Ignore:
Timestamp:
2015-06-05 12:07:45 (8 years ago)
Author:
osjoallu
Message:

valmispeli

Location:
2015/23/OskuL/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2
Files:
1 added
2 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/23/OskuL/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2/space race.cs

    r5879 r5889  
    99public class FysiikkaPeli2 : PhysicsGame 
    1010{ 
     11    Image maalikuva = LoadImage("maali"); 
    1112    Image tynnyriKuva = LoadImage("hazarx2"); 
    1213    Image rajahdysKuva = LoadImage(""); 
     
    254255    private void LuoMaali(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    255256    { 
    256         maali = PhysicsObject.CreateStaticObject(20, 20); 
     257        maali = PhysicsObject.CreateStaticObject(50, 50); 
    257258        maali.Position = paikka; 
    258259 
    259260        Add(maali); 
    260         maali.Color = Color.HotPink; 
     261        maali.Image = maalikuva; 
    261262    } 
    262263    private void AktivoiMaali(PhysicsObject pelaaja) 
  • 2015/23/OskuL/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2Content/FysiikkaPeli2Content.contentproj

    r5877 r5889  
    111111    </Compile> 
    112112  </ItemGroup> 
     113  <ItemGroup> 
     114    <Compile Include="maali.png"> 
     115      <Name>maali</Name> 
     116      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     117      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     118    </Compile> 
     119  </ItemGroup> 
    113120  <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 
    114121  <!--  To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it.  
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.