Changeset 6092 for 2015/24/ohjaajat/Dungeon/Dungeon
- Timestamp:
- 2015-06-15 12:00:29 (8 years ago)
- Location:
- 2015/24/ohjaajat/Dungeon/Dungeon
- Files:
-
- 1 added
- 3 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2015/24/ohjaajat/Dungeon/Dungeon/Dungeon/Dungeon.cs
r6091 r6092 257 257 SmoothTextures = false; 258 258 IsMouseVisible = true; 259 SetWindowSize(1024, 768); 259 260 //SetWindowSize(1024, 768); Riippuu vähän Jypelin versiosta. 261 Window.Width = 1024; 262 Window.Height = 768; 263 260 264 ansaKuvat = new Image[] {piikkiAnsaKuvat[0], murskausAnsaKuvat[0]}; 261 265 menu = new MainMenu(this, "New game", "Highscores", "Help", "Quit"); … … 267 271 { 268 272 ClearAll(); 273 MediaPlayer.Play("In_The_Dark_Flashes"); 269 274 Kontrollit(); 270 275 UlkoAsuRoskaa(); … … 510 515 { 511 516 IsMouseVisible = true; 512 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, " Lopeta peli");517 Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Näytä valikko"); 513 518 Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, Begin, null); 514 519 … … 577 582 LuoKiviPartikkelit(kohde.Position); 578 583 579 // Merkataan huoneet kaivetuksi .584 // Merkataan huoneet kaivetuksi ja maksetaan siitä kivasti. 580 585 alku.Dug = kohde.Dug = true; 586 kultuuri.Value -= 50; 581 587 582 588 // Reiät seinään. -
2015/24/ohjaajat/Dungeon/Dungeon/Dungeon/MainMenu.cs
r6091 r6092 113 113 var otsikko = new GameObject(400, 100); 114 114 otsikko.Image = otsikkoKuva; 115 otsikko.Right = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(Game.Screen.Right, 0)).X; 115 //otsikko.Right = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(Game.Screen.Right, 0)).X ; //Tämä heitti miulla otsikon puoliksi näkymättömiin. 116 otsikko.Left = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(pala.Right, 0)).X; 116 117 otsikko.Top = peli.Camera.ScreenToWorld(new Vector(0, Game.Screen.Top - ratas.Height)).Y; 117 118 peli.Add(otsikko, 3); -
2015/24/ohjaajat/Dungeon/Dungeon/DungeonContent/DungeonContent.contentproj
r6091 r6092 339 339 </Compile> 340 340 </ItemGroup> 341 <ItemGroup> 342 <Compile Include="In_The_Dark_Flashes.mp3"> 343 <Name>In_The_Dark_Flashes</Name> 344 <Importer>Mp3Importer</Importer> 345 <Processor>SongProcessor</Processor> 346 </Compile> 347 </ItemGroup> 341 348 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 342 349 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.