Source>Pelaaja4Kone3Tykki.png</Source> 393 <Name>Pelaaja4Kone3Tykki</Name> 394 <Importer>TextureImporter</Importer> 395 <Processor>TextureProcessor</Processor> 396 <Options>None</Options> 397 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja4Kone3Tykki.xnb</Output> 398 <Time>2015-11-14T13:31:18.7525103+02:00</Time> 399 </Item> 400 <Item> 401 <Source>Kone3PerusAmmus.png</Source> 402 <Name>Kone3PerusAmmus</Name> 403 <Importer>TextureImporter</Importer> 404 <Processor>TextureProcessor</Processor> 405 <Options>None</Options> 406 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Kone3PerusAmmus.xnb</Output> 407 <Time>2015-11-14T13:43:03.6547588+02:00</Time> 408 </Item> 409 <Item> 410 <Source>LaserAnimaatio1.png</Source> 411 <Name>LaserAnimaatio1</Name> 412 <Importer>TextureImporter</Importer> 413 <Processor>TextureProcessor</Processor> 414 <Options>None</Options> 415 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\LaserAnimaatio1.xnb</Output> 416 <Time>2015-11-14T14:09:40.2012876+02:00</Time> 417 </Item> 418 <Item> 419 <Source>LaserAnimaatio2.png</Source> 420 <Name>LaserAnimaatio2</Name> 421 <Importer>TextureImporter</Importer> 422 <Processor>TextureProcessor</Processor> 423 <Options>None</Options> 424 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\LaserAnimaatio2.xnb</Output> 425 <Time>2015-11-14T14:09:49.1390283+02:00</Time> 426 </Item> 427 <Item> 428 <Source>LaserAnimaatio3.png</Source> 429 <Name>LaserAnimaatio3</Name> 430 <Importer>TextureImporter</Importer> 431 <Processor>TextureProcessor</Processor> 432 <Options>None</Options> 433 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\LaserAnimaatio3.xnb</Output> 434 <Time>2015-11-14T14:09:56.8197207+02:00</Time> 435 </Item> 436 <Item> 437 <Source>LaserAnimaatio4.png</Source> 438 <Name>LaserAnimaatio4</Name> 439 <Importer>TextureImporter</Importer> 440 <Processor>TextureProcessor</Processor> 441 <Options>None</Options> 442 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\LaserAnimaatio4.xnb</Output> 443 <Time>2015-11-14T14:09:27.6783675+02:00</Time> 444 </Item> 445 <Item> 446 <Source>HaulikkoAmmus.png</Source> 447 <Name>HaulikkoAmmus</Name> 448 <Importer>TextureImporter</Importer> 449 <Processor>TextureProcessor</Processor> 450 <Options>None</Options> 451 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\HaulikkoAmmus.xnb</Output> 452 <Time>2015-11-14T14:00:53.7737481+02:00</Time> 453 </Item> 454 <Item> 455 <Source>Suojakilpi.png</Source> 456 <Name>Suojakilpi</Name> 457 <Importer>TextureImporter</Importer> 458 <Processor>TextureProcessor</Processor> 459 <Options>None</Options> 460 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Suojakilpi.xnb</Output> 461 <Time>2015-11-14T13:01:56.1040757+02:00</Time> 462 </Item> 463 <Item> 464 <Source>TykkiSuojaKilpi.png</Source> 465 <Name>TykkiSuojaKilpi</Name> 466 <Importer>TextureImporter</Importer> 467 <Processor>TextureProcessor</Processor> 468 <Options>None</Options> 469 <Output>C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\TykkiSuojaKilpi.xnb</Output> 470 <Time>2015-11-14T13:03:11.0700757+02:00</Time> 327 471 </Item> 328 472 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> -
2015/koodauskerho/AakeR/IMBT/IMBT/IMBT/obj/x86/Debug/IMBT.csproj.FileListAbsolute.txt
r7070 r7078 43 43 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\HakeutuvaRaketti.xnb 44 44 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Kone2PerusAmmus.xnb 45 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja1Kone3.xnb 46 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja1Kone3Tykki.xnb 47 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja2Kone3.xnb 48 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja2Kone3Tykki.xnb 49 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja3Kone3.xnb 50 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja3Kone3Tykki.xnb 51 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja4Kone3.xnb 52 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Pelaaja4Kone3Tykki.xnb 53 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Kone3PerusAmmus.xnb 54 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\LaserAnimaatio1.xnb 55 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\LaserAnimaatio2.xnb 56 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\LaserAnimaatio3.xnb 57 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\LaserAnimaatio4.xnb 58 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\HaulikkoAmmus.xnb 59 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\Suojakilpi.xnb 60 C:\MyTemp\AakeR\IMBT\IMBT\IMBT\bin\x86\Debug\Content\TykkiSuojaKilpi.xnb -
2015/koodauskerho/AakeR/IMBT/IMBT/IMBT/obj/x86/Debug/cachefile-{B6A1F4C9-F2E2-4290-A5B5-3717058CC989}-targetpath.txt
r7070 r7078 35 35 Content\HakeutuvaRaketti.xnb 36 36 Content\Kone2PerusAmmus.xnb 37 Content\Pelaaja1Kone3.xnb 38 Content\Pelaaja1Kone3Tykki.xnb 39 Content\Pelaaja2Kone3.xnb 40 Content\Pelaaja2Kone3Tykki.xnb 41 Content\Pelaaja3Kone3.xnb 42 Content\Pelaaja3Kone3Tykki.xnb 43 Content\Pelaaja4Kone3.xnb 44 Content\Pelaaja4Kone3Tykki.xnb 45 Content\Kone3PerusAmmus.xnb 46 Content\LaserAnimaatio1.xnb 47 Content\LaserAnimaatio2.xnb 48 Content\LaserAnimaatio3.xnb 49 Content\LaserAnimaatio4.xnb 50 Content\HaulikkoAmmus.xnb 51 Content\Suojakilpi.xnb 52 Content\TykkiSuojaKilpi.xnb -
2015/koodauskerho/AakeR/IMBT/IMBT/IMBTContent/IMBTContent.contentproj
r7070 r7078 265 265 </Compile> 266 266 </ItemGroup> 267 <ItemGroup> 268 <Compile Include="Pelaaja1Kone3.png"> 269 <Name>Pelaaja1Kone3</Name> 270 <Importer>TextureImporter</Importer> 271 <Processor>TextureProcessor</Processor> 272 </Compile> 273 <Compile Include="Pelaaja1Kone3Tykki.png"> 274 <Name>Pelaaja1Kone3Tykki</Name> 275 <Importer>TextureImporter</Importer> 276 <Processor>TextureProcessor</Processor> 277 </Compile> 278 <Compile Include="Pelaaja2Kone3.png"> 279 <Name>Pelaaja2Kone3</Name> 280 <Importer>TextureImporter</Importer> 281 <Processor>TextureProcessor</Processor> 282 </Compile> 283 <Compile Include="Pelaaja2Kone3Tykki.png"> 284 <Name>Pelaaja2Kone3Tykki</Name> 285 <Importer>TextureImporter</Importer> 286 <Processor>TextureProcessor</Processor> 287 </Compile> 288 <Compile Include="Pelaaja3Kone3.png"> 289 <Name>Pelaaja3Kone3</Name> 290 <Importer>TextureImporter</Importer> 291 <Processor>TextureProcessor</Processor> 292 </Compile> 293 <Compile Include="Pelaaja3Kone3Tykki.png"> 294 <Name>Pelaaja3Kone3Tykki</Name> 295 <Importer>TextureImporter</Importer> 296 <Processor>TextureProcessor</Processor> 297 </Compile> 298 <Compile Include="Pelaaja4Kone3.png"> 299 <Name>Pelaaja4Kone3</Name> 300 <Importer>TextureImporter</Importer> 301 <Processor>TextureProcessor</Processor> 302 </Compile> 303 <Compile Include="Pelaaja4Kone3Tykki.png"> 304 <Name>Pelaaja4Kone3Tykki</Name> 305 <Importer>TextureImporter</Importer> 306 <Processor>TextureProcessor</Processor> 307 </Compile> 308 </ItemGroup> 309 <ItemGroup> 310 <Compile Include="Kone3PerusAmmus.png"> 311 <Name>Kone3PerusAmmus</Name> 312 <Importer>TextureImporter</Importer> 313 <Processor>TextureProcessor</Processor> 314 </Compile> 315 <Compile Include="LaserAnimaatio1.png"> 316 <Name>LaserAnimaatio1</Name> 317 <Importer>TextureImporter</Importer> 318 <Processor>TextureProcessor</Processor> 319 </Compile> 320 <Compile Include="LaserAnimaatio2.png"> 321 <Name>LaserAnimaatio2</Name> 322 <Importer>TextureImporter</Importer> 323 <Processor>TextureProcessor</Processor> 324 </Compile> 325 <Compile Include="LaserAnimaatio3.png"> 326 <Name>LaserAnimaatio3</Name> 327 <Importer>TextureImporter</Importer> 328 <Processor>TextureProcessor</Processor> 329 </Compile> 330 <Compile Include="LaserAnimaatio4.png"> 331 <Name>LaserAnimaatio4</Name> 332 <Importer>TextureImporter</Importer> 333 <Processor>TextureProcessor</Processor> 334 </Compile> 335 </ItemGroup> 336 <ItemGroup> 337 <Compile Include="HaulikkoAmmus.png"> 338 <Name>HaulikkoAmmus</Name> 339 <Importer>TextureImporter</Importer> 340 <Processor>TextureProcessor</Processor> 341 </Compile> 342 </ItemGroup> 343 <ItemGroup> 344 <Compile Include="Suojakilpi.png"> 345 <Name>Suojakilpi</Name> 346 <Importer>TextureImporter</Importer> 347 <Processor>TextureProcessor</Processor> 348 </Compile> 349 <Compile Include="TykkiSuojaKilpi.png"> 350 <Name>TykkiSuojaKilpi</Name> 351 <Importer>TextureImporter</Importer> 352 <Processor>TextureProcessor</Processor> 353 </Compile> 354 </ItemGroup> 267 355 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 268 356 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.