Ignore:
Timestamp:
2014-07-23 15:12:08 (6 years ago)
Author:
anlakane
Message:

Lisätty mm. ampuminen ja vihollisten tekoälyä.

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2014/30/MiskaK/The Reclaim/The Reclaim/The Reclaim/The Reclaim/Ase.cs

    r5525 r5602  
    1919    /// Aseen tuhovoima seiniä vastaan. 
    2020    /// </summary> 
    21     public double TuhovoimaTuhoutuviaVastaan { get; set; } 
     21    public double DamageTuhoutuviaVastaan { get; set; } 
    2222 
    2323    /// <summary> 
    2424    /// Aseen tuhovoima eläviä kohteita vastaan. 
    2525    /// </summary> 
    26     public double TuhovoimaElaviaVastaan { get; set; } 
     26    public double DamageElaviaVastaan { get; set; } 
    2727 
    2828    /// <summary> 
     
    122122    public int BulletsPerShot { get; set; } 
    123123 
     124    /// <summary> 
     125    /// Burstin minimipituus. 
     126    /// </summary> 
     127    public int MinBurstLength { get; set; } 
     128 
     129    /// <summary> 
     130    /// Burstin maksimipituus. 
     131    /// </summary> 
     132    public int MaxBurstLength { get; set; } 
     133 
     134    /// <summary> 
     135    /// Tauko burstien välillä. 
     136    /// </summary> 
     137    public double CooldownBetweenBursts { get; set; } 
     138 
    124139    public Ase(double width, double height) 
    125140        :base(width, height) 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.