Changeset 5674
- Timestamp:
- 2014-07-25 11:19:41 (9 years ago)
- Location:
- 2014/30/AtteB
- Files:
-
- 17 added
- 18 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2014/30/AtteB/Peli/Peli/Peli/Peli.cs
r5644 r5674 8 8 9 9 // TODO 10 // TODO Lisää kenttiä + kenttiin teleporttaaminen (!!!)10 // TODO Lisää kenttiä 11 11 // TODO Lisää vihollisia 12 12 … … 68 68 public class Peli : PhysicsGame 69 69 { 70 DoubleMeter elämäLaskuri;70 DoubleMeter P1elämäLaskuri; 71 71 72 72 AssaultRifle P1FireBall; … … 82 82 Image tahtiKuva = LoadImage("tahti"); 83 83 Image StoneKuva = LoadImage("StoneWall"); 84 Image Stone Taso= LoadImage("Stone_katto");84 Image StoneLattia = LoadImage("Stone_katto"); 85 85 Image StoneKuva_katto = LoadImage("Stone_katto"); 86 86 Image Pelaaja_Seisoo = LoadImage("Pelaaja_Seisoo"); … … 95 95 Image Clear = LoadImage("Clear"); 96 96 Image Heart1 = LoadImage("heart"); 97 Image Superheart1 = LoadImage("Superheart"); 97 98 Image SlimeBall = LoadImage("SlimeBall"); 98 99 Image Gate = LoadImage("Gate"); 100 Image Portal = LoadImage("Portal"); 101 Image Wizard1 = LoadImage("Wizard"); 102 Image Wizard_ball = LoadImage("Wizard_Ball"); 103 Image Wizard_damage = LoadImage("Wizard_damage"); 99 104 100 105 SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); … … 143 148 { 144 149 TileMap kentta = TileMap.FromLevelAsset("kentta" + KenttäNumero); 145 kentta.SetTileMethod('#', Lisaa Taso);150 kentta.SetTileMethod('#', LisaaLattia); 146 151 kentta.SetTileMethod('N', LisaaPelaaja); 147 152 kentta.SetTileMethod('P', LisaaStoneLattia); … … 150 155 kentta.SetTileMethod('S', LuoSlime); 151 156 kentta.SetTileMethod('H', LisaaHeart); 157 kentta.SetTileMethod('Q', LisaaSuperHeart); 152 158 kentta.SetTileMethod('O', LisaaOvi); 153 159 kentta.SetTileMethod('-', LisaaOvenSulkija); 154 160 kentta.SetTileMethod('2', LisaaOvi2); 155 161 kentta.SetTileMethod('_', LisaaTeleportteri); 162 kentta.SetTileMethod('Z', LuoWizard); 163 kentta.SetTileMethod('W', delegate(Vector paikka, double l, double k) { BossSijainti = paikka; }); 156 164 kentta.SetTileMethod('B', delegate(Vector paikka, double l, double k) { BossSijainti = paikka; }); 157 165 kentta.Execute(RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO); … … 161 169 } 162 170 163 void Lisaa Taso(Vector paikka, double leveys, double korkeus)171 void LisaaLattia(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 164 172 { 165 173 PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 166 174 taso.Position = paikka; 167 taso.Image = Stone Taso;175 taso.Image = StoneLattia; 168 176 taso.Tag = "seinä"; 169 177 Add(taso); … … 213 221 } 214 222 223 void LisaaSuperHeart(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 224 { 225 PhysicsObject heart = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 226 heart.IgnoresCollisionResponse = true; 227 heart.Position = paikka; 228 heart.Image = Superheart1; 229 heart.Tag = "superhealth"; 230 Add(heart); 231 } 232 215 233 void LisaaTeleportteri(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 216 234 { … … 218 236 tele.IgnoresCollisionResponse = true; 219 237 tele.Position = paikka; 220 tele.Image = Heart1;238 tele.Image = Portal; 221 239 tele.Tag = "teleportteri"; 222 240 Add(tele); … … 236 254 AddCollisionHandler(pelaaja1, "boss", PelaajaOsuuViholliseen); 237 255 AddCollisionHandler(pelaaja1, "teleportteri", PelaajaOsuuTeleportteri); 256 AddCollisionHandler(pelaaja1, "superhealth", PelaajaOsuuSuperHeart); 238 257 Add(pelaaja1); 239 258 … … 302 321 } 303 322 323 void LuoSuperHealthPotion(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 324 { 325 PhysicsObject potion2 = new PhysicsObject(leveys, korkeus); 326 potion2.Position = paikka; 327 potion2.Tag = "superhealth"; 328 Add(potion2); 329 } 330 304 331 public void PelaajaOsuuViholliseen(PhysicsObject pelaaja1, PhysicsObject kohde) 305 332 { 306 elämäLaskuri.Value -= 5;307 308 if ( elämäLaskuri <= 0)333 P1elämäLaskuri.Value -= 5; 334 335 if (P1elämäLaskuri <= 0) 309 336 pelaaja1.Destroy(); 310 337 } … … 312 339 public void PelaajaOsuuHeart(PhysicsObject pelaaja1, PhysicsObject kohde) 313 340 { 314 if (elämäLaskuri <= elämäLaskuri.MaxValue - 1) 315 { 316 elämäLaskuri.Value += elämäLaskuri + 20; 341 if (P1elämäLaskuri <= P1elämäLaskuri.MaxValue - 1) 342 { 317 343 kohde.Destroy(); 318 } 344 345 Timer ajastin = new Timer(); 346 ajastin.Interval = 0.25; 347 ajastin.Timeout += delegate 348 { 349 P1elämäLaskuri.Value += 25; 350 351 if (P1elämäLaskuri == 200) 352 { 353 ajastin.Stop(); 354 } 355 356 }; 357 ajastin.Start(); 358 359 } 360 } 361 362 public void PelaajaOsuuSuperHeart(PhysicsObject pelaaja1, PhysicsObject kohde) 363 { 364 kohde.Destroy(); 365 P1elämäLaskuri.MaxValue += 50; 366 367 Timer ajastin = new Timer(); 368 ajastin.Interval = 0.5; 369 ajastin.Timeout += delegate 370 { 371 P1elämäLaskuri.Value += 5; 372 373 if (P1elämäLaskuri == 200) 374 { 375 ajastin.Stop(); 376 } 377 378 }; 379 ajastin.Start(); 319 380 } 320 381 321 382 void LuoSlime(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 322 383 { 323 Vihollinen Slime = new Vihollinen(leveys, korkeus * 0.5, 5);384 Vihollinen Slime = new Vihollinen(leveys, korkeus * 0.5, 15); 324 385 Slime.CanRotate = false; 325 386 Slime.Position = paikka; 326 Slime.Tag = "vihollinen ";387 Slime.Tag = "vihollinen_slime"; 327 388 Slime.Image = Slime1; 328 389 Add(Slime); … … 346 407 347 408 Timer ajastin = new Timer(); 348 ajastin.Interval = 0. 5;409 ajastin.Interval = 0.1; 349 410 ajastin.Timeout += delegate 350 411 { … … 376 437 } 377 438 439 void LuoWizard(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 440 { 441 Vihollinen Wizard = new Vihollinen(leveys, korkeus, 15); 442 Wizard.CanRotate = false; 443 Wizard.Position = paikka; 444 Wizard.Tag = "vihollinen_wizard"; 445 Wizard.Image = Wizard1; 446 Add(Wizard); 447 448 PlatformWandererBrain tasoAivot = new PlatformWandererBrain(); 449 tasoAivot.Speed = 150; 450 Wizard.Brain = tasoAivot; 451 452 FollowerBrain WizardAivot = new FollowerBrain("pelaaja"); 453 WizardAivot.Speed = 200; 454 WizardAivot.DistanceFar = 600; 455 WizardAivot.DistanceClose = 300; 456 WizardAivot.StopWhenTargetClose = true; 457 WizardAivot.FarBrain = tasoAivot; 458 459 Wizard.Weapon = new AssaultRifle(30, 10); 460 Wizard.Weapon.ProjectileCollision = BossAmmusOsuu; 461 Wizard.Weapon.IsVisible = false; 462 Wizard.Weapon.AttackSound = null; 463 Wizard.Weapon.FireRate = 1; 464 465 Timer ajastin = new Timer(); 466 ajastin.Interval = 0.5; 467 ajastin.Timeout += delegate 468 { 469 if (!Wizard.IsDestroyed && Wizard.SeesObject(pelaaja1, "seinä")) 470 { 471 472 PhysicsObject ammus2 = Wizard.Weapon.Shoot(); 473 if (ammus2 != null) 474 { 475 ammus2.Image = Wizard_ball; 476 ammus2.Size = new Vector(20, 20); 477 ammus2.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(1.0); 478 ammus2.Tag = "ammus2"; 479 } 480 } 481 }; 482 ajastin.Start(); 483 484 Timer ajastin2 = new Timer(); 485 ajastin2.Interval = 0.01; 486 ajastin2.Timeout += delegate 487 { 488 489 Vector suunta = (pelaaja1.Position - Wizard.Position).Normalize(); 490 Wizard.Weapon.Angle = suunta.Angle; 491 492 }; 493 ajastin2.Start(); 494 } 495 378 496 void LuoBoss1(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 379 497 { … … 381 499 Boss1.CanRotate = false; 382 500 Boss1.Position = paikka; 383 Boss1.Tag = "boss ";501 Boss1.Tag = "boss1"; 384 502 Boss1.Image = Slime1; 385 503 Boss1.IgnoresGravity = true; 386 //Boss 1.IgnoresCollisionResponse = true;504 //Boss2.IgnoresCollisionResponse = true; 387 505 Boss1.Mass = 90000000000; 388 506 Add(Boss1); … … 397 515 weapon.IsVisible = false; 398 516 weapon.AttackSound = null; 399 weapon.Power.MaxValue = 10;517 weapon.Power.MaxValue = 20; 400 518 Boss1.Add(weapon); 401 519 … … 411 529 { 412 530 ammus.Image = SlimeBall; 413 ammus.Size = new Vector(1 0, 10);531 ammus.Size = new Vector(15, 15); 414 532 ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10.0); 415 533 ammus.Tag = "ammus2"; … … 445 563 } 446 564 565 void LuoBoss2(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 566 { 567 Boss Boss2 = new Boss(leveys, korkeus, 200); 568 Boss2.CanRotate = false; 569 Boss2.Position = paikka; 570 Boss2.Tag = "boss2"; 571 Boss2.Image = Wizard1; 572 Boss2.IgnoresGravity = true; 573 Boss2.Mass = 90000000000; 574 Add(Boss2); 575 576 577 PathFollowerBrain tasoAivot = new PathFollowerBrain(100, paikka + new Vector(-200, 0), paikka + new Vector(200, 0), paikka + new Vector(200, -100), paikka + new Vector(-200, -100)); 578 tasoAivot.Loop = true; 579 Boss2.Brain = tasoAivot; 580 581 AssaultRifle weapon = new AssaultRifle(30, 10); 582 weapon.ProjectileCollision = BossAmmusOsuu; 583 weapon.IsVisible = false; 584 weapon.AttackSound = null; 585 weapon.Power.MaxValue = 20; 586 Boss2.Add(weapon); 587 588 Timer ajastin = new Timer(); 589 ajastin.Interval = 6; 590 ajastin.Timeout += delegate 591 { 592 Vector suunta = (pelaaja1.Position - Boss2.Position).Normalize(); 593 weapon.Angle = suunta.Angle; 594 595 PhysicsObject ammus = weapon.Shoot(); 596 if (ammus != null) 597 { 598 ammus.Image = Wizard_ball; 599 ammus.Size = new Vector(30, 30); 600 ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10.0); 601 ammus.Tag = "ammus3"; 602 ammus.CollisionIgnoreGroup = 10; 603 AddCollisionHandler(ammus, "seinä", LuoMiniWizard); 604 AddCollisionHandler(ammus, "ovi", LuoMiniWizard); 605 606 } 607 if (Boss2.IsDestroyed) 608 { 609 ajastin.Stop(); 610 MediaPlayer.Pause(); 611 MediaPlayer.Play("howitbegins"); 612 613 foreach (PhysicsObject ovi2 in GetObjectsWithTag("ovi2")) 614 { 615 ovi2.IgnoresCollisionResponse = true; 616 ovi2.IsVisible = false; 617 } 618 } 619 }; 620 ajastin.Start(); 621 622 623 ProgressBar elämäPalkki = new ProgressBar(80, 10); 624 elämäPalkki.X = 0; 625 elämäPalkki.Y = 30; 626 elämäPalkki.BindTo(Boss2.ElamaLaskuri); 627 elämäPalkki.Color = Color.Transparent; 628 elämäPalkki.BarColor = Color.Red; 629 elämäPalkki.BorderColor = Color.Black; 630 Boss2.Add(elämäPalkki); 631 } 632 447 633 void AmmusOsuiJohonkin(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 448 634 { 449 635 450 if (kohde.Tag.ToString() == "vihollinen ")636 if (kohde.Tag.ToString() == "vihollinen_slime") 451 637 { 452 638 (kohde as Vihollinen).ElamaLaskuri.Value--; … … 456 642 Timer.SingleShot(0.25, delegate { kohde.Image = Slime1; }); 457 643 } 458 if (kohde.Tag.ToString() == "boss") 644 if (kohde.Tag.ToString() == "vihollinen_wizard") 645 { 646 (kohde as Vihollinen).ElamaLaskuri.Value--; 647 ammus.Destroy(); 648 649 kohde.Image = Wizard_damage; 650 Timer.SingleShot(0.25, delegate { kohde.Image = Wizard1; }); 651 } 652 653 if (kohde.Tag.ToString() == "boss1") 459 654 { 460 655 (kohde as Boss).ElamaLaskuri.Value--; … … 462 657 463 658 kohde.Image = Slime_damage; 464 //System.Threading.Thread.Sleep(750);465 659 Timer.SingleShot(0.25, delegate { kohde.Image = Slime1; }); 466 660 } 661 if (kohde.Tag.ToString() == "boss2") 662 { 663 (kohde as Boss).ElamaLaskuri.Value--; 664 ammus.Destroy(); 665 666 kohde.Image = Wizard_damage; 667 Timer.SingleShot(0.25, delegate { kohde.Image = Wizard1; }); 668 } 669 467 670 if (kohde.Tag.ToString() == "seinä" || kohde.Tag.ToString() == "ovi" || kohde.Tag.ToString()== "ovi2") 468 671 { … … 476 679 if (kohde.Tag.ToString() == "pelaaja") 477 680 { 478 elämäLaskuri.Value -= 5;681 P1elämäLaskuri.Value -= 5; 479 682 ammus.Destroy(); 480 683 } … … 500 703 { 501 704 ammus.Image = FireBall1; 502 ammus.Size = new Vector( 40, 40);705 ammus.Size = new Vector(30, 30); 503 706 ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(10.0); 504 707 ammus.Tag = "ammus"; 505 708 ammus.CollisionIgnoreGroup = 10; 506 507 } 508 } 509 510 void LuoElämäLaskuri() 511 { 512 elämäLaskuri = new DoubleMeter(100); 513 elämäLaskuri.MaxValue = 100; 514 elämäLaskuri.LowerLimit += ElämäLoppui; 709 ammus.IgnoresGravity = true; 710 ammus.IgnoresPhysicsLogics = true; 711 ammus.CanRotate = false; 712 713 } 714 } 715 716 public void LuoElämäLaskuri() 717 { 718 P1elämäLaskuri = new DoubleMeter(100); 719 P1elämäLaskuri.MaxValue = 100; 720 P1elämäLaskuri.LowerLimit += ElämäLoppui; 515 721 516 722 ProgressBar elämäPalkki = new ProgressBar(80, 10); 517 723 elämäPalkki.X = 0; 518 724 elämäPalkki.Y = 30; 519 elämäPalkki.BindTo( elämäLaskuri);725 elämäPalkki.BindTo(P1elämäLaskuri); 520 726 elämäPalkki.Color = Color.Transparent; 521 727 elämäPalkki.BarColor = Color.Red; … … 526 732 void ElämäLoppui() 527 733 { 528 Explosion PelaajaRäjähtää = new Explosion( 200);734 Explosion PelaajaRäjähtää = new Explosion(500); 529 735 PelaajaRäjähtää.Position = pelaaja1.Position; 530 736 PelaajaRäjähtää.Sound = null; 737 PelaajaRäjähtää.Force = 0; 738 PelaajaRäjähtää.ShockwaveColor = Color.Red; 531 739 Add(PelaajaRäjähtää); 532 740 … … 574 782 } 575 783 576 LuoBoss1(BossSijainti, RUUDUN_KOKO * 2, RUUDUN_KOKO * 2); 577 578 MediaPlayer.Pause(); 579 MediaPlayer.Play("hitman"); 784 if (KenttäNumero == 1) 785 { 786 LuoBoss1(BossSijainti, RUUDUN_KOKO * 2, RUUDUN_KOKO * 2); 787 788 MediaPlayer.Pause(); 789 MediaPlayer.Play("hitman"); 790 } 791 792 if (KenttäNumero == 2) 793 { 794 LuoBoss2(BossSijainti, RUUDUN_KOKO * 2, RUUDUN_KOKO * 2); 795 796 MediaPlayer.Pause(); 797 MediaPlayer.Play("hitman"); 798 } 580 799 } 581 800 … … 610 829 } 611 830 831 void LuoMiniWizard(PhysicsObject ammus, PhysicsObject seinä) 832 { 833 LuoWizard(ammus.Position, RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO * 1); 834 835 } 612 836 } -
2014/30/AtteB/Peli/Peli/Peli/Peli.csproj.Debug.cachefile
r5644 r5674 26 26 Content\kentta2.xnb 27 27 Content\LavaBackground.xnb 28 Content\Portal.xnb 29 Content\Wizard.xnb 30 Content\Wizard_ball.xnb 31 Content\Wizard_damage.xnb 32 Content\Stone_lattia.xnb 33 Content\superheart.xnb 28 34 Content\HowItBegins.wma 29 35 Content\PlayerShoot.wma -
2014/30/AtteB/Peli/Peli/Peli/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{2D86B228-748C-44C7-93B1-DCBD6910317C}.xml
r5644 r5674 36 36 <Options>None</Options> 37 37 <Output>C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\kentta1.xnb</Output> 38 <Time>2014-07-2 4T14:39:23.4677754+03:00</Time>38 <Time>2014-07-25T11:15:13.2137749+03:00</Time> 39 39 </Item> 40 40 <Item> … … 81 81 <Options>None</Options> 82 82 <Output>C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\Stone_katto.xnb</Output> 83 <Time>2014-07-2 2T13:37:03.1545227+03:00</Time>83 <Time>2014-07-25T10:39:32.7189528+03:00</Time> 84 84 </Item> 85 85 <Item> … … 237 237 <Options>None</Options> 238 238 <Output>C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\kentta2.xnb</Output> 239 <Time>2014-07-2 4T14:48:50.4369923+03:00</Time>239 <Time>2014-07-25T10:43:18.1577717+03:00</Time> 240 240 </Item> 241 241 <Item> … … 247 247 <Output>C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\LavaBackground.xnb</Output> 248 248 <Time>2014-07-24T14:45:15.2684675+03:00</Time> 249 </Item> 250 <Item> 251 <Source>Portal.png</Source> 252 <Name>Portal</Name> 253 <Importer>TextureImporter</Importer> 254 <Processor>TextureProcessor</Processor> 255 <Options>None</Options> 256 <Output>C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\Portal.xnb</Output> 257 <Time>2014-07-25T09:31:35.8486144+03:00</Time> 258 </Item> 259 <Item> 260 <Source>Wizard.png</Source> 261 <Name>Wizard</Name> 262 <Importer>TextureImporter</Importer> 263 <Processor>TextureProcessor</Processor> 264 <Options>None</Options> 265 <Output>C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\Wizard.xnb</Output> 266 <Time>2014-07-25T09:40:09.8279753+03:00</Time> 267 </Item> 268 <Item> 269 <Source>Wizard_ball.png</Source> 270 <Name>Wizard_ball</Name> 271 <Importer>TextureImporter</Importer> 272 <Processor>TextureProcessor</Processor> 273 <Options>None</Options> 274 <Output>C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\Wizard_ball.xnb</Output> 275 <Time>2014-07-25T10:09:57.0406885+03:00</Time> 276 </Item> 277 <Item> 278 <Source>Wizard_damage.png</Source> 279 <Name>Wizard_damage</Name> 280 <Importer>TextureImporter</Importer> 281 <Processor>TextureProcessor</Processor> 282 <Options>None</Options> 283 <Output>C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\Wizard_damage.xnb</Output> 284 <Time>2014-07-25T10:22:52.7148309+03:00</Time> 285 </Item> 286 <Item> 287 <Source>Stone_lattia.png</Source> 288 <Name>Stone_lattia</Name> 289 <Importer>TextureImporter</Importer> 290 <Processor>TextureProcessor</Processor> 291 <Options>None</Options> 292 <Output>C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\Stone_lattia.xnb</Output> 293 <Time>2014-07-25T10:37:43.8949494+03:00</Time> 294 </Item> 295 <Item> 296 <Source>superheart.png</Source> 297 <Name>superheart</Name> 298 <Importer>TextureImporter</Importer> 299 <Processor>TextureProcessor</Processor> 300 <Options>None</Options> 301 <Output>C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\superheart.xnb</Output> 302 <Time>2014-07-25T10:50:52.0219438+03:00</Time> 249 303 </Item> 250 304 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> -
2014/30/AtteB/Peli/Peli/Peli/obj/x86/Debug/Peli.csproj.FileListAbsolute.txt
r5644 r5674 37 37 C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\kentta2.xnb 38 38 C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\LavaBackground.xnb 39 C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\Portal.xnb 40 C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\Wizard.xnb 41 C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\Wizard_ball.xnb 42 C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\Wizard_damage.xnb 43 C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\Stone_lattia.xnb 44 C:\MyTemp\AtteB\Peli\Peli\Peli\bin\x86\Debug\Content\superheart.xnb -
2014/30/AtteB/Peli/Peli/Peli/obj/x86/Debug/cachefile-{2D86B228-748C-44C7-93B1-DCBD6910317C}-targetpath.txt
r5644 r5674 29 29 Content\kentta2.xnb 30 30 Content\LavaBackground.xnb 31 Content\Portal.xnb 32 Content\Wizard.xnb 33 Content\Wizard_ball.xnb 34 Content\Wizard_damage.xnb 35 Content\Stone_lattia.xnb 36 Content\superheart.xnb -
2014/30/AtteB/Peli/Peli/PeliContent/PeliContent.contentproj
r5644 r5674 222 222 </Compile> 223 223 </ItemGroup> 224 <ItemGroup> 225 <Compile Include="Portal.png"> 226 <Name>Portal</Name> 227 <Importer>TextureImporter</Importer> 228 <Processor>TextureProcessor</Processor> 229 </Compile> 230 </ItemGroup> 231 <ItemGroup> 232 <Compile Include="Wizard.png"> 233 <Name>Wizard</Name> 234 <Importer>TextureImporter</Importer> 235 <Processor>TextureProcessor</Processor> 236 </Compile> 237 </ItemGroup> 238 <ItemGroup> 239 <Compile Include="Wizard_ball.png"> 240 <Name>Wizard_ball</Name> 241 <Importer>TextureImporter</Importer> 242 <Processor>TextureProcessor</Processor> 243 </Compile> 244 </ItemGroup> 245 <ItemGroup> 246 <Compile Include="Wizard_damage.png"> 247 <Name>Wizard_damage</Name> 248 <Importer>TextureImporter</Importer> 249 <Processor>TextureProcessor</Processor> 250 </Compile> 251 </ItemGroup> 252 <ItemGroup> 253 <Compile Include="Stone_lattia.png"> 254 <Name>Stone_lattia</Name> 255 <Importer>TextureImporter</Importer> 256 <Processor>TextureProcessor</Processor> 257 </Compile> 258 </ItemGroup> 259 <ItemGroup> 260 <Compile Include="superheart.png"> 261 <Name>superheart</Name> 262 <Importer>TextureImporter</Importer> 263 <Processor>TextureProcessor</Processor> 264 </Compile> 265 </ItemGroup> 224 266 <Import Project="$(MSBuildExtensionsPath)\Microsoft\XNA Game Studio\$(XnaFrameworkVersion)\Microsoft.Xna.GameStudio.ContentPipeline.targets" /> 225 267 <!-- To modify your build process, add your task inside one of the targets below and uncomment it. -
2014/30/AtteB/Peli/Peli/PeliContent/kentta1.txt
r5644 r5674 1 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++2 ............................? 3 ............................? 4 ............................? 5 N..........................? 6 ?????.......................? 7 ??????.......H.............. ........................... 8 ???????.............?....... . 9 ????????............?...S...?.10 ######## .############################ ####################11 ...........#.................#.............................. 12 ...........#........B........#.............................. 13 ...........#.................#.............................. 14 ...........#.................#.............................. 15 ........... #.................#..............................16 ...........2...............-.O.............................. 17 ........... 2.................O..............................18 ##### _######################################################1 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 2 #............................#.............# 3 #............................#.............# 4 #............................#.............# 5 # N..........................#.............# 6 #?????.......................#.............# 7 #??????.............................H......# 8 #???????.............#.....................# 9 #????????............#...S...#.............# 10 #########.############################ ### 11 #...........#.................#............# 12 #...........#........B........#............# 13 #...........#.................#............# 14 #...........#........H........#............# 15 ............#.................#............# 16 _.....Q.....2...............-.O............# 17 ............2.................O............# 18 ########################################### -
2014/30/AtteB/Peli/Peli/PeliContent/kentta2.txt
r5644 r5674 1 1 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 2 2 +......................................... 3 +......................................... 4 +......................................... 3 5 #......................................... 4 #....................?......?............ 5 #.N..................?.S..S.? 6 #....................?......?...H......... 7 #.N..................?.Z..Z.? 8 ###################..################...## 9 .................#.................# 10 .................#........W........# 11 .................#.................# 12 .................#........H........# 13 .................#.................# 14 .................2...............-.O 15 .................2.................O 6 16 ########################################## 7 8 9 10 11 12 13 14 ##########################################
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.