Ignore:
Timestamp:
2015-07-01 14:48:37 (4 years ago)
Author:
jivesuor
Message:

Tasohyppelyyn lisätty ääniä ja kolikkolaskuria muutettu.

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/27/JimiS/tasohyppely/hyppely/hyppely/hyppely/hyppely.cs

    r6674 r6678  
    88 
    99 
    10 //TODO Lisää erilaisia vihollisia 
    11 //TODO Pidennä kenttää ja lisää tasoja/palikoita ja kuoppia + muita esteitä. 
    12 //TODO Paranna kentän, pelaajan ja vihollisten kuvia. 
     10 
    1311//TODO Lisää/muokkaa äänet 
    1412 
     
    2220    PhysicsObject vasenReuna; 
    2321    PhysicsObject oikeaReuna; 
    24    
     22    PhysicsObject ylaReuna; 
     23 
    2524 
    2625    PlatformCharacter pelaaja1; 
     
    3534    Image PaaVihu = LoadImage("Päävihollinen"); 
    3635 
     36    SoundEffect osuma = LoadSoundEffect("osuma"); 
     37 
    3738    IntMeter pelaajan1Elamat; 
    3839    IntMeter pelaajan1Tahdet; 
    3940 
    4041    Vector pelaajanaloituspaikka; 
    41      
     42 
    4243 
    4344    SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); 
     
    7172        kentta.SetTileMethod('B', LisaaPaaVihu); 
    7273        kentta.Execute(RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO); 
    73         
    74        
     74 
     75 
    7576        alaReuna = Level.CreateBottomBorder(); 
    7677        alaReuna.Restitution = 1.0; 
     
    8485        oikeaReuna.Restitution = 1.0; 
    8586        oikeaReuna.IsVisible = false; 
    86          
     87 
     88        ylaReuna = Level.CreateTopBorder(); 
     89        ylaReuna.Restitution = 1.0; 
     90        ylaReuna.IsVisible = false; 
     91 
    8792 
    8893        Level.Background.CreateGradient(Color.White, Color.SkyBlue); 
     
    190195        tahdet.BindTo(pelaajan1Tahdet); 
    191196 
    192         tahdet.Y = 0; 
    193         tahdet.X = 0; 
     197        tahdet.X = -700; 
     198        tahdet.Y = 500; 
    194199        tahdet.TextColor = Color.Black; 
    195200        tahdet.BorderColor = Color.Black; 
    196201        tahdet.Color = Color.White; 
     202        tahdet.Image = Kolikko; 
     203        tahdet.Height = korkeus; 
     204        tahdet.Width = leveys; 
     205        tahdet.TextScale *=2; 
    197206        Add(tahdet); 
    198207 
    199         pelaajan1Elamat = new IntMeter(3); 
     208        pelaajan1Elamat = new IntMeter(5); 
    200209        pelaajan1Elamat.MaxValue = 20; 
    201210        Label naytto = new Label(); 
    202211        naytto.BindTo(pelaajan1Elamat); 
    203         
     212 
    204213        naytto.Y += pelaaja1.Height; 
    205214        naytto.TextColor = Color.Black; 
     
    215224        MessageDisplay.Add("Auts! Törmäsit Vihuun!"); 
    216225 
     226        PlaySound("osuma"); 
     227 
    217228        pelaajan1Elamat.Value -= 1; 
    218229 
     
    230241    void KasittelePelaajanPutoaminen(PhysicsObject pelaaja1, PhysicsObject kohde) 
    231242    { 
    232   
    233             pelaajan1Elamat.Value -= 1; 
    234  
    235             pelaaja1.Position = pelaajanaloituspaikka; 
    236  
    237             if (pelaajan1Elamat == 0) 
    238             {  
    239                 pelaaja1.Destroy(); 
    240                 MessageDisplay.Add("Pelaaja 1 hävisi pelin."); 
    241                 Timer.SingleShot(3.0, Exit); 
    242             } 
    243          
    244     } 
    245  
    246     
     243 
     244        pelaajan1Elamat.Value -= 1; 
     245 
     246        PlaySound("osuma"); 
     247 
     248        MessageDisplay.Add("Putosit!"); 
     249 
     250        pelaaja1.Position = pelaajanaloituspaikka; 
     251 
     252        if (pelaajan1Elamat == 0) 
     253        { 
     254            pelaaja1.Destroy(); 
     255            MessageDisplay.Add("Pelaaja 1 hävisi pelin."); 
     256            Timer.SingleShot(3.0, Exit); 
     257        } 
     258 
     259    } 
     260 
     261 
    247262 
    248263    void LisaaNappaimet() 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.