Changeset 6612


Ignore:
Timestamp:
2015-06-30 15:00:37 (4 years ago)
Author:
saveviku
Message:
 
Location:
2015/27/SanteriK
Files:
45 added
5 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/27/SanteriK/Hundreddays/Hundreddays/Hundreddays/Hundreddays.cs

    r6532 r6612  
    1010{ 
    1111    Image wallimage = LoadImage("seinä"); 
     12    Image pelaajankuva = LoadImage("ukkeli2"); 
     13    Image pelaajankuva1 = LoadImage("ukkeli1"); 
     14    Image groundImage = LoadImage("lattia"); 
    1215 
    13     Image groundImage = LoadImage("lattia"); 
     16    PhysicsObject ukkeli2; 
     17    PhysicsObject ukkeli1; 
     18 
     19    //Kuinka nopeasti ukkeli liikkuu maksimissaan 
     20    double maxLiikkuminen = 1800.0; 
     21 
     22    AssaultRifle ase; 
     23 
    1424    public override void Begin() 
    1525    { 
     26 
    1627        LuoKentta(); 
    17         // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 
     28        AsetaOhjaimet(); 
     29 
    1830        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    1931        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     
    2234    { 
    2335        GameObject lattia = new GameObject(leveys, korkeus); 
     36 
    2437        lattia.Position = paikka; 
    25         Add(lattia); 
     38        Add(lattia, -1); 
    2639        lattia.Image = groundImage; 
    2740 
     
    3245        ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("kenttä"); 
    3346 
    34         //ruudut.SetTileMethod(Color.Green,  LuoPelaaja); 
     47        ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("0026FF"), LuoPelaaja1); 
     48        ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("0026FF"), LuoPelaaja2); 
    3549        ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso); 
    3650        ruudut.SetTileMethod(Color.Gray, LuoLattia); 
     
    4862 
    4963    } 
     64   
     65    void AsetaOhjaimet() 
     66    { 
     67        //ControllerTwo.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.", ukkeli2); 
     68        //ControllerTwo.Listen(Button.A, ButtonState.Down, AmmuAseella, "ammu", ase); 
     69        ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, LiikutaPelaajaa, "Liikuta pelaajaa tattia pyörittämällä.", ukkeli1); 
     70        ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Down, AmmuAseella, "ammu", ase); 
     71        //Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, 
     72        //  LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0)); 
     73        //Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, 
     74        //  LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0)); 
     75        //Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, 
     76        //  LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000)); 
     77        //Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, 
     78        //  LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000)); 
     79        //Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaajan1Ase); 
    5080 
     81 
     82    } 
     83 
     84    void LiikutaPelaajaa(AnalogState tatinTila, PhysicsObject pelaaja) 
     85    { 
     86        pelaaja.Angle = tatinTila.StateVector.Angle; 
     87        pelaaja.Push(tatinTila.StateVector * maxLiikkuminen); 
     88        
     89    } 
     90 
     91    void AmmuAseella(AssaultRifle ase) 
     92    { 
     93        PhysicsObject ammus = ase.Shoot(); 
     94 
     95        if (ammus != null) 
     96        { 
     97            //ammus.Size *= 3; 
     98            //ammus.Image = ... 
     99            //ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0); 
     100        } 
     101    } 
     102    void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 
     103    { 
     104        ammus.Destroy(); 
     105    } 
     106 
     107    PhysicsObject LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     108    { 
     109        PhysicsObject ukkeli = new PhysicsObject(40, 20); 
     110        ukkeli.LinearDamping = 0.7; 
     111        ukkeli.AngularDamping = 0.9; 
     112        ukkeli.Shape = Shape.Rectangle; 
     113        ukkeli.Position = paikka; 
     114        ukkeli.Image = pelaajankuva1; 
     115        ukkeli.Color = Color.Red; 
     116         
     117        Add(ukkeli); 
     118 
     119        ukkeli1 = ukkeli; 
     120 
     121        ase = new AssaultRifle(30, 10); 
     122 
     123        // //Ammusten määrä aluksi: 
     124        ase.Ammo.Value = 1000; 
     125        ase.IsVisible = false; 
     126        // //Mitä tapahtuu kun ammus osuu johonkin? 
     127        ase.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
     128        ukkeli.Add(ase); 
     129 
     130        LuoLattia(paikka, leveys, korkeus); 
     131 
     132        return ukkeli; 
     133    } 
     134 
     135    void LuoPelaaja1(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     136    { 
     137        ukkeli1 = LuoPelaaja(paikka, leveys, korkeus); 
     138    } 
     139 
     140    void LuoPelaaja2(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     141    { 
     142        ukkeli2 = LuoPelaaja(paikka, leveys, korkeus); 
     143    } 
    51144} 
    52145 
  • 2015/27/SanteriK/Hundreddays/Hundreddays/Hundreddays/Hundreddays.csproj.Debug.cachefile

    r6532 r6612  
    22Content\lattia.xnb 
    33Content\seinÀ.xnb 
     4Content\ukkeli.xnb 
     5Content\ukkeli1.xnb 
     6Content\zombie.xnb 
     7Content\zombie1.xnb 
     8Content\ukkeli2.xnb 
  • 2015/27/SanteriK/Hundreddays/Hundreddays/HundreddaysContent/HundreddaysContent.contentproj

    r6532 r6612  
    6464    </Compile> 
    6565  </ItemGroup> 
     66  <ItemGroup> 
     67    <Compile Include="ukkeli.png"> 
     68      <Name>ukkeli</Name> 
     69      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     70      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     71    </Compile> 
     72    <Compile Include="ukkeli1.png"> 
     73      <Name>ukkeli1</Name> 
     74      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     75      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     76    </Compile> 
     77    <Compile Include="zombie.png"> 
     78      <Name>zombie</Name> 
     79      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     80      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     81    </Compile> 
     82    <Compile Include="zombie1.png"> 
     83      <Name>zombie1</Name> 
     84      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     85      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     86    </Compile> 
     87  </ItemGroup> 
     88  <ItemGroup> 
     89    <Compile Include="ukkeli2.png"> 
     90      <Name>ukkeli2</Name> 
     91      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     92      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     93    </Compile> 
     94  </ItemGroup> 
    6695  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    6796  <!--  To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.