Changeset 6098


Ignore:
Timestamp:
2015-06-15 14:05:45 (4 years ago)
Author:
sieerinn
Message:

Sijaintilaskut korjattu.

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/24/ohjaajat/Dungeon/Dungeon/Dungeon/MainMenu.cs

    r6092 r6098  
    7878    void LuoOsat() 
    7979    { 
     80        double w = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(Game.Screen.Width, 0)).X; 
     81        double h = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(0, Game.Screen.Height)).Y; 
     82        double left = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(-Game.Window.Width / 2.0, 0)).X; 
     83        double right = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(Game.Window.Width / 2.0, 0)).X; 
     84        double top = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(0, Game.Window.Height / 2.0)).Y; 
     85        double bottom = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(0, -Game.Window.Height / 2.0)).Y; 
     86 
    8087        const int toistoja = 3; 
    8188        pala = new GameObject(30, 200 * toistoja); 
    82         pala.Position = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(-200, Game.Screen.Top)); 
     89        pala.Position = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(-200, 0)) + new Vector(0, top); 
    8390        pala.Image = palaKuva; 
    8491        pala.TextureWrapSize = new Vector(1, toistoja); 
     
    9097        peli.Add(ratas, 2); 
    9198 
    92         pala.Bottom = Game.Screen.Top; // Pala putoaa ikkunan yläreunasta. 
     99        pala.Bottom = top; // Pala putoaa ikkunan yläreunasta. 
    93100 
    94101        // Aukon pohjavalo. 
    95102        pohjaAukko = new GameObject(200, 100); 
    96103        pohjaAukko.Image = aukkoPohjaKuva; 
    97         pohjaAukko.Left = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(Game.Screen.Left, 0)).X; 
    98         pohjaAukko.Bottom = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(0, Game.Screen.Bottom)).Y; 
     104        pohjaAukko.Left = left; 
     105        pohjaAukko.Bottom = bottom; 
    99106        peli.Add(pohjaAukko, -1); 
    100107 
     
    105112        peli.Add(aukkoValo, 1); 
    106113 
    107         double w = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(Game.Screen.Width, 0)).X; 
    108         double h = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(0, Game.Screen.Height)).Y; 
    109114        var pimeys = new GameObject(w, h); 
    110115        pimeys.Image = pimeysKuva; 
     
    113118        var otsikko = new GameObject(400, 100); 
    114119        otsikko.Image = otsikkoKuva; 
    115         //otsikko.Right = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(Game.Screen.Right, 0)).X ;    //Tämä heitti miulla otsikon puoliksi näkymättömiin. 
    116         otsikko.Left = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(pala.Right, 0)).X; 
    117         otsikko.Top = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(0, Game.Screen.Top - ratas.Height)).Y; 
     120        otsikko.Left = pala.Right; 
     121        otsikko.Top = top - ratas.Height; 
    118122        peli.Add(otsikko, 3); 
    119123    } 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.