Ignore:
Timestamp:
2015-06-12 10:11:14 (4 years ago)
Author:
empaheik
Message:

Kierroksen aikana ei voi kaivaa, spawniin ei voi rakentaa ja upgradejen tuhoamisesta saa takaisin puolet niiden arvosta. Pelin voi luultavasti kaataa klikkaamalla spawnia oikealla.

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/24/ohjaajat/Dungeon/Dungeon/Dungeon/Dungeon.cs

    r6046 r6047  
    496496    } 
    497497 
    498     void SeuraavaAalto() 
     498    void SeuraavaAalto()        
    499499    { 
    500500        if (KultuuriHuoneidenPaikat().Count == 0 || KierrosKaynnissa) return; 
     
    512512        Direction oviSuunta = Direction.Down; 
    513513        spawn.Walls[oviSuunta].Image = reikaSeinaKuva; 
     514 
     515        spawn.Upgrade = new TrapUpgrade();      //TODO: Parempi tapa varmistaa, että spawniin ei pysty rakentamaan mitään? Oma upgradetyyppi?  
     516        TrapUpgrade upg = spawn.Upgrade as TrapUpgrade; 
     517        upg.LatausMittari = new IntMeter(0, 0, 0); 
    514518 
    515519        Light valo = new Light(); 
     
    588592        if (huone.Upgrade != null) 
    589593        { 
     594            kultuuri.Value += (int)(huone.Upgrade.Price * 0.5); 
    590595            huone.Upgrade.Destroy(); 
     596            huone.Upgrade = null; 
    591597        } 
    592598    } 
     
    594600    void AsetaPaivitys(Room huone) 
    595601    { 
    596         if (ostamassa != null && huone.Dug && kultuuri.Value >= ostamassa.Price) 
     602        if (ostamassa != null && huone.Dug && kultuuri.Value >= ostamassa.Price && huone.Upgrade == null) //Varmistetaan, että kahta päivitystä ei laiteta päällekäin 
    597603        { 
    598604            kultuuri.Value -= ostamassa.Price; 
     
    638644    { 
    639645        Room kohdeHuone = GetRoom(MuunnaJypelista(Mouse.PositionOnWorld)); 
    640         if (kohdeHuone == null) 
     646        if (kohdeHuone == null || kierrosKaynnissa) 
    641647        { 
    642648            return false; 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.