Changeset 6913
- Timestamp:
- 2015-07-22 12:40:06 (8 years ago)
- Location:
- 2015/30/EliasHy
- Files:
-
- 94 added
- 5 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2015/30/EliasHy/SpaceAdventure/SpaceAdventure/SpaceAdventure/SpaceAdventure.cs
r6886 r6913 10 10 { 11 11 PhysicsObject pelaaja; 12 AssaultRifle ase; 12 13 Image CoolAlusKuva = LoadImage("cool alus"); 13 14 Image CoolHyvisalus = LoadImage("coolhyvisalus"); 14 Image CoolAsteroidi = LoadImage("coolasteroidya"); 15 15 Image CoolAsteroidi = LoadImage("cool asteroid bu"); 16 Image taustaKuva = LoadImage("cool space"); 17 18 double eteenpain = 500; 19 double kaantyminen = 800; 20 16 21 public override void Begin() 17 22 { 18 23 LuoKentta(); 19 //AddCollisionHandler(Laser, CollisionHandler.ExplodeTarget(150, false)); 24 20 25 Camera.Zoom(2.5); 21 26 Camera.FollowedObject = pelaaja; 22 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down,23 LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-100, 0));24 Keyboard.Listen(Key. Right, ButtonState.Down,25 LiikutaPelaajaa, null, new Vector(100, 0));26 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, 27 LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 100));28 Keyboard.Listen(Key. Down, ButtonState.Down,29 LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -100));27 Level.Background.CreateStars(); 28 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, eteenpain, 1); 29 Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, kaantyminen, 2); 30 Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, kaantyminen, 3); 31 32 Keyboard.Listen(Key.P, ButtonState.Pressed, Pause, "Pysäyttää pelin"); 33 Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaaja); 34 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 30 35 } 31 36 32 void LiikutaPelaajaa( Vector vektori)37 void LiikutaPelaajaa(double voima, int miten) 33 38 { 34 pelaaja.Push(vektori); 35 36 37 38 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 39 switch (miten) 40 { 41 case 1: 42 pelaaja.Push(Vector.FromLengthAndAngle(voima, pelaaja.Angle)); 43 break; 44 case 2: 45 pelaaja.ApplyTorque(voima); 46 break; 47 case 3: 48 pelaaja.ApplyTorque(-voima); 49 break; 50 case 4: 51 break; 52 default: 53 break; 54 } 55 39 56 } 40 57 … … 50 67 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("FF0000"), LuoVihollinen2); 51 68 69 //Level.CreateBorders(); 70 52 71 //3. Execute luo kentän 53 72 // Parametreina leveys ja korkeus … … 56 75 void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 57 76 { 58 pelaaja = new PhysicsObject(10, 10); 77 78 //pelaaja = new PhysicsObject(10, 10); 79 pelaaja = new PhysicsObject(CoolHyvisalus); 59 80 pelaaja.Restitution = 1.0; 60 81 pelaaja.Color = Color.Blue; 61 82 pelaaja.Position = paikka; 83 pelaaja.AngularDamping = 0.9; 84 85 ase = new AssaultRifle(1,1); 86 87 62 88 Add(pelaaja); 89 pelaaja.Add(ase); 63 90 } 64 91 void LuoVihollinen(Vector paikka, double leveys, double korkeus) … … 67 94 Vihollinen.Position = paikka; 68 95 Add(Vihollinen); 96 Vihollinen.Tag = "pahis"; 97 98 //AddCollisionHandler(Laser, CollisionHandler.ExplodeTarget(150, false)); 99 100 101 //Tehdään uudet satunnaisaivot, jotka liikkuvat nopeudella 200 102 RandomMoverBrain satunnaisAivot = new RandomMoverBrain(150); 103 104 //Ominaisuuksien muokkaaminen 105 satunnaisAivot.ChangeMovementSeconds = 3; 106 107 //Aivot käyttöön oliolle 108 Vihollinen.Brain = satunnaisAivot; 69 109 70 110 } 71 111 void LuoAsteroidi(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 72 112 { 73 PhysicsObject Asteroidi = new PhysicsObject(10, 10); 113 //PhysicsObject Asteroidi = new PhysicsObject(10, 10); 114 PhysicsObject Asteroidi = new PhysicsObject(CoolAsteroidi); 74 115 Asteroidi.Color = Color.Red; 75 116 Asteroidi.Position = paikka; … … 83 124 Vihollinen2.Position = paikka; 84 125 Add(Vihollinen2); 126 Vihollinen2.Tag = "pahis2"; 85 127 86 128 } 129 130 void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 131 { 87 132 133 134 } 135 void AmmuAseella(PhysicsObject pelaaja) 136 { 137 PhysicsObject ammus = ase.Shoot(); 138 139 if (ammus != null) 140 { 141 ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0); 142 } 143 } 88 144 } -
2015/30/EliasHy/SpaceAdventure/SpaceAdventure/SpaceAdventure/SpaceAdventure.csproj.Debug.cachefile
r6886 r6913 1 1 Content\cool tausta.xnb 2 2 Content\cool alus.xnb 3 Content\cool asteroid bu.xnb 4 Content\coolhyvisalus.xnb 5 Content\coolasteroidya.xnb 6 Content\cool space.xnb -
2015/30/EliasHy/SpaceAdventure/SpaceAdventure/SpaceAdventureContent/SpaceAdventureContent.contentproj
r6886 r6913 80 80 </Compile> 81 81 </ItemGroup> 82 <ItemGroup> 83 <Compile Include="cool space.png"> 84 <Name>cool space</Name> 85 <Importer>TextureImporter</Importer> 86 <Processor>TextureProcessor</Processor> 87 </Compile> 88 </ItemGroup> 82 89 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 83 90 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.