Ignore:
Timestamp:
2015-06-05 12:37:28 (5 years ago)
Author:
sieerinn
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/23/EemeliK/OikeeZombieLand/Files/ZombieLandV1.0/ZombieLand/ZombieLand/ZombieLand.cs

    r5890 r5896  
    7777    AssaultRifle pelaajan2Ase; 
    7878    PhysicsObject Ammoboxi; 
     79    PhysicsObject parkkipaikka; 
    7980    DoubleMeter elamaLaskuri; 
    8081    DoubleMeter ElamaLaskuri2; 
     
    143144        } 
    144145         
    145         AddCollisionHandler(pelaaja, auto, MeneAutoon); 
    146         AddCollisionHandler(pelaaja2, auto, MeneAutoon); 
     146        AddCollisionHandler(pelaaja, "auto", MeneAutoon); 
     147        AddCollisionHandler(pelaaja2, "auto", MeneAutoon); 
    147148        AddCollisionHandler(pelaaja, "Ammoboxi", SaaAmmoBoxi); 
    148149        AddCollisionHandler(pelaaja2, "lootti", KeraaLootti); 
     
    732733    { 
    733734        auto = new PhysicsObject(140, 250); 
     735        auto.Image = autonKuva; 
     736        auto.Tag = "auto"; 
    734737        auto.Position = paikka; 
    735         auto.Image = autonKuva; 
    736738        auto.LinearDamping = 0.9; 
    737739        auto.AngularDamping = 0.5; 
     
    39953997    void ParkkiPaikka(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    39963998    { 
    3997         PhysicsObject parkkipaikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(650, 850); 
     3999        parkkipaikka = PhysicsObject.CreateStaticObject(650, 850); 
    39984000        parkkipaikka.Position = paikka + new Vector(170, 0); 
    39994001        parkkipaikka.Image = parkkipaikanKuva; 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.