Ignore:
Timestamp:
2015-07-23 14:49:26 (4 years ago)
Author:
aahalme
Message:

uusin versio

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/30/EliasHy/SpaceAdventure/SpaceAdventure/SpaceAdventure/SpaceAdventure.cs

    r6979 r6980  
    5050        ClearAll(); 
    5151        LuoKentta(); 
    52  
     52   
    5353        Camera.Zoom(2.5); 
    5454        Camera.FollowedObject = pelaaja; 
     
    180180        AddCollisionHandler(pelaaja, "bossinammus", delegate(PhysicsObject A, PhysicsObject B) 
    181181        { 
    182             PelaajaVahingoittuu(A, B, 4); 
    183         }); 
    184  
    185         elamaLaskuri = new DoubleMeter(10); 
    186         elamaLaskuri.MaxValue = 15; 
     182            PelaajaVahingoittuu(A, B, 3); 
     183        }); 
     184 
     185        elamaLaskuri = new DoubleMeter(25); 
     186        elamaLaskuri.MaxValue = 25; 
    187187        elamaLaskuri.LowerLimit += ElamaLoppui; 
    188188 
     
    205205        Add(Vihollinen); 
    206206        Vihollinen.Tag = "pahis"; 
     207        Vihollinen.AngularDamping = 0.2; 
    207208 
    208209        //AddCollisionHandler(Laser, CollisionHandler.ExplodeTarget(150, false)); 
     
    228229 
    229230        FollowerBrain seuraajanAivot = new FollowerBrain("pelaaja"); 
    230         seuraajanAivot.Speed = 200; 
     231        seuraajanAivot.Speed = 50; 
    231232        Bossi.Brain = seuraajanAivot; 
    232233 
     
    286287        Vihollinen2.Tag = "pahis2"; 
    287288        Vihollinen2.Mass = 70; 
     289        Vihollinen2.AngularDamping = 0.2; 
    288290 
    289291        //Tehdään uudet satunnaisaivot, jotka liikkuvat nopeudella 200 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.