Changeset 698 for 2010/23/juhkuska


Ignore:
Timestamp:
2010-06-10 14:59:05 (9 years ago)
Author:
juhkuska
Message:
 
Location:
2010/23/juhkuska/Laten laivaseikkailu
Files:
3 added
2 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2010/23/juhkuska/Laten laivaseikkailu/Content/Content.contentproj

    r598 r698  
    5454    </Compile> 
    5555  </ItemGroup> 
     56  <ItemGroup> 
     57    <Compile Include="vene.png"> 
     58      <Name>vene</Name> 
     59      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     60      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     61    </Compile> 
     62  </ItemGroup> 
     63  <ItemGroup> 
     64    <Compile Include="vesi.png"> 
     65      <Name>vesi</Name> 
     66      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     67      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     68    </Compile> 
     69  </ItemGroup> 
    5670  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    5771  <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
  • 2010/23/juhkuska/Laten laivaseikkailu/Peli.cs

    r660 r698  
    1010    { 
    1111        const double nopeus = 280; 
    12         const double hyppyVoima = 3000; 
     12        const double hyppyVoima = 5500; 
    1313 
    1414        IntMeter pisteLaskuri; 
     
    4343 
    4444            seuraavaKentta(); 
    45             MessageDisplay.Add("Juokse nopeasti laivaan, mutta varo veteen tippumista!!!-muuten häviät!"); 
     45             
    4646        } 
    4747 
     
    5555 
    5656            // Asetetaan painovoima 
    57             Gravity = new Vector(0, -1300); 
     57            Gravity = new Vector(0, -1400); 
    5858 
    5959            luoKentta(); 
    6060            lisaaNappaimet(); 
     61            MessageDisplay.Add("Juokse nopeasti laivaan, mutta varo veteen tippumista!!!-muuten häviät!"); 
    6162            Camera.Follow(pelaaja1); 
    6263        } 
     
    8687            lisaaVene(Level.Left + 5989, 185, 244); 
    8788            lisaaVene(Level.Left + 6333, 100, 140); 
    88             lisaaVene(Level.Left + 6666, 110, 200); 
     89            lisaaVene(Level.Left + 6600, 110, 200); 
    8990            lisaaVene(Level.Left + 7000, 135, 266); 
    9091            lisaaVene(Level.Left + 7334, 105, 199); 
     
    103104            lisaaVene(Level.Left + 11850, 100, 200); 
    104105            lisaaVene(Level.Left + 12200, 115, 250); 
    105             lisaaVene(Level.Left + 12488, 119, 180); 
     106            lisaaVene(Level.Left + 12488, 119 , 180); 
     107 
     108            for (int i = 0; i < 200; i++) 
     109 
     110            { 
     111                PhysicsObject vesi = PhysicsObject.CreateStaticObject(100, 30); 
     112                vesi.X = Level.Left+(100*i); 
     113                vesi.Y = Level.Bottom; 
     114                Add(vesi); 
     115                vesi.Image = LoadImage("vesi"); 
     116                AddCollisionHandler(vesi, KasitteleVedenTormaus); 
     117                 
     118 
     119            } 
     120 
    106121 
    107122            lisaaMaali(); 
    108123            lisaaPelaajat(); 
     124        } 
     125        void KasitteleVedenTormaus( PhysicsObject vesi, PhysicsObject kohde) 
     126        { 
     127            TextDisplay viesti = new TextDisplay(); 
     128            viesti.Text = "Putosit veteen ja joudut uimaan etkä siis ehdi enää laivaan!!! Hävisit pelin! :("; 
     129            Add (viesti); 
     130            Timer aloitaKenttaAlustaAjastin = new Timer(); 
     131            aloitaKenttaAlustaAjastin.Interval = 3; 
     132            aloitaKenttaAlustaAjastin.Trigger += new Timer.TriggerHandler(aloitaKenttaAlusta); 
     133            Add(aloitaKenttaAlustaAjastin); 
     134            aloitaKenttaAlustaAjastin.Start(); 
     135        } 
     136 
     137        void aloitaKenttaAlusta( Timer sender ) 
     138        { 
     139            kenttaNro -= 1; 
     140            seuraavaKentta(); 
    109141        } 
    110142 
     
    116148           vene.X = x; 
    117149           vene.Y = Level.Bottom; 
     150           vene.Image = LoadImage("vene"); 
    118151            Add(vene); 
    119152        } 
     
    124157            pelaaja1.Mass = 4.0; 
    125158            pelaaja1.Image = LoadImage("Late"); 
    126             pelaaja1.X = Level.Left+20; 
     159            pelaaja1.X = Level.Right+20; 
    127160            pelaaja1.Y = Level.Bottom + 120; 
    128161 
     
    134167        void lisaaMaali() 
    135168        { 
    136             PhysicsObject maali = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 50, Shapes.Circle); 
     169            PhysicsObject maali = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 50, Shapes.Rectangle); 
    137170            maali.Tag = "maali"; 
    138171            maali.IgnoresCollisionResponse = true; 
    139             maali.X = 30; 
    140             maali.Y = -60; 
     172            maali.X = Level.Right; 
     173            maali.Y = 0; 
    141174            maali.Image = LoadImage("tahti"); 
    142175            Add(maali); 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.