Changeset 5985 for 2015/24/TaneliL


Ignore:
Timestamp:
2015-06-10 11:35:49 (4 years ago)
Author:
taliimat
Message:
 
Location:
2015/24/TaneliL/FysiikkaPeli2
Files:
1 added
7 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/24/TaneliL/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2.cs

    r5958 r5985  
    99public class FysiikkaPeli2 : PhysicsGame 
    1010{ 
    11     Vector nopeusYlös = new Vector(100, 0); 
     11    Vector nopeusYlös = new Vector(1000, 0); 
    1212    PhysicsObject Pelaaja; 
    1313 
     14    PhysicsObject Alareuna; 
     15    PhysicsObject Ylareuna; 
    1416    public override void Begin() 
    1517    { 
    1618 
    17         LuoPelaaja(0, 0); 
    18         AsetaNappaimet(); 
     19        LuoMaailma(0, 0); 
     20        
    1921 
    2022         
    21  
     23        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "liikuta Pelaajaa Ylös", new Vector (0, 1000)); 
    2224        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    2325        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    2426    } 
    2527 
    26     void LuoPelaaja(double x, double y) 
     28    void LuoMaailma(double x, double y) 
    2729    { 
    28         PhysicsObject Pelaaja = new PhysicsObject(50, 50); 
     30        Pelaaja = new PhysicsObject(50, 50); 
    2931        Pelaaja.Shape = Shape.Circle; 
    3032        Pelaaja.Color = Color.GreenYellow; 
    3133        Pelaaja.X = x; 
    3234        Pelaaja.Y = y; 
    33         Gravity = new Vector(0, -100); 
     35        Gravity = new Vector(0, -500); 
    3436        Add(Pelaaja); 
    3537 
    36         Level.CreateBorders(); 
     38        Alareuna = Level.CreateBottomBorder(0,true); 
     39        Alareuna.Width = 2000; 
     40        Ylareuna = Level.CreateTopBorder(0, true); 
     41        Ylareuna.Width = 2000; 
     42        PhysicsObject Este = PhysicsObject.CreateStaticObject(100,500); 
     43 
     44        Add(Este); 
     45 
     46        //Level.CreateVerticalBorders(0, true, Color.White); 
    3747        Level.Background.Color = Color.Cyan; 
    38         Camera.ZoomToLevel(); 
     48        Camera.Follow(Pelaaja); 
    3949    } 
    4050 
    41     void AsetaNappaimet() 
     51 
     52    protected override void Update(Microsoft.Xna.Framework.GameTime gameTime) 
    4253    { 
    43         Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaYlos, "Pelaaja liikkuu ylös"); 
     54        base.Update(gameTime); 
     55        Pelaaja.Push(new Vector(70, 0)); 
     56        Alareuna.X = Pelaaja.X; 
     57        Ylareuna.X = Pelaaja.X; 
     58 
    4459 
    4560    } 
    46     void AsetaNopeus(PhysicsObject Pelaaja, Vector Nopeus) 
     61     
     62    void LiikutaPelaajaa(Vector vektori) 
    4763    { 
    48         Pelaaja.Velocity = Nopeus; 
     64        Pelaaja.Push(vektori); 
    4965    } 
    5066} 
  • 2015/24/TaneliL/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2/obj/x86/Debug/FysiikkaPeli2.csproj.FileListAbsolute.txt

    r5958 r5985  
    66C:\MyTemp\TaneliL\FysiikkaPeli2\FysiikkaPeli2\FysiikkaPeli2\obj\x86\Debug\FysiikkaPeli2.exe 
    77C:\MyTemp\TaneliL\FysiikkaPeli2\FysiikkaPeli2\FysiikkaPeli2\obj\x86\Debug\FysiikkaPeli2.pdb 
     8C:\MyTemp\TaneliL\FysiikkaPeli2\FysiikkaPeli2\FysiikkaPeli2\obj\x86\Debug\FysiikkaPeli2.csprojResolveAssemblyReference.cache 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.