- Timestamp:
- 2015-07-22 09:54:33 (7 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2015/30/JouniP/Pallopeli/Pallopeli/Pallopeli/Pallopeli.cs
r6885 r6887 19 19 Level.Size = new Vector(800, 600); 20 20 Level.Background.Color = Color.Black; 21 MessageDisplay.Add(Screen.Size.X.ToString());21 //MessageDisplay.Add(Screen.Size.X.ToString()); 22 22 23 23 Level.CreateBorders(); … … 40 40 // jatketaan silmukan sisälle jos luotuja palloja vähemmän kuin 3; 41 41 // kun silmukan kierros on ohi, lisätään i-muuttujaan yksi 42 for (int i = 0; i < 50; i++)42 for (int i = 0; i < 240; i++) 43 43 { 44 44 satunnainenX = RandomGen.NextDouble(-200.0, 200.0); 45 45 satunnainenY = RandomGen.NextDouble(-200.0, 200.0); 46 46 Color satunnaisvari = RandomGen.NextColor(); 47 //double satunnainenHalk48 LuoPallo(satunnainenX, satunnainenY, satunnaisvari, 50.0);47 double satunnainenHalk = RandomGen.NextDouble(10.0, 60.0); 48 LuoPallo(satunnainenX, satunnainenY, satunnaisvari, satunnainenHalk); 49 49 } 50 50 51 //Camera.ZoomToLevel(); 51 52 52 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 53 53 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.