Changeset 6530
- Timestamp:
- 2015-06-29 14:55:05 (6 years ago)
- Location:
- 2015/27/AakeR/IMBT/IMBT
- Files:
-
- 6 added
- 4 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2015/27/AakeR/IMBT/IMBT/IMBT/IMBT.cs
r6494 r6530 7 7 using Jypeli.Widgets; 8 8 9 public class Pelaaja : PhysicsObject 10 { 11 public IntMeter healthit; 12 13 public Pelaaja(Image pelaajanKuva) : base(pelaajanKuva) 14 { 15 this.healthit = new IntMeter(100, 0, 100); 16 this.LinearDamping = 0.95; 17 this.Size = this.Size * 6; 18 } 19 20 21 } 9 22 public class IMBT : PhysicsGame 10 23 { 24 25 Image Pelaaja1Kone1 = LoadImage("Pelaaja1Kone1"); 26 Image Pelaaja2Kone1 = LoadImage("Pelaaja2Kone1"); 27 Image Pelaaja3Kone1 = LoadImage("Pelaaja3Kone1"); 28 Image Pelaaja4Kone1 = LoadImage("Pelaaja4Kone1"); 29 Image Palikka = LoadImage("Palikka"); 30 Image PieniPalikka = LoadImage("PieniPalikka"); 31 Pelaaja pelaaja1; 32 11 33 public override void Begin() 12 34 { 13 35 // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 36 37 14 38 LuoKentta(); 15 39 PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); … … 22 46 23 47 //2. Kerrotaan mitä aliohjelmaa kutsutaan, kun tietyn värinen pikseli tulee vastaan kuvatiedostossa. 24 ruudut.SetTileMethod(Color.Red, LuoPelaaja); 48 ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("0026FF"), LuoPelaaja1); 49 ruudut.SetTileMethod(Color.Cyan, LuoPelaaja2); 50 ruudut.SetTileMethod(Color.BrightGreen, LuoPelaaja3); 51 ruudut.SetTileMethod(Color.Rose, LuoPelaaja4); 25 52 ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoPalikka); 26 ruudut.SetTileMethod(Color, LuoPieniPalikka); 53 ruudut.SetTileMethod(Color.Red, LuoPieniPalikka); 54 Level.Background.Color = Color.Silver; 27 55 28 56 //3. Execute luo kentän 29 57 // Parametreina leveys ja korkeus 30 ruudut.Execute(20, 20); 58 ruudut.Execute(80, 80); 59 //Camera.Follow(pelaaja1); 60 Camera.ZoomToLevel(); 31 61 } 32 62 33 void LuoPelaaja (Vector paikka, double leveys, double korkeus)63 void LuoPelaaja1(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 34 64 { 35 PhysicsObject pelaaja1 = new PhysicsObject(60, 60);36 pelaaja1.Shape = Shape.Rectangle;65 pelaaja1 = new Pelaaja(Pelaaja1Kone1); 66 //pelaaja1.Shape = Shape.Rectangle; 37 67 pelaaja1.Position = paikka; 68 //pelaaja1.Image = Pelaaja1Kone1; 69 ControllerOne.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down,LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0), pelaaja1); 70 ControllerOne.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down,LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0), pelaaja1); 71 ControllerOne.Listen(Button.DPadUp, ButtonState.Down,LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000), pelaaja1); 72 ControllerOne.Listen(Button.DPadDown, ButtonState.Down,LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000), pelaaja1); 38 73 Add(pelaaja1); 39 74 } … … 41 76 void LuoPalikka(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 42 77 { 43 78 PhysicsObject palikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys * 5, korkeus * 5); 79 palikka.Shape = Shape.Rectangle; 80 palikka.Position = paikka; 81 palikka.Image = Palikka; 82 Add(palikka); 44 83 } 45 84 46 85 void LuoPieniPalikka(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 47 86 { 87 PhysicsObject pienipalikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys * 3, korkeus * 3); 88 pienipalikka.Shape = Shape.Rectangle; 89 pienipalikka.Position = paikka; 90 pienipalikka.Image = PieniPalikka; 91 Add(pienipalikka); 92 } 48 93 94 void LuoPelaaja2(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 95 { 96 Pelaaja pelaaja2 = new Pelaaja(Pelaaja2Kone1); 97 //pelaaja2.Shape = Shape.Rectangle; 98 pelaaja2.Position = paikka; 99 //pelaaja2.Image = Pelaaja2Kone1; 100 ControllerTwo.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0), pelaaja2); 101 ControllerTwo.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0), pelaaja2); 102 ControllerTwo.Listen(Button.DPadUp, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000), pelaaja2); 103 ControllerTwo.Listen(Button.DPadDown, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000), pelaaja2); 104 Add(pelaaja2); 49 105 } 106 107 void LuoPelaaja3(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 108 { 109 Pelaaja pelaaja3 = new Pelaaja(Pelaaja3Kone1); 110 //pelaaja3.Shape = Shape.Rectangle; 111 pelaaja3.Position = paikka; 112 //pelaaja3.Image = Pelaaja3Kone1; 113 ControllerThree.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0), pelaaja3); 114 ControllerThree.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0), pelaaja3); 115 ControllerThree.Listen(Button.DPadUp, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000), pelaaja3); 116 ControllerThree.Listen(Button.DPadDown, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000), pelaaja3); 117 Add(pelaaja3); 118 } 119 120 void LuoPelaaja4(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 121 { 122 Pelaaja pelaaja4 = new Pelaaja(Pelaaja4Kone1); 123 //pelaaja4.Shape = Shape.Rectangle; 124 pelaaja4.Position = paikka; 125 //pelaaja4.Image = Pelaaja4Kone1; 126 ControllerFour.Listen(Button.DPadLeft, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(-1000, 0), pelaaja4); 127 ControllerFour.Listen(Button.DPadRight, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(1000, 0), pelaaja4); 128 ControllerFour.Listen(Button.DPadUp, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, 1000), pelaaja4); 129 ControllerFour.Listen(Button.DPadDown, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, null, new Vector(0, -1000), pelaaja4); 130 Add(pelaaja4); 131 } 132 133 134 void LiikutaPelaajaa(Vector vektori, PhysicsObject pelaaja) 135 { 136 pelaaja.Push(vektori); 137 } 138 139 50 140 } -
2015/27/AakeR/IMBT/IMBT/IMBT/IMBT.csproj.Debug.cachefile
r6494 r6530 1 1 Content\KenttÀ1.xnb 2 Content\Pelaaja1Kone1.xnb 3 Content\Pelaaja2Kone1.xnb 4 Content\Pelaaja3Kone1.xnb 5 Content\Pelaaja4Kone1.xnb 6 Content\Palikka.xnb 7 Content\PieniPalikka.xnb -
2015/27/AakeR/IMBT/IMBT/IMBTContent/IMBTContent.contentproj
r6494 r6530 52 52 </Compile> 53 53 </ItemGroup> 54 <ItemGroup> 55 <Compile Include="Pelaaja1Kone1.png"> 56 <Name>Pelaaja1Kone1</Name> 57 <Importer>TextureImporter</Importer> 58 <Processor>TextureProcessor</Processor> 59 </Compile> 60 <Compile Include="Pelaaja2Kone1.png"> 61 <Name>Pelaaja2Kone1</Name> 62 <Importer>TextureImporter</Importer> 63 <Processor>TextureProcessor</Processor> 64 </Compile> 65 <Compile Include="Pelaaja3Kone1.png"> 66 <Name>Pelaaja3Kone1</Name> 67 <Importer>TextureImporter</Importer> 68 <Processor>TextureProcessor</Processor> 69 </Compile> 70 <Compile Include="Pelaaja4Kone1.png"> 71 <Name>Pelaaja4Kone1</Name> 72 <Importer>TextureImporter</Importer> 73 <Processor>TextureProcessor</Processor> 74 </Compile> 75 </ItemGroup> 76 <ItemGroup> 77 <Compile Include="Palikka.png"> 78 <Name>Palikka</Name> 79 <Importer>TextureImporter</Importer> 80 <Processor>TextureProcessor</Processor> 81 </Compile> 82 </ItemGroup> 83 <ItemGroup> 84 <Compile Include="PieniPalikka.png"> 85 <Name>PieniPalikka</Name> 86 <Importer>TextureImporter</Importer> 87 <Processor>TextureProcessor</Processor> 88 </Compile> 89 </ItemGroup> 54 90 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 55 91 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.