Ignore:
Timestamp:
2015-07-02 10:35:08 (4 years ago)
Author:
jesirkia
Message:

Tehtiin VoltsTankiin? beta. 0.2 versio :'D
Elikkäs siis tehtiin (vielä toimimaton) valikko josta voi valita pelaako vai lopettaako. Sitten tehtiin tankin tekstuurit peliin.

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/27/JesseS/VoltsTank/VoltsTank/VoltsTank/VoltsTank.cs

    r6668 r6724  
    1010{ 
    1111    AssaultRifle pelaajan1Ase; 
     12    AssaultRifle pelaajan2Ase; 
    1213    PhysicsObject pelaaja1; 
    1314    PhysicsObject pelaaja2; 
    1415 
     16    DoubleMeter pelaajan1Health; 
     17    DoubleMeter pelaajan2Health; 
     18 
    1519    Image ammuksenKuva = LoadImage("Ammus"); 
     20 
     21    Image pelaaja1tank = LoadImage("pelaaja1tank"); 
     22    Image pelaaja2tank = LoadImage("pelaaja2tank"); 
    1623 
    1724    double maxNopeus = 1500.0; 
     
    2431        ControllerOne.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Quit game"); 
    2532 
    26         Grenade kranaatti = new Grenade(4.0); 
     33        //Grenade kranaatti = new Grenade(4.0); 
    2734 
    2835        LuoPelaaja1(); 
    2936        LuoPelaaja2(); 
    3037 
    31         pelaajan1Ase = new AssaultRifle(30, 10); 
     38        MultiSelectWindow alkuValikko = new MultiSelectWindow("VoltsTank", 
     39"Play", "Quit game"); 
     40        Add(alkuValikko); 
    3241 
    33         pelaajan1Ase.Ammo.Value = 1000; 
    34  
    35         pelaajan1Ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
    36  
    37         pelaaja1.Add(pelaajan1Ase); 
    38         
    3942        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, 
    4043  LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.", pelaaja1); 
     
    5154        ControllerOne.Listen(Button.RightTrigger, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaajan1Ase); 
    5255        ControllerOne.Listen(Button.LeftTrigger, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaajan1Ase); 
     56        ControllerTwo.Listen(Button.RightTrigger, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaajan2Ase); 
     57        ControllerTwo.Listen(Button.LeftTrigger, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaajan2Ase); 
    5358 
    5459        //ControllerTwo.Listen(Button.RightTrigger, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaajan2Ase); 
     
    6772    void LuoPelaaja1() 
    6873    { 
     74      
    6975        pelaaja1 = new PhysicsObject(40, 40); 
    7076        pelaaja1.LinearDamping = 0.1; 
     
    7278        Add(pelaaja1); 
    7379 
     80        pelaaja1.Image = pelaaja1tank; 
     81 
     82        pelaajan1Ase = new AssaultRifle(30, 10); 
     83        pelaajan1Ase.Ammo.Value = 1000; 
     84        pelaajan1Ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
     85        pelaajan1Ase.IsVisible = false; 
     86 
     87        pelaaja1.Add(pelaajan1Ase); 
     88 
     89        pelaajan1Health = new DoubleMeter(100, 0, 100); 
     90        pelaajan1Health.LowerLimit += delegate {           
     91            pelaajan1Ase.Ammo.Value = 0; 
     92            pelaajan1Ase.Destroy(); 
     93 
     94            Explosion rajahdys = new Explosion(200); 
     95            rajahdys.Position = pelaaja1.Position; 
     96            Add(rajahdys); 
     97 
     98            pelaaja1.Destroy(); 
     99        }; 
    74100    } 
    75101    void LuoPelaaja2() 
     
    80106        Add(pelaaja2); 
    81107 
     108        pelaaja2.Image = pelaaja2tank; 
     109 
     110        pelaajan2Ase = new AssaultRifle(30, 10); 
     111        pelaajan2Ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
     112        pelaajan2Ase.IsVisible = false; 
     113         
     114        pelaaja2.Add(pelaajan2Ase); 
     115 
     116        pelaajan2Health = new DoubleMeter(100, 0, 100); 
     117        pelaajan2Health.LowerLimit += delegate 
     118        { 
     119            pelaajan2Ase.Ammo.Value = 0; 
     120            pelaajan2Ase.Destroy(); 
     121 
     122            Explosion rajahdys = new Explosion(200); 
     123            rajahdys.Position = pelaaja2.Position; 
     124            Add(rajahdys); 
     125 
     126            pelaaja2.Destroy(); 
     127        }; 
    82128    } 
    83129 
     
    85131    { 
    86132        ammus.Destroy(); 
     133        if (kohde == pelaaja1)  
     134        { 
     135            pelaajan1Health.Value -= 20; 
     136        } 
     137        else if (kohde == pelaaja2) 
     138        { 
     139            pelaajan2Health.Value -= 20; 
     140        } 
    87141    } 
    88142    void AmmuAseella(AssaultRifle ase) 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.