Changeset 6004 for 2015/24/ohjaajat/Dungeon/Dungeon/Dungeon/Dungeon.cs
- Timestamp:
- 2015-06-10 15:41:11 (8 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2015/24/ohjaajat/Dungeon/Dungeon/Dungeon/Dungeon.cs
r5972 r6004 202 202 */ 203 203 204 // Feikki 3D partikkeli juttu. 205 // Heittää ilmaan GameObjekteja joiden alla on varjo. 204 206 for (int i = 0; i < 6; i++) 205 207 { … … 217 219 Vector paikka = p.Position; 218 220 Vector nopeus = RandomGen.NextVector(0.2, 3.0); 221 nopeus.Y *= 0.3; 219 222 double g = -0.2; // painovoima 220 223 double z = 0.0; // sijainti z-akselilla 221 double vz = RandomGen.NextDouble(3.0, 3.5); // nopeus z-akselilla 224 double vz = RandomGen.NextDouble(3.5, 4.5); // nopeus z-akselilla 225 double angularVelocity = RandomGen.NextDouble(-1.0, 1.0) * 8; 222 226 223 227 Timer ajastin = new Timer(); … … 229 233 paikka += nopeus; 230 234 p.Position = paikka + new Vector(0.0, 1.0) * z; 235 p.Angle += Angle.FromDegrees(angularVelocity); 231 236 varjo.Position = paikka; 232 237
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.