Changeset 6902 for 2015/30/JuliaN


Ignore:
Timestamp:
2015-07-22 11:44:38 (4 years ago)
Author:
jupipana
Message:
 
Location:
2015/30/JuliaN/Hajottaa
Files:
5 added
1 deleted
15 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/30/JuliaN/Hajottaa/Hajottaa/Hajottaa/Hajottaa.cs

    r6891 r6902  
    1919    Image hahmoKuva = LoadImage("Sneik"); 
    2020    Image tasoKuva = LoadImage("Gradient"); 
    21     Image taustaKuva = LoadImage("FireGradient"); 
     21    Image taustaKuva = LoadImage("Lehti"); 
    2222    Image maaliKuva = LoadImage("Maalii"); 
    23  
    24  
     23    Image bossKuva = LoadImage("Asshat"); 
    2524 
    2625    public override void Begin() 
    2726    { 
    2827        AloitaPeli(); 
    29     } 
    30  
     28        //SeuraavaKentta(); 
     29    } 
     30 
     31    //int kenttaNro = 1; 
     32     
    3133    void AloitaPeli() 
    3234    { 
     
    5052        kentta.SetTileMethod(Color.FromHexCode("FFD800"), LisaaPiikki); 
    5153        kentta.SetTileMethod(Color.FromHexCode("0026FF"), LisaaMaali); 
     54        kentta.SetTileMethod(Color.FromHexCode("00FFFF"), LisaaVihollinen); 
     55 
    5256        kentta.Execute(RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO); 
    5357        Level.CreateBorders(); 
    54         Level.Background.Color = Color.Black; 
     58        Level.Background.Color = Color.Blue; 
    5559        Level.Background.Image = taustaKuva; 
    5660        Level.Background.TileToLevel(); 
     61        
    5762    } 
    5863 
     
    6469        taso.Image = tasoKuva; 
    6570        Add(taso); 
     71    } 
     72 
     73    void LisaaVihollinen(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     74    { 
     75        PlatformCharacter vihollinen = new PlatformCharacter(leveys, korkeus); 
     76        vihollinen.Tag = "boss"; 
     77        vihollinen.Image = bossKuva; 
     78        vihollinen.Position = paikka; 
     79        vihollinen.FacingDirection = Direction.Left; 
     80        Add(vihollinen); 
     81        AddCollisionHandler(vihollinen, pelaaja1, VihollinenOsuu); 
     82         
     83        AssaultRifle vihollisenAse = new AssaultRifle(30, 10); 
     84        vihollisenAse.Ammo.Value = 10000; 
     85        vihollisenAse.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
     86        vihollinen.Weapon = vihollisenAse; 
     87 
     88 
     89        Timer ajastin = new Timer(); 
     90        ajastin.Interval = 0.5; 
     91        ajastin.Timeout += delegate { vihollinen.Weapon.Shoot(); }; 
     92        ajastin.Start(); 
    6693    } 
    6794 
     
    101128        AddCollisionHandler(pelaaja1, "tahti", TormaaTahteen); 
    102129        AddCollisionHandler(pelaaja1, "pahis", PelaajaOsuu); 
     130        AddCollisionHandler(pelaaja1, "ammo", PelaajaOsuu); 
    103131        AddCollisionHandler(pelaaja1, "tahti", CollisionHandler.PlaySound("Eating")); 
     132        AddCollisionHandler(pelaaja1, "ammo", CollisionHandler.PlaySound("Hmm")); 
    104133        AddCollisionHandler(pelaaja1, "pahis", CollisionHandler.PlaySound("Hmm")); 
    105134        pelaaja1.Image = hahmoKuva; 
     
    107136        Add(pelaaja1); 
    108137    } 
    109  
     138     
     139    void Liikuta(PlatformCharacter hahmo, double nopeus) 
     140    { 
     141        hahmo.Walk(nopeus); 
     142    } 
     143 
     144    void Hyppaa(PlatformCharacter hahmo, double nopeus) 
     145    { 
     146        hahmo.Jump(nopeus); 
     147    } 
    110148    void LisaaNappaimet() 
    111149    { 
     
    118156    } 
    119157 
    120     void Liikuta(PlatformCharacter hahmo, double nopeus) 
    121     { 
    122         hahmo.Walk(nopeus); 
    123     } 
    124  
    125     void Hyppaa(PlatformCharacter hahmo, double nopeus) 
    126     { 
    127         hahmo.Jump(nopeus); 
    128     } 
    129  
    130158    void TormaaTahteen(PhysicsObject hahmo, PhysicsObject tahti) 
    131159    { 
     
    134162    } 
    135163 
    136     void LuoVihollinen(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    137     { 
    138         PhysicsObject vihollinen = new PhysicsObject(leveys, korkeus); 
    139         vihollinen.Position = paikka; 
    140         Add(vihollinen); 
    141     } 
    142  
    143164    void PelaajaOsuu(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject kohde) 
    144165    { 
     
    146167        MessageDisplay.Add("Sinusta tehtiin käsilaukku"); 
    147168    } 
     169 
     170   void VihollinenOsuu(PhysicsObject vihollinen, PhysicsObject pelaaja1) 
     171    { 
     172        vihollinen.Destroy(); 
     173        Explosion rajahdys = new Explosion(50); 
     174        rajahdys.Position = vihollinen.Position; 
     175        Add(rajahdys); 
     176    } 
     177 
     178    void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 
     179    { 
     180        ammus.Destroy(); 
     181        Explosion rajahdys = new Explosion(50); 
     182        rajahdys.Position = ammus.Position; 
     183        Add(rajahdys); 
     184        ammus.Tag = "ammo"; 
     185    } 
     186     
     187    //void SeuraavaKentta() 
     188    //{ 
     189    //    ClearAll(); 
     190 
     191    //    if (kenttaNro == 1) LuoKentta("FinalKentta"); 
     192    //    else if (kenttaNro == 2) LuoKentta("FinalKentta2"); 
     193    //    else if (kenttaNro > 2) Exit(); 
     194 
     195    //    LisaaNappaimet(); 
     196 
     197    //} 
     198 
     199    ////void LuoKentta(string kenttaTiedostonNimi) 
     200    ////{ 
     201    ////    TileMap ruudut = TileMap.FromLevelAsset(kenttaTiedostonNimi); 
     202    ////    //tässä luodaan kenttä tekstitiedostosta 
     203    ////} 
     204 
     205    //void TormasiMaaliin(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject maali) 
     206    //{ 
     207    //    //Kasvatetaan kenttänumeroa yhdellä ja siirrytään seuraavaan kenttään: 
     208    //    kenttaNro++; 
     209    //    SeuraavaKentta(); 
     210    //} 
     211 
     212    //void TormasiPiikkiin(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject piikki) 
     213    //{ 
     214    //    //Sama kenttä ladataan alusta jos kenttänumeroa ei kasvateta: 
     215    //    SeuraavaKentta(); 
     216    //} 
    148217} 
     218 
  • 2015/30/JuliaN/Hajottaa/Hajottaa/Hajottaa/Hajottaa.csproj.Debug.cachefile

    r6891 r6902  
    1515Content\FinalKentta2.xnb 
    1616Content\Maalii.xnb 
     17Content\Lehti.xnb 
     18Content\Asshat.xnb 
  • 2015/30/JuliaN/Hajottaa/Hajottaa/Hajottaa/obj/x86/Debug/Hajottaa.csproj.FileListAbsolute.txt

    r6891 r6902  
    3737C:\MyTemp\JuliaN\Hajottaa\Hajottaa\Hajottaa\bin\x86\Debug\Content\FinalKentta2.xnb 
    3838C:\MyTemp\JuliaN\Hajottaa\Hajottaa\Hajottaa\bin\x86\Debug\Content\Maalii.xnb 
     39C:\MyTemp\JuliaN\Hajottaa\Hajottaa\Hajottaa\bin\x86\Debug\Content\Lehti.xnb 
     40C:\MyTemp\JuliaN\Hajottaa\Hajottaa\Hajottaa\bin\x86\Debug\Content\Asshat.xnb 
  • 2015/30/JuliaN/Hajottaa/Hajottaa/Hajottaa/obj/x86/Debug/cachefile-{60F6AD94-F094-4804-BEB3-93E49E431F75}-targetpath.txt

    r6891 r6902  
    1515Content\FinalKentta2.xnb 
    1616Content\Maalii.xnb 
     17Content\Lehti.xnb 
     18Content\Asshat.xnb 
  • 2015/30/JuliaN/Hajottaa/Hajottaa/HajottaaContent/HajottaaContent.contentproj

    r6891 r6902  
    151151    </Compile> 
    152152  </ItemGroup> 
     153  <ItemGroup> 
     154    <Compile Include="Lehti.jpg"> 
     155      <Name>Lehti</Name> 
     156      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     157      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     158    </Compile> 
     159  </ItemGroup> 
     160  <ItemGroup> 
     161    <Compile Include="Asshat.png"> 
     162      <Name>Asshat</Name> 
     163      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     164      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     165    </Compile> 
     166  </ItemGroup> 
    153167  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    154168  <!--  To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
  • 2015/30/JuliaN/Hajottaa/Hajottaa/HajottaaContent/obj/x86/Debug/ContentPipeline.xml

    r6891 r6902  
    8181      <Options>None</Options> 
    8282      <Output>C:\MyTemp\JuliaN\Hajottaa\Hajottaa\Hajottaa\bin\x86\Debug\Content\Gradient.xnb</Output> 
    83       <Time>2015-07-21T13:42:17.0099511+03:00</Time> 
     83      <Time>2015-07-22T11:08:04.3723501+03:00</Time> 
    8484    </Item> 
    8585    <Item> 
     
    135135      <Options>None</Options> 
    136136      <Output>C:\MyTemp\JuliaN\Hajottaa\Hajottaa\Hajottaa\bin\x86\Debug\Content\FinalKentta2.xnb</Output> 
    137       <Time>2015-07-22T10:04:07.2129859+03:00</Time> 
     137      <Time>2015-07-22T10:32:32.976551+03:00</Time> 
    138138    </Item> 
    139139    <Item> 
     
    145145      <Output>C:\MyTemp\JuliaN\Hajottaa\Hajottaa\Hajottaa\bin\x86\Debug\Content\Maalii.xnb</Output> 
    146146      <Time>2015-07-22T10:17:37.8958668+03:00</Time> 
     147    </Item> 
     148    <Item> 
     149      <Source>Lehti.jpg</Source> 
     150      <Name>Lehti</Name> 
     151      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     152      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     153      <Options>None</Options> 
     154      <Output>C:\MyTemp\JuliaN\Hajottaa\Hajottaa\Hajottaa\bin\x86\Debug\Content\Lehti.xnb</Output> 
     155      <Time>2015-07-22T11:05:36.3396914+03:00</Time> 
     156    </Item> 
     157    <Item> 
     158      <Source>Asshat.png</Source> 
     159      <Name>Asshat</Name> 
     160      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     161      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     162      <Options>None</Options> 
     163      <Output>C:\MyTemp\JuliaN\Hajottaa\Hajottaa\Hajottaa\bin\x86\Debug\Content\Asshat.xnb</Output> 
     164      <Time>2015-07-22T11:13:40.4107416+03:00</Time> 
    147165    </Item> 
    148166    <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.