Ignore:
Timestamp:
2010-06-10 11:41:55 (13 years ago)
Author:
joertihj
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2010/23/johanh/Tasohyppely1/Peli.cs

    r632 r657  
    1818 
    1919        int kenttaNro; // monesko kenttä on menossa 
    20          
     20 
     21        void lisäämusiikki(Timer sender) 
     22        { 
     23            // lisätään musiikkia tässä    
     24        } 
    2125 
    2226 
     
    4246 
    4347            Camera.StayInLevel = true; 
     48            MediaPlayer.Play("music-_the_art_of_war-bQVSW9Klihc_fmt34"); 
     49 
     50            Timer ajastin = new Timer(); 
     51            ajastin.Interval = 1; 
     52            ajastin.Trigger += lisäämusiikki; 
     53            Add(ajastin); 
     54            ajastin.Start(); 
    4455 
    4556            seuraavaKentta(); 
     
    100111            pelaaja1.LeftWalkingAnimation = kavelyTekstuuri; 
    101112            pelaaja1.RightWalkingAnimation = Animation.Mirror(kavelyTekstuuri); 
    102             AssaultRifle pyssy = new AssaultRifle(20, 5); 
    103             pyssy.Ammo.Value = 500; 
    104           
    105  
    106             pelaaja1.Add(pyssy); 
     113            
    107114 
    108115        
     
    134141            Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, liikuta, "Liikkuu oikealle", pelaaja1, nopeus); 
    135142            Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Hyppää", pelaaja1, hyppyVoima); 
    136             Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, pelaaja1.Weapon.Use, "Ammu"); 
     143 
     144 
    137145 
    138146 
     
    147155            controller.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, liikuta, "Pelaaja liikkuu oikealle", pelaaja1, nopeus); 
    148156            controller.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyVoima); 
     157            ControllerOne.Vibrate( 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 0.5 ); 
     158            ControllerTwo.Vibrate(1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 0.5); 
     159 
     160           
     161 
    149162        } 
    150163 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.