Ignore:
Timestamp:
2014-07-04 11:22:07 (5 years ago)
Author:
arjuhoyl
Message:

viimeinen commit :)

File:
1 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2014/27/ArttuH/gamefusion/gamefusion/gamefusion/gamefusion.cs

    r5401 r5417  
    2222    TileMap kentta; 
    2323 
    24     Image pelaajanKuva = LoadImage("meat_boy"); 
     24    Image pelaajanKuva = LoadImage("steve"); 
    2525    Image coinKuva = LoadImage("coin"); 
    2626    Image zombiekuva = LoadImage("zombie"); 
     
    3030    SoundEffect healling = LoadSoundEffect("heal"); 
    3131    Image healthback = LoadImage("full-health-kit"); 
     32    Image maalikuva = LoadImage("maalikuva"); 
    3233     
    3334 
     
    4748        kentta.SetTileMethod('z', luozombie); 
    4849        kentta.SetTileMethod('h', health); 
     50        kentta.SetTileMethod('m', maali); 
    4951        //kentta.SetTileMethod('p', pelkokuva); 
    5052        kentta.Execute(RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO); 
     
    8587        pelaaja1.Weapon.FireRate = 20000000.0; 
    8688        pelaaja1.Weapon.InfiniteAmmo = true; 
     89        pelaaja1.Weapon.X = 25.0; 
     90        pelaaja1.Weapon.Y = 0.0; 
    8791        pelaaja1.CollisionIgnoreGroup = 1; 
    8892        //AddCollisionHandler(pelaaja1, "pelkokuva", luopelkokuva); 
    8993        AddCollisionHandler(pelaaja1, "zombie", damage); 
    9094        AddCollisionHandler(pelaaja1, "back", tormaaHelthbackkiin); 
     95        AddCollisionHandler(pelaaja1, "maali", peli_loppu); 
    9196    } 
    9297 
     
    136141        if (ControllerOne.IsConnected) 
    137142        { 
     143            Mouse.IsCursorVisible = false; 
    138144            ControllerOne.Listen(Button.B, ButtonState.Pressed, ShowControlHelp, "Näytä ohjeet"); 
    139145            ControllerOne.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed,ConfirmExit, "Poistu pelistä"); 
    140146            ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, Liikuta, "Pelaaja liikkuu vasemmalle/oikealle"); 
    141147            ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyNopeus); 
    142             ControllerOne.Listen(Button.X, ButtonState.Pressed, ammuAseella, "ammu", pelaaja1); 
     148            ControllerOne.Listen(Button.LeftTrigger, ButtonState.Pressed, ammuAseella, "ammu", pelaaja1); 
    143149            ControllerOne.Listen(Button.Y, ButtonState.Pressed, HeitaKranaatti, "testaa", pelaaja1); 
    144150            ControllerOne.Listen(Button.RightShoulder,ButtonState.Pressed, cheat_koodi,"hyss"); 
    145151            ControllerOne.Listen(Button.LeftShoulder, ButtonState.Down, HeitaKranaatti_cheat, "testaa", pelaaja1); 
    146             ControllerOne.Listen(Button.DPadDown, ButtonState.Down, ammuAseella, "ammu", pelaaja1); 
     152            ControllerOne.Listen(Button.DPadDown, ButtonState.Down, ammuAseella, "hyss", pelaaja1); 
     153            ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.RightStick, 0.1, Tahtaa, "Tähtää aseella"); 
    147154        } 
    148155        else 
     
    157164            Keyboard.Listen(Key.CapsLock,ButtonState.Pressed, cheat_koodi,"hyss"); 
    158165            Keyboard.Listen(Key.F, ButtonState.Down, HeitaKranaatti_cheat, "testaa", pelaaja1); 
    159             Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, ammuAseella, "ammu", pelaaja1); 
     166            Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, ammuAseella, "hyss", pelaaja1); 
     167            Mouse.ListenMovement(0.1, tahtaa_hiiri, "tähtäää aseella"); 
    160168 
    161169        } 
     
    179187 
    180188        Add(alkuvalikko); 
    181  
    182         Mouse.IsCursorVisible = false; 
    183189    } 
    184190 
    185191   void AloitaPeli() 
    186192   { 
     193       ClearAll(); 
    187194       Gravity = new Vector(0, -1000); 
    188195       saaHeittaa = true; 
     
    232239 
    233240   } 
    234    //void luolima() 
     241//void luolima() 
    235242//   { 
    236243//       PhysicsObject Lima = new PhysicsObject(5.0, 5.0); 
     
    343350     } 
    344351 } 
     352 void Tahtaa(AnalogState tatintila) 
     353 { 
     354     pelaaja1.Weapon.Angle = tatintila.StateVector.Angle; 
     355 } 
     356 void tahtaa_hiiri(AnalogState hiirenLiike) 
     357 { 
     358     Vector suunta = (Mouse.PositionOnWorld - pelaaja1.Weapon.AbsolutePosition).Normalize(); 
     359     pelaaja1.Weapon.Angle = suunta.Angle; 
     360 } 
     361 void maali(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     362 { 
     363     PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 
     364     taso.Position = paikka; 
     365     taso.Image = maalikuva; 
     366     taso.Tag = "maali"; 
     367     Add(taso); 
     368 } 
     369 void peli_loppu(PhysicsObject pelaaja,PhysicsObject maali) 
     370 { 
     371     ClearAll(); 
     372     MultiSelectWindow loppu = new MultiSelectWindow("jee voitit pelin","lopetapeli"); 
     373     loppu.AddItemHandler(0, Exit); 
     374     Add(loppu); 
     375 
     376      
     377 
     378 } 
     379 
    345380} 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.