Changeset 5879


Ignore:
Timestamp:
2015-06-05 10:53:38 (4 years ago)
Author:
osjoallu
Message:

pelivalmis (päivitetty)

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2015/23/OskuL/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2/FysiikkaPeli2/space race.cs

    r5877 r5879  
    2121    public override void Begin() 
    2222    { 
     23        AloitaPeli(); 
     24         
     25        
     26 
     27        
     28    } 
     29    private void LuoKentta() 
     30    { 
     31        ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("SPACERACE"); 
     32        ruudut.SetTileMethod(Color.Cyan, LuoPelaaja1); 
     33        ruudut.SetTileMethod(Color.White, LuoPistetynnyri); 
     34        ruudut.SetTileMethod(Color.Gold, LuoPelaaja2); 
     35        ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoAsteroidi); 
     36        ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("0026FF"), LuoMaali); 
     37        ruudut.SetTileMethod(Color.Red, LuoReuna); 
     38        //Level.Background.CreateStars(); 
     39 
     40 
     41        ruudut.Execute(20, 20); 
     42 
     43        Level.Background.Color = Color.Black; 
     44        Level.Size = new Vector(3000.0, 1800.0); 
     45 
     46        Level.Background.Image = LoadImage("earth"); 
     47        Level.Background.ScaleToLevel(); 
     48 
     49        //GameObject tausta = new GameObject(LoadImage("Earth")); 
     50 
     51        //Add(tausta, -3); 
     52        //Image taustakuva = LoadImage("space"); 
     53        //GameObject taustaPilvet = new GameObject(Screen.Width * 1.5, Screen.Height * 1.5 ); 
     54        //taustaPilvet.Image = taustakuva; 
     55        //Add(taustaPilvet, -3); 
     56        //Layers[-3].RelativeTransition = new Vector(0.5, 0.5); 
     57 
     58 
     59 
     60        //Level.Background.Scale = 2.0; 
     61        //Level.Size = Level.Size * 2; 
     62        //Level.Background. 
     63    } 
     64 
     65    DoubleMeter LuoElamaLaskuri(Double x, Double y, PhysicsObject pelaaja) 
     66    { 
     67        DoubleMeter elamaLaskuri = new DoubleMeter(10); 
     68        elamaLaskuri.MaxValue = 10; 
     69 
     70        if (pelaaja.Tag.Equals("eka")) 
     71        { 
     72            elamaLaskuri.LowerLimit += ElamaLoppui1; 
     73        } 
     74 
     75        if (pelaaja.Tag.Equals("toka")) 
     76        { 
     77            elamaLaskuri.LowerLimit += ElamaLoppui2; 
     78        } 
     79 
     80        ProgressBar elamaPalkki = new ProgressBar(150, 20); 
     81        elamaPalkki.X = x; 
     82        elamaPalkki.Y = y; 
     83        elamaPalkki.BindTo(elamaLaskuri); 
     84        elamaPalkki.Color = Color.Transparent; 
     85        elamaPalkki.BarColor = Color.Red; 
     86        elamaPalkki.BorderColor = Color.Black; 
     87        Add(elamaPalkki); 
     88        return elamaLaskuri; 
     89 
     90    } 
     91 
     92 
     93    void LuoPistelaskuri1() 
     94    { 
     95        pisteLaskuri1 = new IntMeter(0); 
     96 
     97        Label pisteNaytto = new Label(); 
     98        pisteNaytto.X = Screen.Left + 500; 
     99        pisteNaytto.Y = Screen.Top - 100; 
     100        pisteNaytto.TextColor = Color.Black; 
     101        pisteNaytto.Color = Color.White; 
     102        pisteNaytto.Title = "Pisteet"; 
     103        pisteNaytto.BindTo(pisteLaskuri1); 
     104        IntMeter keratytEsineet = new IntMeter(0); 
     105        pisteLaskuri1.MaxValue = 10; 
     106        pisteLaskuri1.UpperLimit += delegate { KaikkiKeratty(pelaaja1); }; 
     107        Add(pisteNaytto); 
     108    } 
     109 
     110    void LuoPistelaskuri2() 
     111    { 
     112        pisteLaskuri2 = new IntMeter(0); 
     113 
     114        Label pisteNaytto = new Label(); 
     115        pisteNaytto.X = Screen.Right - 500; 
     116        pisteNaytto.Y = Screen.Top - 100; 
     117        pisteNaytto.TextColor = Color.Black; 
     118        pisteNaytto.Color = Color.White; 
     119        pisteNaytto.Title = "Pisteet"; 
     120        pisteNaytto.BindTo(pisteLaskuri2); 
     121        IntMeter keratytEsineet = new IntMeter(0); 
     122        pisteLaskuri2.MaxValue = 10; 
     123        pisteLaskuri2.UpperLimit += delegate { KaikkiKeratty(pelaaja2); }; 
     124        Add(pisteNaytto); 
     125    } 
     126 
     127    void KaikkiKeratty(PhysicsObject pelaaja) 
     128    { 
     129        // "moi pelaaja " + pelaaja.Tag + "!!!" 
     130         
     131        // moi pelaaja eka!!! 
     132 
     133        MessageDisplay.Add("Maali auki " + pelaaja.Tag + "lle pelaajalle"); 
     134        AktivoiMaali(pelaaja); 
     135    } 
     136 
     137    void  ElamaLoppui1() 
     138    { 
     139        MessageDisplay.Add("Hävisit, paremmin ensikerralla"); 
     140        pelaaja1.Destroy(); 
     141        Keyboard.Disable(Key.Up); 
     142        Keyboard.Disable(Key.Right); 
     143        Keyboard.Disable(Key.Left); 
     144        Keyboard.Disable(Key.Down); 
     145    } 
     146 
     147    void ElamaLoppui2() 
     148    { 
     149        MessageDisplay.Add("Hävisit, paremmin ensikerralla"); 
     150        pelaaja2.Destroy(); 
     151        Keyboard.Disable(Key.W); 
     152        Keyboard.Disable(Key.A); 
     153        Keyboard.Disable(Key.S); 
     154        Keyboard.Disable(Key.D); 
     155    } 
     156    private void LuoOhjaimet() 
     157    { 
     158        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikutetaan pelaajaa", 1, 1); 
     159        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "käännä oikealle", 1, 2); 
     160        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "käännä vasemmalle", 1, 3); 
     161        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "jarru taaksepäin", 1, 4); 
     162 
     163        Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikutetaan pelaajaa", 2, 1); 
     164        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "käännä oikealle", 2, 2); 
     165        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "käännä vasemmalle", 2, 3); 
     166        Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "jarru taaksepäin", 2, 4); 
     167        Keyboard.Listen(Key.R, ButtonState.Pressed, AloitaPeli, "aloita peli uudestaan"); 
     168    } 
     169    private void LiikutaPelaajaa(int pelaajaNro, int liikkeenTyyppi) 
     170    { 
     171        switch (pelaajaNro) 
     172        { 
     173            case 1: 
     174                switch (liikkeenTyyppi) 
     175                { 
     176                    case 1: 
     177                        pelaaja1.Push(Vector.FromLengthAndAngle(250.0, pelaaja1.Angle));//kaasu eteen                         
     178                        break; 
     179                    case 2: 
     180                        pelaaja1.Angle += Angle.FromDegrees(-1.5);//oikealle=myötäpäivään 
     181                        break; 
     182                    case 3: 
     183                        pelaaja1.Angle += Angle.FromDegrees(1.5);//vasemmalle=vastapäivään 
     184                        break; 
     185                    case 4: 
     186                        pelaaja1.Push(-Vector.FromLengthAndAngle(250.0, pelaaja1.Angle)); 
     187                        break; 
     188                } 
     189 
     190                break; 
     191            case 2: 
     192                switch (liikkeenTyyppi) 
     193                { 
     194                    case 1: 
     195                        pelaaja2.Push(Vector.FromLengthAndAngle(250.0, pelaaja2.Angle));//kaasu eteen                         
     196                        break; 
     197                    case 2: 
     198                        pelaaja2.Angle += Angle.FromDegrees(-2.0);//oikealle=myötäpäivään 
     199                        break; 
     200                    case 3: 
     201                        pelaaja2.Angle += Angle.FromDegrees(2.0);//vasemmalle=vastapäivään 
     202                        break; 
     203                    case 4: 
     204                        pelaaja2.Push(-Vector.FromLengthAndAngle(250.0, pelaaja2.Angle)); 
     205                        break; 
     206                } 
     207                break; 
     208        } 
     209    } 
     210 
     211    private void LuoAsteroidi(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     212    { 
     213        asteroidi = new PhysicsObject(30, 30); 
     214        Image c = LoadImage("asteroid"); 
     215        asteroidi.Image = c; 
     216        asteroidi.Position = paikka; 
     217        asteroidi.Tag = "asteroid"; 
     218        Add(asteroidi); 
     219    } 
     220    private void LuoPelaaja1(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     221    { 
     222        pelaaja1 = new PhysicsObject(30, 30); 
     223        Image c = LoadImage("ship"); 
     224        pelaaja1.Image = c; 
     225        pelaaja1.Position = paikka; 
     226        pelaaja1.Tag = "eka"; 
     227        pelaaja1.AngularDamping = 0.9; 
     228        Add(pelaaja1); 
     229        pelaaja1.LinearDamping = 0.98; 
     230        AddCollisionHandler(pelaaja1, "asteroid", PelaajaOsuu); 
     231        AddCollisionHandler(pelaaja1, "piste", PelaajaOsuuPisteeseen); 
     232    } 
     233    private void LuoPelaaja2(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     234    { 
     235        pelaaja2 = new PhysicsObject(30, 30); 
     236        Image c = LoadImage("ship"); 
     237        pelaaja2.Image = c; 
     238 
     239        pelaaja2.Position = paikka; 
     240        pelaaja2.Tag = "toka"; 
     241        pelaaja2.AngularDamping = 0.9; 
     242        Add(pelaaja2); 
     243        pelaaja2.LinearDamping = 0.98; 
     244        AddCollisionHandler(pelaaja2, "asteroid", PelaajaOsuu); 
     245        AddCollisionHandler(pelaaja2, "piste", PelaajaOsuuPisteeseen); 
     246    } 
     247    private void LuoReuna(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     248    { 
     249        PhysicsObject reuna = PhysicsObject.CreateStaticObject(20, 20); 
     250        reuna.Position = paikka; 
     251        Add(reuna); 
     252        reuna.Color = Color.Transparent; 
     253    } 
     254    private void LuoMaali(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     255    { 
     256        maali = PhysicsObject.CreateStaticObject(20, 20); 
     257        maali.Position = paikka; 
     258 
     259        Add(maali); 
     260        maali.Color = Color.HotPink; 
     261    } 
     262    private void AktivoiMaali(PhysicsObject pelaaja) 
     263    { 
     264        AddCollisionHandler(maali, pelaaja.Tag, PeliLoppuu); 
     265        maali.Color = Color.Turquoise; 
     266    } 
     267 
     268    private void PeliLoppuu(PhysicsObject maali, PhysicsObject voittaja) 
     269    { 
     270        IsPaused = true; 
     271        Label voittoTeksti = new Label(voittaja.Tag + " voitti pelin."); 
     272        voittoTeksti.Color = Color.White; 
     273        voittoTeksti.Position = new Vector(0.0, 0.0); 
     274         
     275        Add(voittoTeksti); 
     276    } 
     277    private void AloitaPeli() 
     278    { 
     279        ClearAll(); 
    23280        LuoPistelaskuri1(); 
    24281        LuoPistelaskuri2(); 
     
    32289        elamaLaskuri = LuoElamaLaskuri(Screen.Left + 500, Screen.Top - 70, pelaaja1); 
    33290        elamaLaskuri2 = LuoElamaLaskuri(Screen.Right - 500, Screen.Top - 70, pelaaja2); 
    34         
    35  
    36291        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    37     } 
    38     private void LuoKentta() 
    39     { 
    40         ColorTileMap ruudut = ColorTileMap.FromLevelAsset("SPACERACE"); 
    41         ruudut.SetTileMethod(Color.Cyan, LuoPelaaja1); 
    42         ruudut.SetTileMethod(Color.White, LuoPistetynnyri); 
    43         ruudut.SetTileMethod(Color.Gold, LuoPelaaja2); 
    44         ruudut.SetTileMethod(Color.Black, LuoAsteroidi); 
    45         ruudut.SetTileMethod(Color.FromHexCode("0026FF"), LuoMaali); 
    46         ruudut.SetTileMethod(Color.Red, LuoReuna); 
    47         //Level.Background.CreateStars(); 
    48  
    49  
    50         ruudut.Execute(20, 20); 
    51  
    52         Level.Background.Color = Color.Black; 
    53         Level.Size = new Vector(3000.0, 1800.0); 
    54  
    55         Level.Background.Image = LoadImage("earth"); 
    56         Level.Background.ScaleToLevel(); 
    57  
    58         //GameObject tausta = new GameObject(LoadImage("Earth")); 
    59  
    60         //Add(tausta, -3); 
    61         //Image taustakuva = LoadImage("space"); 
    62         //GameObject taustaPilvet = new GameObject(Screen.Width * 1.5, Screen.Height * 1.5 ); 
    63         //taustaPilvet.Image = taustakuva; 
    64         //Add(taustaPilvet, -3); 
    65         //Layers[-3].RelativeTransition = new Vector(0.5, 0.5); 
    66  
    67  
    68  
    69         //Level.Background.Scale = 2.0; 
    70         //Level.Size = Level.Size * 2; 
    71         //Level.Background. 
    72     } 
    73  
    74     DoubleMeter LuoElamaLaskuri(Double x, Double y, PhysicsObject pelaaja) 
    75     { 
    76         DoubleMeter elamaLaskuri = new DoubleMeter(10); 
    77         elamaLaskuri.MaxValue = 10; 
    78  
    79         if (pelaaja.Tag.Equals("eka")) 
    80         { 
    81             elamaLaskuri.LowerLimit += ElamaLoppui1; 
    82         } 
    83  
    84         if (pelaaja.Tag.Equals("toka")) 
    85         { 
    86             elamaLaskuri.LowerLimit += ElamaLoppui2; 
    87         } 
    88  
    89         ProgressBar elamaPalkki = new ProgressBar(150, 20); 
    90         elamaPalkki.X = x; 
    91         elamaPalkki.Y = y; 
    92         elamaPalkki.BindTo(elamaLaskuri); 
    93         elamaPalkki.Color = Color.Transparent; 
    94         elamaPalkki.BarColor = Color.Red; 
    95         elamaPalkki.BorderColor = Color.Black; 
    96         Add(elamaPalkki); 
    97         return elamaLaskuri; 
    98  
    99     } 
    100  
    101  
    102     void LuoPistelaskuri1() 
    103     { 
    104         pisteLaskuri1 = new IntMeter(0); 
    105  
    106         Label pisteNaytto = new Label(); 
    107         pisteNaytto.X = Screen.Left + 500; 
    108         pisteNaytto.Y = Screen.Top - 100; 
    109         pisteNaytto.TextColor = Color.Black; 
    110         pisteNaytto.Color = Color.White; 
    111         pisteNaytto.Title = "Pisteet"; 
    112         pisteNaytto.BindTo(pisteLaskuri1); 
    113         IntMeter keratytEsineet = new IntMeter(0); 
    114         pisteLaskuri1.MaxValue = 10; 
    115         pisteLaskuri1.UpperLimit += delegate { KaikkiKeratty(pelaaja1); }; 
    116         Add(pisteNaytto); 
    117     } 
    118  
    119     void LuoPistelaskuri2() 
    120     { 
    121         pisteLaskuri2 = new IntMeter(0); 
    122  
    123         Label pisteNaytto = new Label(); 
    124         pisteNaytto.X = Screen.Right - 500; 
    125         pisteNaytto.Y = Screen.Top - 100; 
    126         pisteNaytto.TextColor = Color.Black; 
    127         pisteNaytto.Color = Color.White; 
    128         pisteNaytto.Title = "Pisteet"; 
    129         pisteNaytto.BindTo(pisteLaskuri2); 
    130         IntMeter keratytEsineet = new IntMeter(0); 
    131         pisteLaskuri2.MaxValue = 10; 
    132         pisteLaskuri2.UpperLimit += delegate { KaikkiKeratty(pelaaja2); }; 
    133         Add(pisteNaytto); 
    134     } 
    135  
    136     void KaikkiKeratty(PhysicsObject pelaaja) 
    137     { 
    138         // "moi pelaaja " + pelaaja.Tag + "!!!" 
    139          
    140         // moi pelaaja eka!!! 
    141  
    142         MessageDisplay.Add("Maali auki " + pelaaja.Tag + "lle pelaajalle"); 
    143         AktivoiMaali(pelaaja); 
    144     } 
    145  
    146     void  ElamaLoppui1() 
    147     { 
    148         MessageDisplay.Add("Hävisit, paremmin ensikerralla"); 
    149         pelaaja1.Destroy(); 
    150         Keyboard.Disable(Key.Up); 
    151         Keyboard.Disable(Key.Right); 
    152         Keyboard.Disable(Key.Left); 
    153         Keyboard.Disable(Key.Down); 
    154     } 
    155  
    156     void ElamaLoppui2() 
    157     { 
    158         MessageDisplay.Add("Hävisit, paremmin ensikerralla"); 
    159         pelaaja2.Destroy(); 
    160         Keyboard.Disable(Key.W); 
    161         Keyboard.Disable(Key.A); 
    162         Keyboard.Disable(Key.S); 
    163         Keyboard.Disable(Key.D); 
    164     } 
    165     private void LuoOhjaimet() 
    166     { 
    167         Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikutetaan pelaajaa", 1, 1); 
    168         Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "käännä oikealle", 1, 2); 
    169         Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "käännä vasemmalle", 1, 3); 
    170         Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "jarru taaksepäin", 1, 4); 
    171  
    172         Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikutetaan pelaajaa", 2, 1); 
    173         Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "käännä oikealle", 2, 2); 
    174         Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "käännä vasemmalle", 2, 3); 
    175         Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "jarru taaksepäin", 2, 4); 
    176     } 
    177     private void LiikutaPelaajaa(int pelaajaNro, int liikkeenTyyppi) 
    178     { 
    179         switch (pelaajaNro) 
    180         { 
    181             case 1: 
    182                 switch (liikkeenTyyppi) 
    183                 { 
    184                     case 1: 
    185                         pelaaja1.Push(Vector.FromLengthAndAngle(250.0, pelaaja1.Angle));//kaasu eteen                         
    186                         break; 
    187                     case 2: 
    188                         pelaaja1.Angle += Angle.FromDegrees(-1.5);//oikealle=myötäpäivään 
    189                         break; 
    190                     case 3: 
    191                         pelaaja1.Angle += Angle.FromDegrees(1.5);//vasemmalle=vastapäivään 
    192                         break; 
    193                     case 4: 
    194                         pelaaja1.Push(-Vector.FromLengthAndAngle(250.0, pelaaja1.Angle)); 
    195                         break; 
    196                 } 
    197  
    198                 break; 
    199             case 2: 
    200                 switch (liikkeenTyyppi) 
    201                 { 
    202                     case 1: 
    203                         pelaaja2.Push(Vector.FromLengthAndAngle(250.0, pelaaja2.Angle));//kaasu eteen                         
    204                         break; 
    205                     case 2: 
    206                         pelaaja2.Angle += Angle.FromDegrees(-2.0);//oikealle=myötäpäivään 
    207                         break; 
    208                     case 3: 
    209                         pelaaja2.Angle += Angle.FromDegrees(2.0);//vasemmalle=vastapäivään 
    210                         break; 
    211                     case 4: 
    212                         pelaaja2.Push(-Vector.FromLengthAndAngle(250.0, pelaaja2.Angle)); 
    213                         break; 
    214                 } 
    215                 break; 
    216         } 
    217     } 
    218  
    219     private void LuoAsteroidi(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    220     { 
    221         asteroidi = new PhysicsObject(30, 30); 
    222         Image c = LoadImage("asteroid"); 
    223         asteroidi.Image = c; 
    224         asteroidi.Position = paikka; 
    225         asteroidi.Tag = "asteroid"; 
    226         Add(asteroidi); 
    227     } 
    228     private void LuoPelaaja1(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    229     { 
    230         pelaaja1 = new PhysicsObject(30, 30); 
    231         Image c = LoadImage("ship"); 
    232         pelaaja1.Image = c; 
    233         pelaaja1.Position = paikka; 
    234         pelaaja1.Tag = "eka"; 
    235         pelaaja1.AngularDamping = 0.9; 
    236         Add(pelaaja1); 
    237         pelaaja1.LinearDamping = 0.98; 
    238         AddCollisionHandler(pelaaja1, "asteroid", PelaajaOsuu); 
    239         AddCollisionHandler(pelaaja1, "piste", PelaajaOsuuPisteeseen); 
    240     } 
    241     private void LuoPelaaja2(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    242     { 
    243         pelaaja2 = new PhysicsObject(30, 30); 
    244         Image c = LoadImage("ship"); 
    245         pelaaja2.Image = c; 
    246  
    247         pelaaja2.Position = paikka; 
    248         pelaaja2.Tag = "toka"; 
    249         pelaaja2.AngularDamping = 0.9; 
    250         Add(pelaaja2); 
    251         pelaaja2.LinearDamping = 0.98; 
    252         AddCollisionHandler(pelaaja2, "asteroid", PelaajaOsuu); 
    253         AddCollisionHandler(pelaaja2, "piste", PelaajaOsuuPisteeseen); 
    254     } 
    255     private void LuoReuna(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    256     { 
    257         PhysicsObject reuna = PhysicsObject.CreateStaticObject(20, 20); 
    258         reuna.Position = paikka; 
    259         Add(reuna); 
    260         reuna.Color = Color.Transparent; 
    261     } 
    262     private void LuoMaali(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    263     { 
    264         maali = PhysicsObject.CreateStaticObject(20, 20); 
    265         maali.Position = paikka; 
    266  
    267         Add(maali); 
    268         maali.Color = Color.HotPink; 
    269     } 
    270     private void AktivoiMaali(PhysicsObject pelaaja) 
    271     { 
    272         AddCollisionHandler(maali, pelaaja.Tag, PeliLoppuu); 
    273         maali.Color = Color.Turquoise; 
    274     } 
    275  
    276     private void PeliLoppuu(PhysicsObject maali, PhysicsObject voittaja) 
    277     { 
    278         IsPaused = true; 
    279         Label voittoTeksti = new Label(voittaja.Tag + " voitti pelin."); 
    280         voittoTeksti.Color = Color.White; 
    281         voittoTeksti.Position = new Vector(0.0, 0.0); 
    282          
    283         Add(voittoTeksti); 
    284     } 
    285     private void AloitaPeli() 
    286     { 
    287  
     292        Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); 
    288293    } 
    289294 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.