Ignore:
Timestamp:
2015-06-29 14:55:41 (5 years ago)
Author:
misakana
Message:

kenttä latautuu ruudulle

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/27/SanteriK/Hundreddays/Hundreddays/Hundreddays/Hundreddays.cs

    r6497 r6532  
    99public class Hundreddays : PhysicsGame 
    1010{ 
     11    Image wallimage = LoadImage("seinä"); 
     12 
     13    Image groundImage = LoadImage("lattia"); 
    1114    public override void Begin() 
    1215    { 
     16        LuoKentta(); 
    1317        // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 
    14  
    1518        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    1619        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    1720    } 
     21    void LuoLattia(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     22    { 
     23        GameObject lattia = new GameObject(leveys, korkeus); 
     24        lattia.Position = paikka; 
     25        Add(lattia); 
     26        lattia.Image = groundImage; 
     27 
     28    } 
     29 
     30    void LuoKentta() 
     31    { 
     32        ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("kenttä"); 
     33 
     34        //ruudut.SetTileMethod(Color.Green,  LuoPelaaja); 
     35        ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoTaso); 
     36        ruudut.SetTileMethod(Color.Gray, LuoLattia); 
     37        ruudut.Execute(20, 20); 
     38        Camera.ZoomToLevel(); 
     39    } 
     40    void LuoTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     41    { 
     42        PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 
     43        taso.Position = paikka; 
     44        taso.Image = wallimage; 
     45        taso.CollisionIgnoreGroup = 1; 
     46        Add(taso); 
     47 
     48 
     49    } 
     50 
    1851} 
     52 
     53 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.