Changeset 6763
- Timestamp:
- 2015-07-02 14:59:26 (8 years ago)
- Location:
- 2015/27/SanteriK/Hundreddays
- Files:
-
- 2 added
- 15 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2015/27/SanteriK/Hundreddays/Hundreddays/Hundreddays/Hundreddays.cs
r6735 r6763 16 16 Image valonkuva = LoadImage("valo"); 17 17 Image laatikonkuva = LoadImage("laatikko"); 18 Image kansionkuva = LoadImage("kansio"); 19 int zombilaskuri = 0; 20 IntMeter kansiolaskuri = new IntMeter(0,0,0); 18 21 PhysicsObject ukkeli2; 19 22 PhysicsObject ukkeli1; … … 22 25 //Kuinka nopeasti ukkeli liikkuu maksimissaan 23 26 double maxLiikkuminen = 1800.0; 24 int AmmuksetLaatikosta = 100;27 int AmmuksetLaatikosta = 20; 25 28 26 29 AssaultRifle ase; … … 47 50 void LuoKentta() 48 51 { 52 zombilaskuri = 0; 53 kansiolaskuri = new IntMeter(0, 0, 0); 49 54 ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("kenttä"); 50 51 55 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("0026FF"), LuoPelaaja1); 52 56 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("4CFF00"), LuoPelaaja2); 53 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("FF0000"), Luozombi);54 57 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("FF006E"), Luolaatikko); 58 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("FF6A00"), Luokansio); 55 59 ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso); 56 60 ruudut.SetTileMethod(Color.Gray, LuoLattia); … … 61 65 Add(pimeys,2); 62 66 63 } 67 LuoZombit(); 68 69 Luolaskuri(); 70 71 72 } 73 void Luolaskuri() 74 { 75 Label pistenäyttö = new Label(); 76 pistenäyttö.X = Level.Left + 100; 77 pistenäyttö.Y = Level.Top - 100; 78 Add(pistenäyttö); 79 pistenäyttö.BindTo(kansiolaskuri); 80 } 81 void LuoZombit() 82 { 83 ColorTileMap zombiruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("kenttä"); 84 zombiruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("FF0000"), Luozombi); 85 zombiruudut.Execute(20, 20); 86 } 87 64 88 void LuoTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 65 89 { … … 69 93 taso.CollisionIgnoreGroup = 1; 70 94 Add(taso); 71 72 73 } 95 } 96 97 98 void Luokansio(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 99 { 100 PhysicsObject kansio = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 101 kansio.Position = paikka; 102 kansio.Image = kansionkuva; 103 Add(kansio); 104 kansiolaskuri.MaxValue++; 105 } 106 107 74 108 void Luozombi(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 75 109 { 76 77 Zombi zombi = new Zombi(40, 20); 78 zombi.Image = zombinkuva; 79 zombi.FlipImage(); 80 zombi.AngularDamping = 0.8; 81 zombi.Tag = "zombi"; 82 Add(zombi); 83 84 AddCollisionHandler(zombi, "ammus", delegate(PhysicsObject z, PhysicsObject ammus) 85 { 86 Zombi zo = z as Zombi; 87 zo.ElamaLaskuri.Value--; 88 }); 89 90 FollowerBrain seuraajanAivot = new FollowerBrain("ukkeli"); 91 seuraajanAivot.TurnWhileMoving = true; 92 RandomMoverBrain satunnaisAivot = new RandomMoverBrain(); 93 seuraajanAivot.Speed = 50; // Millä nopeudella kohdetta seurataan 94 seuraajanAivot.DistanceFar = 150; // Etäisyys jolla aletaan seurata kohdetta 95 seuraajanAivot.TurnWhileMoving = true; 96 seuraajanAivot.FarBrain = satunnaisAivot; // Käytetään satunnaisaivoja kun ollaan kaukana 97 satunnaisAivot.ChangeMovementSeconds = 3; 98 99 //Aivot käyttöön oliolle 100 zombi.Brain = seuraajanAivot; 101 102 Timer nakyvyysAjastin = new Timer(); 103 nakyvyysAjastin.Interval = 0.05; 104 nakyvyysAjastin.Timeout += delegate { TarkistaNakyvyys(zombi); }; 105 nakyvyysAjastin.Start(); 106 } 107 110 for (int i = 0; i < 4; i++) 111 { 112 zombilaskuri++; 113 114 LuoLattia(paikka, leveys, korkeus); 115 Zombi zombi = new Zombi(40, 20); 116 zombi.Image = zombinkuva; 117 zombi.FlipImage(); 118 zombi.AngularDamping = 0.8; 119 zombi.Tag = "zombi"; 120 zombi.Position = paikka; 121 Add(zombi); 122 123 AddCollisionHandler(zombi, "ammus", delegate(PhysicsObject z, PhysicsObject ammus) 124 { 125 Zombi zo = z as Zombi; 126 zo.ElamaLaskuri.Value--; 127 }); 128 129 FollowerBrain seuraajanAivot = new FollowerBrain("ukkeli"); 130 seuraajanAivot.TurnWhileMoving = true; 131 RandomMoverBrain satunnaisAivot = new RandomMoverBrain(); 132 seuraajanAivot.Speed = 40; // Millä nopeudella kohdetta seurataan 133 seuraajanAivot.DistanceFar = 150; // Etäisyys jolla aletaan seurata kohdetta 134 seuraajanAivot.TurnWhileMoving = true; 135 seuraajanAivot.FarBrain = satunnaisAivot; // Käytetään satunnaisaivoja kun ollaan kaukana 136 satunnaisAivot.ChangeMovementSeconds = 3; 137 138 //Aivot käyttöön oliolle 139 zombi.Brain = seuraajanAivot; 140 141 Timer nakyvyysAjastin = new Timer(); 142 nakyvyysAjastin.Interval = 0.05; 143 nakyvyysAjastin.Timeout += delegate { TarkistaNakyvyys(zombi); }; 144 nakyvyysAjastin.Start(); 145 146 zombi.Destroyed += delegate 147 { 148 zombilaskuri--; 149 150 if (zombilaskuri == 0) 151 { 152 LuoZombit(); 153 } 154 }; 155 } 156 } 108 157 109 158 … … 170 219 AddCollisionHandler(ukkeli, "zombi", PelaajaosuuVihuun); 171 220 172 GameObject valo = new GameObject(2 00, 200);173 valo.X = 1 00;221 GameObject valo = new GameObject(250, 250); 222 valo.X = 130; 174 223 valo.Image = valonkuva; 175 224 ukkeli.Add(valo); … … 187 236 188 237 // //Ammusten määrä aluksi: 189 ase.Ammo.Value = 100 0;238 ase.Ammo.Value = 100; 190 239 ase.IsVisible = false; 191 240 // //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? … … 207 256 208 257 // //Ammusten määrä aluksi: 209 ase2.Ammo.Value = 100 0;258 ase2.Ammo.Value = 100; 210 259 ase2.IsVisible = false; 211 260 // //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? … … 222 271 void Luolaatikko(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 223 272 { 273 LuoLattia(paikka, leveys, korkeus); 224 274 PhysicsObject laatikko = new PhysicsObject(leveys,korkeus); 225 275 laatikko.Image = laatikonkuva; … … 237 287 PhysicsObject[] ukkelit = { ukkeli1, ukkeli2 }; 238 288 239 int valonPituus = 150;289 int valonPituus = 200; 240 290 int valonKulma = 45; 241 291 … … 246 296 continue; 247 297 248 if (Math.Abs((olio.Position - ukkeli.Position).Angle.Degrees - ukkeli.Angle.Degrees) < valonKulma && Vector.Distance(olio.Position, ukkeli.Position) < valonPituus) 298 bool lamppu = Math.Abs((olio.Position - ukkeli.Position).Angle.Degrees - ukkeli.Angle.Degrees) < valonKulma && Vector.Distance(olio.Position, ukkeli.Position) < valonPituus; 299 bool lahella = Vector.Distance(olio.Position, ukkeli.Position) < 60; 300 if (lamppu || lahella) 249 301 { 250 302 piilossa = false; … … 258 310 class Zombi : PhysicsObject 259 311 { 260 private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter( 3, 0, 3);312 private IntMeter elamaLaskuri = new IntMeter(5, 0, 5); 261 313 public IntMeter ElamaLaskuri { get { return elamaLaskuri; } } 262 314 -
2015/27/SanteriK/Hundreddays/Hundreddays/Hundreddays/Hundreddays.csproj.Debug.cachefile
r6735 r6763 9 9 Content\valo.xnb 10 10 Content\laatikko.xnb 11 Content\kansio.xnb -
2015/27/SanteriK/Hundreddays/Hundreddays/Hundreddays/obj/x86/Debug/Hundreddays.csproj.FileListAbsolute.txt
r6735 r6763 17 17 C:\MyTemp\SanteriK\Hundreddays\Hundreddays\Hundreddays\bin\x86\Debug\Content\valo.xnb 18 18 C:\MyTemp\SanteriK\Hundreddays\Hundreddays\Hundreddays\bin\x86\Debug\Content\laatikko.xnb 19 C:\MyTemp\SanteriK\Hundreddays\Hundreddays\Hundreddays\bin\x86\Debug\Content\kansio.xnb -
2015/27/SanteriK/Hundreddays/Hundreddays/Hundreddays/obj/x86/Debug/cachefile-{C1114E9D-1591-4DC8-8A7E-521487466790}-targetpath.txt
r6735 r6763 9 9 Content\valo.xnb 10 10 Content\laatikko.xnb 11 Content\kansio.xnb -
2015/27/SanteriK/Hundreddays/Hundreddays/HundreddaysContent/HundreddaysContent.contentproj
r6735 r6763 107 107 </Compile> 108 108 </ItemGroup> 109 <ItemGroup> 110 <Compile Include="kansio.png"> 111 <Name>kansio</Name> 112 <Importer>TextureImporter</Importer> 113 <Processor>TextureProcessor</Processor> 114 </Compile> 115 </ItemGroup> 109 116 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 110 117 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it. -
2015/27/SanteriK/Hundreddays/Hundreddays/HundreddaysContent/obj/x86/Debug/ContentPipeline-.xml
r6735 r6763 9 9 <Options>None</Options> 10 10 <Output>C:\MyTemp\SanteriK\Hundreddays\Hundreddays\Hundreddays\bin\x86\Debug\Content\kenttä.xnb</Output> 11 <Time>2015-07-02T1 0:41:09.5323282+03:00</Time>11 <Time>2015-07-02T14:34:47.9351282+03:00</Time> 12 12 </Item> 13 13 <Item> … … 90 90 <Options>None</Options> 91 91 <Output>C:\MyTemp\SanteriK\Hundreddays\Hundreddays\Hundreddays\bin\x86\Debug\Content\laatikko.xnb</Output> 92 <Time>2015-07-02T10:21:40.2707282+03:00</Time> 92 <Time>2015-07-02T13:06:58.6257282+03:00</Time> 93 </Item> 94 <Item> 95 <Source>kansio.png</Source> 96 <Name>kansio</Name> 97 <Importer>TextureImporter</Importer> 98 <Processor>TextureProcessor</Processor> 99 <Options>None</Options> 100 <Output>C:\MyTemp\SanteriK\Hundreddays\Hundreddays\Hundreddays\bin\x86\Debug\Content\kansio.xnb</Output> 101 <Time>2015-07-02T14:03:28.4057282+03:00</Time> 93 102 </Item> 94 103 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful>
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.