Changeset 6923
- Timestamp:
- 2015-07-22 14:09:55 (8 years ago)
- Location:
- 2015/30/ArttuH
- Files:
-
- 5 added
- 1 deleted
- 11 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2015/30/ArttuH/TasoHyppely/TasoHyppely/TasoHyppely/TasoHyppely.cs
r6922 r6923 26 26 Image tahtiKuva = LoadImage("suklaa"); 27 27 Image luoti = LoadImage("luoti"); 28 Image piikkikuva = LoadImage("piikki"); 28 29 private Animation pelihahmo1; 29 30 private Animation pelihahmo2; … … 32 33 public override void Begin() 33 34 { 34 Gravity = new Vector(0, -1500);35 35 Paavalikko(); 36 36 } … … 38 38 void LuoKentta(int pelaajienMaara) 39 39 { 40 TileMap kentta = TileMap.FromLevelAsset("kentta2"); 40 Gravity = new Vector(0, -1000); 41 TileMap kentta = TileMap.FromLevelAsset("kentta1"); 41 42 kentta.SetTileMethod('#', LisaaTaso); 42 43 kentta.SetTileMethod('*', LisaaTahti); … … 140 141 pelaaja2.AnimWalk = pelihahmo2; 141 142 pelaaja2.Weapon = new AssaultRifle(50, 10); 142 pelaaja2.Weapon.FireRate = 1;143 pelaaja2.Weapon.FireRate = 2; 143 144 pelaaja2.Weapon.Image = null; 144 145 pelaaja2.Weapon.Image = asekuva2; … … 228 229 PhysicsObject piikki = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 229 230 piikki.Position = paikka; 231 piikki.Image = piikkikuva; 230 232 piikki.Tag = "piikki"; 231 233 Add(piikki); -
2015/30/ArttuH/TasoHyppely/TasoHyppely/TasoHyppely/TasoHyppely.csproj.Debug.cachefile
r6897 r6923 20 20 Content\kentta3.xnb 21 21 Content\Gaslamp_Funworks.xnb 22 Content\Kentta1.xnb 23 Content\piikki.xnb 22 24 Content\Gaslamp_Funworks.wma -
2015/30/ArttuH/TasoHyppely/TasoHyppely/TasoHyppely/obj/x86/Debug/TasoHyppely.csproj.FileListAbsolute.txt
r6893 r6923 58 58 C:\MyTemp\ArttuH\TasoHyppely\TasoHyppely\TasoHyppely\bin\x86\Debug\Content\asekuva_2.xnb 59 59 C:\MyTemp\ArttuH\TasoHyppely\TasoHyppely\TasoHyppely\bin\x86\Debug\Content\luoti.xnb 60 C:\MyTemp\ArttuH\TasoHyppely\TasoHyppely\TasoHyppely\bin\x86\Debug\Content\Kentta1.xnb 61 C:\MyTemp\ArttuH\TasoHyppely\TasoHyppely\TasoHyppely\bin\x86\Debug\Content\piikki.xnb -
2015/30/ArttuH/TasoHyppely/TasoHyppely/TasoHyppely/obj/x86/Debug/cachefile-{6FC3E379-BCB4-46AD-88D8-15B242DAFE49}-targetpath.txt
r6897 r6923 21 21 Content\Gaslamp_Funworks.xnb 22 22 Content\Gaslamp_Funworks.wma 23 Content\Kentta1.xnb 24 Content\piikki.xnb -
2015/30/ArttuH/TasoHyppely/TasoHyppely/TasoHyppelyContent/TasoHyppelyContent.contentproj
r6893 r6923 182 182 </Compile> 183 183 </ItemGroup> 184 <ItemGroup> 185 <Compile Include="Kentta1.txt"> 186 <Name>Kentta1</Name> 187 <Importer>TextFileImporter</Importer> 188 <Processor>TextFileContentProcessor</Processor> 189 </Compile> 190 </ItemGroup> 191 <ItemGroup> 192 <Compile Include="piikki.png"> 193 <Name>piikki</Name> 194 <Importer>TextureImporter</Importer> 195 <Processor>TextureProcessor</Processor> 196 </Compile> 197 </ItemGroup> 184 198 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 185 199 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it. -
2015/30/ArttuH/TasoHyppely/TasoHyppely/TasoHyppelyContent/obj/x86/Debug/ContentPipeline.xml
r6903 r6923 195 195 <Extra>C:\MyTemp\ArttuH\TasoHyppely\TasoHyppely\TasoHyppely\bin\x86\Debug\Content\Gaslamp_Funworks.wma</Extra> 196 196 <Time>2015-07-21T14:10:01.9522372+03:00</Time> 197 </Item> 198 <Item> 199 <Source>Kentta1.txt</Source> 200 <Name>Kentta1</Name> 201 <Importer>TextFileImporter</Importer> 202 <Processor>TextFileContentProcessor</Processor> 203 <Options>None</Options> 204 <Output>C:\MyTemp\ArttuH\TasoHyppely\TasoHyppely\TasoHyppely\bin\x86\Debug\Content\Kentta1.xnb</Output> 205 <Time>2015-07-22T14:02:14.1029498+03:00</Time> 206 </Item> 207 <Item> 208 <Source>piikki.png</Source> 209 <Name>piikki</Name> 210 <Importer>TextureImporter</Importer> 211 <Processor>TextureProcessor</Processor> 212 <Options>None</Options> 213 <Output>C:\MyTemp\ArttuH\TasoHyppely\TasoHyppely\TasoHyppely\bin\x86\Debug\Content\piikki.xnb</Output> 214 <Time>2015-07-22T13:49:18.6983498+03:00</Time> 197 215 </Item> 198 216 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful>
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.