Changeset 694
- Timestamp:
- 2010-06-10 14:58:34 (13 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/23/rikaroih/Autopeli1/Peli.cs
r658 r694 8 8 public class Peli : TopDownPhysicsGame 9 9 { 10 SoundEffect taustamusiikki; 11 10 Sound musaa; 11 12 Angle kaantokulma = Angle.Degrees(5); 13 12 14 Automobile auto; 13 15 Automobile auto2; … … 19 21 PhysicsObject pallo4; 20 22 23 SoundEffect taustamusiikki; 24 21 25 protected override void Begin() 22 26 { … … 24 28 Camera.ZoomToLevel(); 25 29 aloitaPeliAlusta(); 30 AloitaMusiikkiAlusta(new Timer()); 31 Timer ajastin = new Timer(); 32 ajastin.Interval = 60; 33 ajastin.Trigger += AloitaMusiikkiAlusta; 34 Add(ajastin); 35 ajastin.Start(); 36 37 } 38 39 void AloitaMusiikkiAlusta(Timer t) 40 { 41 taustamusiikki = LoadSoundEffect("taustamusiikki"); 42 taustamusiikki.Play(); 26 43 } 27 44 … … 38 55 Level.BackgroundColor = Color.Black; 39 56 Level.Background.Image = LoadImage("avaruus"); 40 taustamusiikki = LoadSoundEffect("taustamusiikki");41 taustamusiikki.Play();42 57 43 58 } … … 101 116 Add(pallo3); 102 117 103 auto2 = new Automobile(80, 80);104 auto2.Image = LoadImage("UFO4000");105 auto2.Mass = 2.0;106 auto2.Color = new Color(192, 192, 255);107 Add(auto2);108 auto2.Y = 200;109 auto2.X = 200;110 111 auto = new Automobile(80, 80);112 auto.Image = LoadImage("UFO3000");113 auto.Mass = 2.0;114 auto.Color = new Color(192, 192, 255);115 Add(auto);116 auto.Y = 50;117 auto.X = 100;118 118 119 119 120 auto3 = new Automobile(80, 80); 121 auto3.Image = LoadImage("UFO2000"); 122 auto3.Mass = 2.0; 123 auto3.Color = new Color(192, 192, 255); 124 Add(auto3); 125 auto3.Y = -100; 126 auto3.X = 100; 120 121 auto = LuoAuto("UFO3000", 50, 100); 122 auto2 = LuoAuto("UFO4000", 200, 100); 123 auto3 = LuoAuto("UFO2000", -100, 100); 124 125 } 126 127 Automobile LuoAuto(string tekstuuri, double x, double y) 128 { 129 Automobile uusiauto = new Automobile(80, 80); 130 uusiauto.Image = LoadImage(tekstuuri); 131 uusiauto.Mass = 2.0; 132 uusiauto.Color = new Color(192, 192, 255); 133 uusiauto.Maneuverability = Angle.Degrees(120); 134 Add(uusiauto); 135 uusiauto.Y = x; 136 uusiauto.X = y; 137 return uusiauto; 127 138 } 128 139 … … 131 142 Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); 132 143 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä"); 144 145 // Pelaaja 1 133 146 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, kiihdyta, "Kiihdytä", auto); 134 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, kaanny, "Käänny vasemmalle", auto, Angle.Degrees(1));135 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, kaanny, "Käänny oikealle", auto, Angle.Degrees(-1));147 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, kaanny, "Käänny vasemmalle", auto, kaantokulma); 148 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, kaanny, "Käänny oikealle", auto, -kaantokulma); 136 149 Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, jarruta, "Jarruta", auto); 150 137 151 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, kiihdyta, "Kiihdytä", auto2); 138 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, kaanny, "Käänny vasemmalle", auto2, Angle.Degrees(1));139 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, kaanny, "Käänny oikealle", auto2, Angle.Degrees(-1));152 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, kaanny, "Käänny vasemmalle", auto2, kaantokulma); 153 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, kaanny, "Käänny oikealle", auto2, -kaantokulma); 140 154 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, jarruta, "Jarruta", auto2); 141 155 142 156 Keyboard.Listen(Key.Enter, ButtonState.Pressed, aloitaPeliAlusta, "Aloita peli alusta"); 157 ControllerOne.Listen(Button.Start, ButtonState.Pressed, aloitaPeliAlusta, "Aloita peli alusta"); 143 158 144 159 ControllerOne.Listen(Button.RightTrigger, ButtonState.Down, kiihdyta, "kiihdyta", auto3); 145 ControllerOne.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, kaanny, "Käänny vasemmalle", auto3, Angle.Degrees(1));146 ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, kaanny, "Käänny oikealle", auto3, Angle.Degrees(-1));160 ControllerOne.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, kaanny, "Käänny vasemmalle", auto3, kaantokulma); 161 ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, kaanny, "Käänny oikealle", auto3, -kaantokulma); 147 162 ControllerOne.Listen(Button.LeftTrigger, ButtonState.Down, jarruta, "Jarruta", auto3); 148 163 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.