Ignore:
Timestamp:
2015-06-05 12:07:45 (6 years ago)
Author:
osjoallu
Message:

valmispeli

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/23/OskuL/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2/space race.cs

    r5879 r5889  
    99public class FysiikkaPeli2 : PhysicsGame 
    1010{ 
     11    Image maalikuva = LoadImage("maali"); 
    1112    Image tynnyriKuva = LoadImage("hazarx2"); 
    1213    Image rajahdysKuva = LoadImage(""); 
     
    254255    private void LuoMaali(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    255256    { 
    256         maali = PhysicsObject.CreateStaticObject(20, 20); 
     257        maali = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 50); 
    257258        maali.Position = paikka; 
    258259 
    259260        Add(maali); 
    260         maali.Color = Color.HotPink; 
     261        maali.Image = maalikuva; 
    261262    } 
    262263    private void AktivoiMaali(PhysicsObject pelaaja) 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.