Changeset 5866
- Timestamp:
- 2015-06-03 23:05:29 (8 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2015/23/ToukoA/HotlineVihti/FatalShot/FatalShot/FatalShot.cs
r5864 r5866 30 30 //bool vaihdettujo = false; 31 31 32 int ammovalue = 45;32 int ammovalue = 30; 33 33 //int ammo2value = 150; 34 34 bool haulikkovalmiina = true; … … 73 73 74 74 Timer hauliajastin = new Timer(); 75 hauliajastin.Interval = 1;75 hauliajastin.Interval = 0.95; 76 76 hauliajastin.Timeout += delegate() 77 77 { … … 168 168 }*/ 169 169 170 170 171 if (haulikkovalmiina && pelikaynnissa) 171 172 { 172 for (int i = 0; i < 10; i++)173 for (int i = 0; i < 9; i++) 173 174 { 174 175 … … 182 183 //hauli.Angle = RandomGen.NextAngle(Angle.FromDegrees(-45), Angle.FromDegrees(45)); 183 184 Add(hauli); 184 hauli.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.2 );185 hauli.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(0.22); 185 186 AddCollisionHandler(hauli, "paha", AmmusOsui); 186 187 AddCollisionHandler(hauli, "seina", CollisionHandler.DestroyObject); … … 240 241 241 242 pelaajan1Ase3 = new AssaultRifle(30, 10); 242 pelaajan1Ase3.Ammo.Value = 6;243 pelaajan1Ase3.Ammo.Value = ammovalue; 243 244 pelaajan1Ase3.ProjectileCollision = AmmusOsui; 244 245 pelaajan1Ase3.Image = pistooli; … … 250 251 AddCollisionHandler(pelaaja1, "ase3", ase3); 251 252 252 pelaaja1.Add(pelaajan1Ase); 253 pelaaja1.Add(pelaajan1Ase3); 254 255 pelikaynnissa = false; 253 256 254 257 Mouse.ListenMovement(0.1, Tahtaa, "Tähtää"); … … 297 300 pelaaja1.Add(pelaajan1Ase3); 298 301 302 pelikaynnissa = false; 303 304 pelaajan1Ase3.Ammo.Value = 30; 305 306 ase3.Destroy(); 307 299 308 Mouse.ListenMovement(0.1, Tahtaa, "Tähtää"); 300 309 } … … 413 422 Add(rajahdys); 414 423 415 LisaaAseTrigger(kohde.Position, ruudunKoko, ruudunKoko, "ase 2", pistooli);424 LisaaAseTrigger(kohde.Position, ruudunKoko, ruudunKoko, "ase3", mp5); 416 425 417 426
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.