Changeset 678 for 2010/23/sijoseha/WandererBrainExample/Peli.cs
- Timestamp:
- 2010-06-10 14:42:45 (13 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2010/23/sijoseha/WandererBrainExample/Peli.cs
r677 r678 3 3 using Jypeli.ScreenObjects; 4 4 using Jypeli.Assets; 5 5 /* 6 * Author: Simo Haatainen 7 */ 6 8 namespace WandererBrainExample 7 9 { 10 /// <summary> 11 /// Esimerkki WandererBrainin toiminnasta 12 /// </summary> 8 13 public class Peli : PhysicsGame 9 14 { … … 32 37 vaeltajanAivot.Active = true; 33 38 34 //vaeltajanAivot.MovingType = linear;35 36 39 // Asetetaan vaeltajalle liikkumisnopeus 37 40 vaeltajanAivot.MovingSpeed = 200; … … 40 43 pallo.Brain = vaeltajanAivot; 41 44 42 43 piirraPiste(piste1 );44 piirraPiste(piste2 );45 piirraPiste(piste3 );45 // Piirretään pisteet joissa olio käy 46 piirraPiste(piste1,"1"); 47 piirraPiste(piste2,"2"); 48 piirraPiste(piste3,"3"); 46 49 } 47 50 … … 50 53 /// </summary> 51 54 /// <param name="pos">Pisteen sijainti</param> 52 void piirraPiste(Vector pos )55 void piirraPiste(Vector pos, String numero) 53 56 { 54 57 GameObject piste = new GameObject(10, 10, Shapes.Circle); 58 TextDisplay pisteNumero = new TextDisplay(); 59 pisteNumero.Position = pos + new Vector(15, 15); 60 pisteNumero.TextColor = Color.Red; 61 pisteNumero.Text = numero; 62 Add(pisteNumero); 55 63 piste.Position = pos; 56 64 piste.Color = Color.Red;
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.