Ignore:
Timestamp:
2015-06-29 19:03:25 (4 years ago)
Author:
sieerinn
Message:

Testitalo lisätty.

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/27/ohjaajat/TheLegendOfGabriel/TheLegendOfGabriel/TheLegendOfGabriel/TheLegendOfGabriel.cs

    r6540 r6541  
    121121        CreateLevel(oldExit.TargetLevel); 
    122122 
     123        // Etsitään seuraavan kentän kohde exitti johon siirrytään. 
     124        var targetExit = exits.FirstOrDefault(e => e.Name == oldExit.TargetExitName); 
     125 
     126        // Jompikumpi uloskäynti ei ole kentän laidalla, sulava siirtyminen ei ole mahdollista. 
     127        if (GetExitDirection(targetExit) == Direction.None || GetExitDirection(oldExit) == Direction.None) 
     128        { 
     129            transition = false; 
     130            oldObjects.ForEach(o => o.Destroy()); 
     131            oldObjects.Clear(); 
     132 
     133            // Yritetään päätellä pelaajalle joku järkevä paikka. 
     134            player.Position = targetExit.Position + Direction.Inverse(targetExit.Position.Angle.MainDirection).GetVector() * TILE_SIZE * 2; 
     135            Camera.ZoomToLevel(); 
     136            return; 
     137        } 
     138 
    123139        // Pysäytetään peli siirtymän ajaksi. 
    124140        Pause(); 
    125141        PhysicsEnabled = false; 
    126  
    127         // Etsitään seuraavan kentän kohde exitti johon siirrytään. 
    128         var targetExit = exits.FirstOrDefault(e => e.Name == oldExit.TargetExitName); 
    129142 
    130143        // Lasketaan siirtymävektorit. 
     
    164177        const double epsilon = 1e-3; 
    165178        Func<double, double, bool> isSame = (x, y) => Math.Abs(y - x) < epsilon; 
    166          
     179 
    167180        if (isSame(exit.Top, Level.Top)) 
    168181        { 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.