Ignore:
Timestamp:
2015-06-09 22:05:09 (4 years ago)
Author:
sieerinn
Message:

Barbaareille animaatio.

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/24/ohjaajat/Dungeon/Dungeon/Dungeon/Dungeon.cs

    r5969 r5970  
    6161    static Image kulttuuriKuva3 = LoadImage("spurdo"); 
    6262    Image[] huoneKuvat = new Image[] { kulttuuriKuva1, kulttuuriKuva2, kulttuuriKuva3 }; 
    63     #endregion  
     63    Image[] vihuKuvat = LoadImages((from i in Enumerable.Range(1, 10) select String.Format("v{0:0000}", i)).ToArray()); 
     64    #endregion 
    6465 
    6566    int[] hinnat = new int[] { 100, 200, 300 }; 
     
    151152    void LuoBarbaareja() 
    152153    { 
    153         PhysicsObject barbaari = new PhysicsObject(RUUDUN_KOKO * 0.3, RUUDUN_KOKO * 0.3); 
     154        PhysicsObject barbaari = new PhysicsObject(RUUDUN_KOKO * 0.4, RUUDUN_KOKO * 0.4); 
    154155        barbaari.Color = Color.Red; 
    155156        //barbaari.Position = RandomGen.NextVector(Level.Right, Level.Bottom, Level.Left, Level.Top); 
    156157        barbaari.Position = spawn.Position; 
     158        barbaari.Animation = new Animation(vihuKuvat); 
     159        barbaari.Animation.FPS = 10; 
     160        barbaari.Animation.Start(); 
    157161        Add(barbaari); 
    158162    } 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.