Changeset 5995


Ignore:
Timestamp:
2015-06-10 13:50:29 (4 years ago)
Author:
mijarvin
Message:

Stuffs

Location:
2015/24/MikeJ
Files:
3 added
1 deleted
18 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/24/MikeJ/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8.cs

    r5947 r5995  
    1010{ 
    1111 
    12     Vector nopeusvasenmalle = new Vector(-1700.0, 0.0); 
    13     Vector nopeusoikealle = new Vector(1700.0, 0.0); 
     12    Vector nopeusvasenmalle = new Vector(-100.0, 0.0); 
     13    Vector nopeusoikealle = new Vector(100.0, 0.0); 
    1414    Vector nopeusalkaa = new Vector(0.0, 2500.0); 
     15 
     16    double maxNopeus = 100.0; 
    1517 
    1618    PhysicsObject rocket; 
     
    1820    Image rocketpic = LoadImage("Rocketgame"); 
    1921 
     22 
    2023    public override void Begin() 
    2124    { 
    22         // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 
    23  
    24         Luorocket(); 
     25        ClearAll(); 
     26         
     27        IsFullScreen = true; 
     28        luokentta(); 
    2529        Ohjaimet(); 
    26         luokentta(); 
    2730 
    2831        Camera.ZoomFactor = 2; 
    2932        Camera.Follow(rocket); 
    30  
    31         IsFullScreen = true; 
     33        Camera.FollowOffset = new Vector(0.0, Screen.Top - 100);  
    3234 
    3335        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    3436    } 
    3537 
    36     void Luorocket() 
     38    void Luorocket(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    3739    { 
    3840        rocket = new PhysicsObject(rocketpic); 
    39         //rocket.Image = rocketpic; 
    40         rocket.Shape = Shape.FromImage(rocketpic); 
    41         rocket.X = 0; 
    42         rocket.Y = -500; 
     41        rocket.Position = paikka; 
    4342        rocket.Mass = 7; 
     43        rocket.CanRotate = false; 
    4444        rocket.LinearDamping = 0.98; 
    4545        //rocket.Color = Color.Aquamarine; 
    4646        Add(rocket); 
     47 
     48        Timer rocketAika = new Timer(); 
     49        rocketAika.Interval = 0.1; 
     50        rocketAika.Timeout += delegate 
     51        { 
     52            rocket.Move(new Vector(0, maxNopeus));        
     53        }; 
     54        rocketAika.Start(); 
    4755    } 
    4856 
     
    5159        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, Asetanopeus, "Pelaaja liikuta rocketia vasenmalle", rocket, nopeusvasenmalle); 
    5260        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, Asetanopeus, "Pelaaja liikuta rocketia oikealle", rocket, nopeusoikealle); 
    53         Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Up, Asetanopeus, "Pelaaja Aloitaa Pelin", rocket, nopeusalkaa); 
     61        //Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Up, Asetanopeus, "Pelaaja Aloitaa Pelin", rocket, nopeusalkaa); 
    5462    } 
    5563     
     
    5765    void Asetanopeus(PhysicsObject rocket, Vector nopeus) 
    5866    { 
    59         rocket.Push(nopeus); 
     67        rocket.Move(nopeus + new Vector(0, maxNopeus)); 
    6068    } 
    6169 
     
    6472        Level.Background.CreateStars(500); 
    6573 
    66         ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("KenttaFirstTry"); 
     74        ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("kenttarel"); 
    6775        ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoMeteoriiti); 
     76        ruudut.SetTileMethod(Color.Gold, seinät); 
     77        ruudut.SetTileMethod(Color.Red, Luokatto); 
     78        ruudut.SetTileMethod(Color.LightGray, Luorocket); 
    6879 
    6980        ruudut.Execute(20.0, 20.0); 
     
    7586        PhysicsObject Taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 
    7687        Taso.Position = Meteoriiti; 
    77         //taso.collided 
    7888        Taso.Color = Color.DarkRed; 
    7989        Add(Taso); 
     90 
     91        AddCollisionHandler(Taso, rocket, tormays); 
     92 
    8093    } 
    8194 
    82     void camera() 
     95    void tormays(PhysicsObject tormaaja, PhysicsObject tormatty) 
    8396    { 
    84         
     97        Explosion rajahdys = new Explosion(50000); 
     98        rajahdys.Position = rocket.Position; 
     99        Add(rajahdys); 
     100 
     101        rocket.Destroy(); 
     102 
     103        Label Tekstikentta = new Label(600.0, 600.0, "You Lost GG"); 
     104        Add(Tekstikentta); 
     105 
    85106    } 
    86107 
    87     
     108    void seinät(Vector seina, double leveys, double korkeus) 
     109    { 
     110        PhysicsObject seinat = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 
     111        seinat.Position = seina; 
     112        seinat.Color = Color.Black; 
     113        Add(seinat); 
     114    } 
     115 
     116    void Luokatto(Vector katto, double leveys, double korkeus) 
     117    { 
     118        PhysicsObject kattot = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 
     119        kattot.Position = katto; 
     120        kattot.Color = Color.BrightGreen; 
     121 
     122        //AddCollisionHandler(kattot, rocket, voitto); 
     123    } 
     124 
     125    //void voitto(PhysicsObject tormaaja, PhysicsObject Tormattty) 
     126    //{ 
     127        //Explosion rajahdys = new Explosion(50000); 
     128        //rajahdys.Position = rocket.Position; 
     129        //Add(rajahdys); 
     130 
     131        //Label Tekstikentta = new Label(1000.0, 1000.0, "GRATZ, YOU WON"); 
     132        //Add(Tekstikentta); 
     133    //} 
    88134} 
  • 2015/24/MikeJ/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8.csproj.Debug.cachefile

    r5947 r5995  
    22Content\pixelspace.xnb 
    33Content\KenttaFirstTry.xnb 
     4Content\kenttarel.xnb 
    45Content\Rocketgame.png 
  • 2015/24/MikeJ/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{0D6C0A69-3C5D-4540-AED6-DD05727FF19B}.xml

    r5947 r5995  
    99      <Options>None</Options> 
    1010      <Output>C:\MyTemp\MikeJ\FysiikkaPeli8\FysiikkaPeli8\FysiikkaPeli8\bin\x86\Debug\Content\Rocketgame.xnb</Output> 
    11       <Time>2015-06-09T10:47:59.5735903+03:00</Time> 
     11      <Time>2015-06-10T12:47:35.4712185+03:00</Time> 
    1212    </Item> 
    1313    <Item> 
     
    2727      <Options>None</Options> 
    2828      <Output>C:\MyTemp\MikeJ\FysiikkaPeli8\FysiikkaPeli8\FysiikkaPeli8\bin\x86\Debug\Content\KenttaFirstTry.xnb</Output> 
    29       <Time>2015-06-09T13:28:10.3272287+03:00</Time> 
     29      <Time>2015-06-10T09:59:40.5149756+03:00</Time> 
     30    </Item> 
     31    <Item> 
     32      <Source>kenttarel.png</Source> 
     33      <Name>kenttarel</Name> 
     34      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     35      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     36      <Options>None</Options> 
     37      <Output>C:\MyTemp\MikeJ\FysiikkaPeli8\FysiikkaPeli8\FysiikkaPeli8\bin\x86\Debug\Content\kenttarel.xnb</Output> 
     38      <Time>2015-06-10T13:44:04.6341463+03:00</Time> 
    3039    </Item> 
    3140    <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> 
  • 2015/24/MikeJ/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli8.csproj.FileListAbsolute.txt

    r5947 r5995  
    1111C:\MyTemp\MikeJ\FysiikkaPeli8\FysiikkaPeli8\FysiikkaPeli8\bin\x86\Debug\Content\pixelspace.xnb 
    1212C:\MyTemp\MikeJ\FysiikkaPeli8\FysiikkaPeli8\FysiikkaPeli8\bin\x86\Debug\Content\KenttaFirstTry.xnb 
     13C:\MyTemp\MikeJ\FysiikkaPeli8\FysiikkaPeli8\FysiikkaPeli8\bin\x86\Debug\Content\kenttarel.xnb 
  • 2015/24/MikeJ/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8/obj/x86/Debug/cachefile-{0D6C0A69-3C5D-4540-AED6-DD05727FF19B}-targetpath.txt

    r5947 r5995  
    22Content\pixelspace.xnb 
    33Content\KenttaFirstTry.xnb 
     4Content\kenttarel.xnb 
    45Content\Rocketgame.png 
  • 2015/24/MikeJ/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8/FysiikkaPeli8Content/FysiikkaPeli8Content.contentproj

    r5947 r5995  
    6767    </Compile> 
    6868  </ItemGroup> 
     69  <ItemGroup> 
     70    <Compile Include="kenttarel.png"> 
     71      <Name>kenttarel</Name> 
     72      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     73      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     74    </Compile> 
     75  </ItemGroup> 
    6976  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    7077  <!--  To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.