- Timestamp:
- 2014-11-15 15:08:59 (9 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2014/koodauskerho/38/JaakkoS/pallopeli/pallopeli/pallopeli/pallopeli.cs
r5752 r5776 9 9 public class pallopeli : PhysicsGame 10 10 { 11 PhysicsObject maila2; 12 PhysicsObject maila; 11 13 public override void Begin() 12 14 { 13 15 14 PhysicsObject maila = new PhysicsObject(300, 50);16 maila = new PhysicsObject(220, 30); 15 17 maila.Image = LoadImage("lauta"); 16 maila.Position = new Vector( 500, -100);18 maila.Position = new Vector(-200, 100); 17 19 Add(maila); 20 maila.Oscillate(Vector.UnitY, 100, 0.4, Math.PI); 21 maila.MakeStatic(); 22 18 23 19 PhysicsObject maila2 = new PhysicsObject(300, 50);24 maila2 = new PhysicsObject(220, 30); 20 25 maila2.Image = LoadImage("lauta"); 21 maila2.Position = new Vector( -500, -100);26 maila2.Position = new Vector(200, 100); 22 27 Add(maila2); 28 maila2.Oscillate(Vector.UnitY, 100, 0.4); 29 maila2.MakeStatic(); 30 23 31 24 PhysicsObject pallo = new PhysicsObject(150,110); 32 33 Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "lyömailalla", 4.0); 34 Keyboard.Listen(Key.W , ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa2, "lyömailalla", -4.0); 35 Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "lyömailalla", -5.0); 36 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa2, "lyömailalla", 5.0); 37 38 PhysicsObject alareuna = Level.CreateBottomBorder(0,false); 39 alareuna.Tag = "alareuna"; 40 41 PhysicsObject pallo = new PhysicsObject(50,50); 25 42 pallo.Image = LoadImage("naama1"); 26 43 pallo.Position = new Vector(-75, 300); 27 44 Add(pallo); 45 Vector impulssi = new Vector(10.0, 10.0); 46 pallo.Hit(impulssi); 47 pallo.Mass =100; 48 AddCollisionHandler(pallo,"alareuna", PelaajaTormasi); 28 49 29 PhysicsObject maali1 = new PhysicsObject(200, 200); 50 51 52 PhysicsObject maali1 = new PhysicsObject(100, 100); 30 53 maali1.Image = LoadImage("maali vasen"); 31 maali1.Position = new Vector(- 830, 200);32 maali1.Oscillate(Vector.UnitY, 200, 0.5);54 maali1.Position = new Vector(-450, 200); 55 maali1.Oscillate(Vector.UnitY, 100, 0.4); 33 56 Add(maali1); 57 maali1.CanRotate = false; 58 maali1.IgnoresCollisionResponse=true; 59 maali1.MakeStatic(); 34 60 35 PhysicsObject maali2 = new PhysicsObject( 190, 190);61 PhysicsObject maali2 = new PhysicsObject(90, 90); 36 62 maali2.Image = LoadImage("maali oikea"); 37 maali2.Position = new Vector( 800, 200);38 maali2.Oscillate(Vector.UnitY, 200, 0.5, Math.PI);63 maali2.Position = new Vector(450, 200); 64 maali2.Oscillate(Vector.UnitY, 100, 0.4, Math.PI); 39 65 Add(maali2); 66 maali2.CanRotate = false; 67 maali2.IgnoresCollisionResponse = true; 68 maali2.MakeStatic(); 40 69 41 70 PhysicsObject palkki = new PhysicsObject(50, 200); 42 71 palkki.Image = LoadImage("palkkipysty"); 43 palkki.Position = new Vector( -80, 100);72 palkki.Position = new Vector(Level.Center.X , 100); 44 73 Add(palkki); 74 palkki.CanRotate = false; 75 palkki.IgnoresPhysicsLogics = true; 76 palkki.MakeStatic(); 77 78 79 45 80 46 81 47 82 // TODO: Kirjoita ohjelmakoodisi tähän 83 Level.CreateBorders(); 84 85 Camera.ZoomToLevel(); 86 87 88 Gravity = new Vector(0.0, -800.0); 89 90 48 91 49 92 PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); … … 51 94 } 52 95 96 void LiikutaPelaajaa(double voima) 97 { 98 maila2.AngularAcceleration +=(voima); 99 100 } 101 void LiikutaPelaajaa2(double voima) 102 { 103 maila.AngularAcceleration += (voima); 104 105 } 106 void PelaajaTormasi(PhysicsObject tormaaja, PhysicsObject kohde) 107 { 108 tormaaja.Position = new Vector(Level.Center.X, Level.Top+10); 109 } 110 111 112 113 114 53 115 } 54
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.