Changeset 5621


Ignore:
Timestamp:
2014-07-24 11:20:58 (5 years ago)
Author:
eemalisa
Message:

Peli edistyy.

Location:
2014/30/EevaS
Files:
3 added
2 deleted
7 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2014/30/EevaS/Zombie attack!/Zombie attack!.sln

    r5579 r5621  
    22Microsoft Visual Studio Solution File, Format Version 11.00 
    33# Visual Studio 2010 
    4 Project("{FAE04EC0-301F-11D3-BF4B-00C04F79EFBC}") = "Zombie attack!", "Zombie attack!\Zombie attack!\Zombie attack!.csproj", "{AC6ABD28-92E9-4F00-ADD0-40EA6A8C22C3}" 
     4Project("{FAE04EC0-301F-11D3-BF4B-00C04F79EFBC}") = "Zombie_Attack!", "Zombie attack!\Zombie attack!\Zombie_Attack!.csproj", "{AC6ABD28-92E9-4F00-ADD0-40EA6A8C22C3}" 
    55EndProject 
    6 Project("{96E2B04D-8817-42C6-938A-82C39BA4D311}") = "Zombie attack!Content", "Zombie attack!\Zombie attack!Content\Zombie attack!Content.contentproj", "{9D627D2B-285E-46FF-92A1-5D76DA271176}" 
     6Project("{FAE04EC0-301F-11D3-BF4B-00C04F79EFBC}") = "Zombie attack!Content", "Zombie attack!\Zombie attack!Content\Zombie attack!Content.contentproj", "{9D627D2B-285E-46FF-92A1-5D76DA271176}" 
    77EndProject 
    88Global 
  • 2014/30/EevaS/Zombie attack!/Zombie attack!/Zombie attack!/Zombie_attack_.cs

    r5596 r5621  
    77using Jypeli.Widgets; 
    88 
    9 public class Zombie_attack_ : Game 
     9public class Zombie_attack_ : PhysicsGame 
    1010{ 
    1111    Image pelaajakuva = LoadImage("Pelaaja"); 
     
    1818     
    1919    private Image tahdenkuva; 
    20     private object zombi; 
     20     
     21 
    2122 
    2223    public override void Begin() 
     
    3637 
    3738        ruudut.Execute(20, 20); 
     39 
     40        Camera.ZoomToLevel(); 
    3841    } 
    3942    
    4043    void LuoPelaaja(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    4144    { 
    42         pelaaja = new PhysicsObject(10, 10); 
     45        pelaaja = new PhysicsObject(15, 20); 
    4346        pelaaja.Position = paikka; 
    4447        pelaaja.Image = pelaajakuva; 
    4548        Add(pelaaja); 
     49        pelaaja.CanRotate = false; 
     50        pelaaja.Restitution = 0.0; 
     51         
     52        Vector pelaajanSuunta = Vector.FromLengthAndAngle(500.0, pelaaja.Angle); 
     53        pelaaja.Push(pelaajanSuunta);     
     54    }    
     55 
     56    void LuoVihollinen(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     57    { 
     58        PhysicsObject zombi = new PhysicsObject(15, 20); 
     59        zombi.Position = paikka; 
     60        zombi.Tag = "pahis"; 
     61        Add(zombi); 
    4662    } 
    4763 
     
    5369        taso.CollisionIgnoreGroup = 1; 
    5470        Add(taso); 
     71        Level.Background.Color = Color.Black; 
    5572    } 
    5673 
     
    6582    } 
    6683 
    67     void LuoVihollinen(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    68     { 
    69         PhysicsObject zombi = new PhysicsObject(20, 40); 
    70         zombi.Position = paikka; 
    71         zombi.Tag = "pahis"; 
    72         Add(zombi); 
    73     } 
    74  
    7584    void AsetaOhjaimet() 
    7685    { 
    7786        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    78          
    79         Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Liikuta hahmoa ylös", pelaajakuva, nopeusYlos); 
    80         Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null 
     87        Keyboard.Listen(Key.F1, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); 
     88 
     89        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikuta hahmoa ylös", pelaaja, nopeusYlos); 
     90        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Released, LiikutaPelaajaa, null, pelaaja, Vector.Zero); 
     91        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikuta hahmoa alas", pelaaja, nopeusAlas); 
     92        Keyboard.Listen(Key.Down, ButtonState.Released, LiikutaPelaajaa, null, pelaaja, Vector.Zero); 
     93        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikuta hahmoa vasemmalle", pelaaja, nopeusVasemmalle); 
     94        Keyboard.Listen(Key.Left, ButtonState.Released, LiikutaPelaajaa, null, pelaaja, Vector.Zero); 
     95        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, LiikutaPelaajaa, "Liikuta hahmoa oikealle", pelaaja, nopeusOikealle); 
     96        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Released, LiikutaPelaajaa, null, pelaaja, Vector.Zero); 
    8197    } 
    8298 
    83  
     99    void LiikutaPelaajaa(PhysicsObject pelaaja, Vector suunta) 
     100    { 
     101        pelaaja.Velocity = suunta;  
     102    } 
    84103} 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.