Changeset 5913 for 2014/koodauskerho
- Timestamp:
- 2015-06-08 15:00:33 (8 years ago)
- Location:
- 2014/koodauskerho/38/OttoR
- Files:
-
- 36 added
- 16 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2014/koodauskerho/38/OttoR/Last Light/Last Light/Last Light/Last Light.csproj
r5819 r5913 17 17 <XnaCrossPlatformGroupID>1fe5b87c-0d4f-4cbf-b288-42658d348453</XnaCrossPlatformGroupID> 18 18 <XnaOutputType>Game</XnaOutputType> 19 <ApplicationIcon>Game.ico</ApplicationIcon> 19 <ApplicationIcon> 20 </ApplicationIcon> 20 21 <Thumbnail>GameThumbnail.png</Thumbnail> 21 22 <PublishUrl>publish\</PublishUrl> -
2014/koodauskerho/38/OttoR/Last Light/Last Light/Last Light/Last Light.csproj.Debug.cachefile
r5846 r5913 2 2 Content\tahti.xnb 3 3 Content\pelaaja.xnb 4 Content\pelaaja1.xnb5 Content\pelaaja2.xnb6 4 Content\pelaajaJump.xnb 7 Content\pelaajaFall1.xnb8 Content\pelaajaFall2.xnb9 5 Content\Betoni.xnb 10 6 Content\seina.xnb … … 12 8 Content\zombi1.xnb 13 9 Content\zombi2.xnb 14 Content\kentta1.xnb15 10 Content\puukko.xnb 16 11 Content\puukotus.xnb 12 Content\pelaaja1.xnb 13 Content\pelaaja2.xnb 14 Content\pelaajaFall1.xnb 15 Content\pelaajaFall2.xnb 17 16 Content\laatikko.xnb 18 17 Content\alien.xnb 18 Content\kentta1.xnb -
2014/koodauskerho/38/OttoR/Last Light/Last Light/Last Light/Last_Light.cs
r5846 r5913 27 27 Image[] pelaajankavely = LoadImages("pelaaja1", "pelaaja2"); 28 28 Image[] pelaajanFall = LoadImages("pelaajaFall1", "pelaajaFall2"); 29 Animation pelaajaPutoaa; 29 30 Image tasokuva = LoadImage("Betoni"); 30 31 Image seinakuva = LoadImage("seina"); … … 129 130 pelaaja1.AnimWalk.FPS = 7.5; 130 131 pelaaja1.AnimIdle = pelaajanKuva; 132 131 133 pelaaja1.AnimJump = pelaajaJump; 132 pelaaja1.AnimFall = new Animation(pelaajanFall); 134 pelaajaPutoaa = new Animation(pelaajanFall); 135 pelaaja1.AnimFall = pelaajaPutoaa; 133 136 pelaaja1.AnimFall.FPS = 7.5; 134 137 pelaaja1.LoopFallAnim = true; … … 179 182 180 183 //Ominaisuuksien muokkaaminen 181 satunnaisAivot.ChangeMovementSeconds = 5; 184 satunnaisAivot.ChangeMovementSeconds = 5; 182 185 183 186 //Aivot käyttöön oliolle … … 289 292 void Käytä(PlatformCharacter hahmo) 290 293 { 291 if (puukko == null) 294 //switch (ase) 295 //{ 296 // case "puukko": 297 298 299 300 301 // break; 302 // case "pistooli": 303 // break; 304 305 //} 306 307 if (puukko == null && pelaaja1.Animation != pelaajaPutoaa && pelaaja1.Image != pelaajaJump) 292 308 { 293 309 puukko = new PhysicsObject(20, 10); -
2014/koodauskerho/38/OttoR/Last Light/Last Light/Last Light/obj/x86/Debug/cachefile-{1C34B668-D9F3-4304-A5FC-ECD367C2BC30}-targetpath.txt
r5846 r5913 2 2 Content\tahti.xnb 3 3 Content\pelaaja.xnb 4 Content\pelaaja1.xnb5 Content\pelaaja2.xnb6 4 Content\pelaajaJump.xnb 7 Content\pelaajaFall1.xnb8 Content\pelaajaFall2.xnb9 5 Content\Betoni.xnb 10 6 Content\seina.xnb … … 12 8 Content\zombi1.xnb 13 9 Content\zombi2.xnb 14 Content\kentta1.xnb15 10 Content\puukko.xnb 16 11 Content\puukotus.xnb 12 Content\pelaaja1.xnb 13 Content\pelaaja2.xnb 14 Content\pelaajaFall1.xnb 15 Content\pelaajaFall2.xnb 17 16 Content\laatikko.xnb 18 17 Content\alien.xnb 18 Content\kentta1.xnb -
2014/koodauskerho/38/OttoR/Last Light/Last Light/Last LightContent/kentta1.txt
r5846 r5913 1 1 2 #2 # 3 3 4 4 … … 7 7 8 8 9 10 ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ 11 ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ 9 12 10 11 12 13 14 15 16 17 Z 13 18 14 ######### ### 19 # # 15 # # 20 16 # # 21 17 # # # … … 24 20 # S 25 21 # N 26 # # 27 # ############ 28 # S S 29 # 30 ## ZZZZ ZZ31 ######### ##### 32 # # 33 # # 34 # # # A 35 # Z ## # ########### ######### #36 ### ######## # 37 # S #38 # ## #39 # # Z ## #40 ##################################################### 22 # # # 23 # ############ # 24 # S S ##### # 25 # # 26 ## # 27 ######### ##### ##### 28 # # ### ### # 29 # # # 30 # # # A # # 31 # ## # ########### ######### ######## ###### ### 32 ### ######## # ### ### ## 33 # S S S S S 34 # ## S 35 # # ## ## S 36 #################################################################################
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.