Ignore:
Timestamp:
2014-07-04 11:32:05 (6 years ago)
Author:
jeniemel
Message:
 
File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2014/27/JesseN/peli/peli/peli/peli.cs

    r5371 r5422  
    2727    Image Tiilikuva = LoadImage("tiili"); 
    2828    Image TuoliKuva = LoadImage("tuoli"); 
    29     Image TuoliKuva2 = LoadImage("tuoli2"); 
     29    Image TuoliKuva2 = LoadImage("tuoli2");  
     30    Image taustaKuva = LoadImage("kuva3"); 
     31    Image PöytäKuva = LoadImage("poyta"); 
     32    SoundEffect ammus = LoadSoundEffect("ammus"); 
    3033    SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); 
    31     SoundEffect ammus = LoadSoundEffect("ammus"); 
    32     Image taustaKuva = LoadImage("google"); 
    33     Image PöytäKuva = LoadImage("poyta"); 
    3434   //SoundEffect 8bit= LoadSoundEffect("8bit"); 
    35     
     35    Timer ajastin = new Timer(); 
    3636    
    3737 
     
    6767        LuoElamaLaskuriPelaaja3(); 
    6868        Level.Background.Image = taustaKuva; 
     69        ajastin.Start(); 
    6970        //Level.Background.FitToLevel(); 
    7071        //Camera.; 
    7172        //Camera.ZoomFactor = 1.0; 
    72         Camera.StayInLevel = true; 
     73        //Camera.StayInLevel = true; 
    7374    } 
    7475 
     
    151152     
    152153        Level.CreateBorders(); 
    153         Level.Background.CreateGradient(Color.White, Color.SkyBlue); 
     154        //Level.Background.CreateGradient(Color.White, Color.SkyBlue); 
    154155        //Camera.ZoomToLevel(); 
    155         Camera.Follow(pelaaja1, pelaaja2, pelaaja3); 
    156         Camera.StayInLevel = true; 
     156        //Camera.Follow(pelaaja1, pelaaja2, pelaaja3); 
     157        //Camera.StayInLevel = true; 
    157158    } 
    158159    void HeitaKranaatti(PlatformCharacter pelaaja) 
    159160    { 
     161 
     162        if(ajastin.CurrentTime > 2.0) 
     163        { 
    160164        Grenade kranu = new Grenade(4.0); 
    161         pelaaja.Throw(kranu, Angle.FromDegrees(30), 10000); 
     165        pelaaja.Throw(kranu, Angle.FromDegrees(30), 5000); 
     166        ajastin = new Timer(); 
     167        ajastin.Start(); 
     168         
     169        } 
    162170         
    163171    } 
     
    219227        pelaaja1.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
    220228        pelaaja1.Weapon.AttackSound = ammus; 
    221         pelaaja1.Weapon.FireRate = 10; 
     229        pelaaja1.Weapon.FireRate = 2; 
    222230 
    223231        Add(pelaaja1); 
     
    295303       
    296304        pelaaja2.Weapon.AttackSound = ammus; 
    297         pelaaja2.Weapon.FireRate = 10; 
     305        pelaaja2.Weapon.FireRate = 2; 
    298306    } 
    299307 
     
    332340        Keyboard.Listen(Key.G, ButtonState.Pressed, HeitaKranaatti,"Kranaatti", pelaaja2); 
    333341        Keyboard.Listen(Key.T, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaaja2); 
    334         //.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä"); 
     342         
    335343 
    336344        ControllerOne.Listen(Button.B, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaaja3); 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.