Ignore:
Timestamp:
2015-07-01 17:02:29 (7 years ago)
Author:
empaheik
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/27/ohjaajat/TheLegendOfGabriel/TheLegendOfGabriel/TheLegendOfGabriel/LevelCreation.cs

    r6697 r6699  
    1010 * 3 
    1111 * 2    Pelaajan päällä näkyvät elementit 
    12  * 1    Pelaaja 
     12 * 1    Pelaaja, kojootit 
    1313 * 0    Lisäkoriste 
    1414 * -1   Perustiili 
     
    2424    void CreateLevel(string levelName) 
    2525    { 
     26        Level.CreateVerticalBorders(1.0, false, Color.Yellow); 
     27        PhysicsObject leftBorder = Level.CreateLeftBorder(0.0, false); 
     28        PhysicsObject rightBorder = Level.CreateRightBorder(0.0, false); 
     29        leftBorder.X += Level.Width * 0.25; 
     30        rightBorder.X -= Level.Width * 0.25; 
     31 
    2632        var level = TiledTileMap.FromLevelAsset(levelName); 
    2733        level.SetTileMethod("base", CreateBaseTile); 
     
    6571 
    6672        enemy.Health.LowerLimit += enemy.Destroy; 
    67  
    6873    } 
    6974 
     
    8489    } 
    8590 
    86     /// <summary> 
     91        /// <summary> 
    8792    /// Pelaajan päällä näkyvä tiili. 
    8893    /// </summary> 
     
    108113    void CreateExit(Vector position, double width, double height, Angle angle, Shape shape, string name, Dictionary<string, string> properties) 
    109114    { 
    110         var target = properties["goto"].Split('@'); // Jos peli kaatuaa tälle riville niin joltain exitiltä puuttuu goto-property. 
     115        var target = properties["goto"].Split('@'); // Jos peli kaatuu tälle riville niin joltain exitiltä puuttuu goto-property. 
    111116        var exit = new Exit(width, height); 
    112117        exit.Position = position; 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.