Ignore:
Timestamp:
2015-06-09 20:51:59 (8 years ago)
Author:
empaheik
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/24/ohjaajat/Dungeon/Dungeon/Dungeon/Dungeon.cs

    r5967 r5968  
    4444    } 
    4545 
    46     public int Hinta { get; set; } 
     46    public int Price { get; set; } 
    4747 
    4848} 
     
    8787        UlkoAsuRoskaa(); 
    8888        Kauppa(); 
    89  
     89        Nuoli(); 
     90 
     91        // Luodaan huoneet ruutuihin. 
     92        huoneet = new Room[vaakaHuoneet, pystyHuoneet]; 
     93        foreach (var paikka in RuutujenPaikat()) 
     94        { 
     95            var huone = CreateRoom(paikka); 
     96            Mouse.ListenOn(huone, MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, () => RoomPressed(huone), null); 
     97            Mouse.ListenOn(huone, MouseButton.Left, ButtonState.Released, () => RoomReleased(huone), null); 
     98            huoneet[paikka.X, paikka.Y] = huone; 
     99        } 
     100 
     101        LuoSpawn(); 
     102 
     103        barbaariAjastin.Timeout += delegate { LuoBarbaareja(); }; 
     104        barbaariAjastin.Interval = 3; 
     105    } 
     106 
     107    void Nuoli() 
     108    { 
    90109        digArrow = new GameObject(5, 5); 
    91110        digArrowHead = new GameObject(15, 15); 
     
    94113        Add(digArrow, 3); 
    95114        Add(digArrowHead, 3); 
    96  
    97         // Luodaan huoneet ruutuihin. 
    98         huoneet = new Room[vaakaHuoneet, pystyHuoneet]; 
    99         foreach (var paikka in RuutujenPaikat()) 
    100         { 
    101             var huone = CreateRoom(paikka); 
    102             Mouse.ListenOn(huone, MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, () => RoomPressed(huone), null); 
    103             Mouse.ListenOn(huone, MouseButton.Left, ButtonState.Released, () => RoomReleased(huone), null); 
    104             huoneet[paikka.X, paikka.Y] = huone; 
    105         } 
    106  
    107         LuoSpawn(); 
    108  
    109         barbaariAjastin.Timeout += delegate { LuoBarbaareja(); }; 
    110         barbaariAjastin.Interval = 3; 
    111115    } 
    112116 
    113117    void UlkoAsuRoskaa() 
    114118    { 
    115         //Luodaan taustaolio  
    116         //GameObject tausta = new GameObject(vaakaHuoneet * RUUDUN_KOKO, pystyHuoneet * RUUDUN_KOKO); 
    117         //tausta.Color = Color.DarkBrown; 
    118         //tausta.Position -= new Vector(RUUDUN_KOKO * 0.5, RUUDUN_KOKO * 0.5); 
    119         //Add(tausta); 
    120  
    121119        Level.Background.Color = Color.Black; 
    122120 
     
    138136            kuva.Position = new Vector((Level.Right + Level.Width * 0.05), (Level.Top - Level.Height * 0.25 - (i * RUUDUN_KOKO))); 
    139137            kuva.Image = huoneKuvat[i]; 
    140             kuva.Hinta = hinnat[i]; 
     138            kuva.Price = hinnat[i]; 
    141139            Add(kuva); 
    142140 
     
    242240    void AsetaHuone(Room huone) 
    243241    { 
    244         if(ostettu != null && huone.Dug && (kulttuuri.Value > huone.Hinta)) 
     242        if(ostettu != null && huone.Dug && (kulttuuri.Value > huone.Price)) 
    245243        { 
    246244            huone.Damage = ostettu.Damage; 
    247245            huone.Culture = ostettu.Culture; 
    248246            huone.Image = ostettu.Image; 
    249             kulttuuri.Value -= ostettu.Hinta; 
     247            kulttuuri.Value -= ostettu.Price; 
    250248            ostettu = null; 
    251249        } 
     
    278276        if (digging) 
    279277        { 
    280             Color vari = CanDig() ? Color.Green : Color.Red; 
     278            Color vari = CanDig() ? Color.White : Color.Red; 
    281279            Vector alku = huoneet[digStart.X, digStart.Y].Position; 
    282280            Vector loppu = Mouse.PositionOnWorld; 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.