Changeset 5968 for 2015/24/ohjaajat/Dungeon/Dungeon
- Timestamp:
- 2015-06-09 20:51:59 (8 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2015/24/ohjaajat/Dungeon/Dungeon/Dungeon/Dungeon.cs
r5967 r5968 44 44 } 45 45 46 public int Hinta{ get; set; }46 public int Price { get; set; } 47 47 48 48 } … … 87 87 UlkoAsuRoskaa(); 88 88 Kauppa(); 89 89 Nuoli(); 90 91 // Luodaan huoneet ruutuihin. 92 huoneet = new Room[vaakaHuoneet, pystyHuoneet]; 93 foreach (var paikka in RuutujenPaikat()) 94 { 95 var huone = CreateRoom(paikka); 96 Mouse.ListenOn(huone, MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, () => RoomPressed(huone), null); 97 Mouse.ListenOn(huone, MouseButton.Left, ButtonState.Released, () => RoomReleased(huone), null); 98 huoneet[paikka.X, paikka.Y] = huone; 99 } 100 101 LuoSpawn(); 102 103 barbaariAjastin.Timeout += delegate { LuoBarbaareja(); }; 104 barbaariAjastin.Interval = 3; 105 } 106 107 void Nuoli() 108 { 90 109 digArrow = new GameObject(5, 5); 91 110 digArrowHead = new GameObject(15, 15); … … 94 113 Add(digArrow, 3); 95 114 Add(digArrowHead, 3); 96 97 // Luodaan huoneet ruutuihin.98 huoneet = new Room[vaakaHuoneet, pystyHuoneet];99 foreach (var paikka in RuutujenPaikat())100 {101 var huone = CreateRoom(paikka);102 Mouse.ListenOn(huone, MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, () => RoomPressed(huone), null);103 Mouse.ListenOn(huone, MouseButton.Left, ButtonState.Released, () => RoomReleased(huone), null);104 huoneet[paikka.X, paikka.Y] = huone;105 }106 107 LuoSpawn();108 109 barbaariAjastin.Timeout += delegate { LuoBarbaareja(); };110 barbaariAjastin.Interval = 3;111 115 } 112 116 113 117 void UlkoAsuRoskaa() 114 118 { 115 //Luodaan taustaolio116 //GameObject tausta = new GameObject(vaakaHuoneet * RUUDUN_KOKO, pystyHuoneet * RUUDUN_KOKO);117 //tausta.Color = Color.DarkBrown;118 //tausta.Position -= new Vector(RUUDUN_KOKO * 0.5, RUUDUN_KOKO * 0.5);119 //Add(tausta);120 121 119 Level.Background.Color = Color.Black; 122 120 … … 138 136 kuva.Position = new Vector((Level.Right + Level.Width * 0.05), (Level.Top - Level.Height * 0.25 - (i * RUUDUN_KOKO))); 139 137 kuva.Image = huoneKuvat[i]; 140 kuva. Hinta= hinnat[i];138 kuva.Price = hinnat[i]; 141 139 Add(kuva); 142 140 … … 242 240 void AsetaHuone(Room huone) 243 241 { 244 if(ostettu != null && huone.Dug && (kulttuuri.Value > huone. Hinta))242 if(ostettu != null && huone.Dug && (kulttuuri.Value > huone.Price)) 245 243 { 246 244 huone.Damage = ostettu.Damage; 247 245 huone.Culture = ostettu.Culture; 248 246 huone.Image = ostettu.Image; 249 kulttuuri.Value -= ostettu. Hinta;247 kulttuuri.Value -= ostettu.Price; 250 248 ostettu = null; 251 249 } … … 278 276 if (digging) 279 277 { 280 Color vari = CanDig() ? Color. Green: Color.Red;278 Color vari = CanDig() ? Color.White : Color.Red; 281 279 Vector alku = huoneet[digStart.X, digStart.Y].Position; 282 280 Vector loppu = Mouse.PositionOnWorld;
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.