Changeset 5375


Ignore:
Timestamp:
2014-07-03 14:57:53 (5 years ago)
Author:
arjuhoyl
Message:

varmistus

Location:
2014/27/ArttuH/gamefusion
Files:
5 added
13 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2014/27/ArttuH/gamefusion/gamefusion/gamefusion/Ohjelma.cs

    r5227 r5375  
    99        { 
    1010#if !DEBUG 
    11             game.IsFullScreen = true; 
     11            game.IsFullScreen = false; 
    1212#endif 
    1313            game.Run(); 
  • 2014/27/ArttuH/gamefusion/gamefusion/gamefusion/gamefusion.cs

    r5329 r5375  
    1414 
    1515    Image taustaKuva = LoadImage("8552054267_0b6750030d_b"); 
    16      
    17  
     16 
     17    DoubleMeter elamalaskuri; 
     18 
     19    bool saaHeittaa = true; 
    1820 
    1921    PlatformCharacter pelaaja1; 
     22    TileMap kentta; 
    2023 
    2124    Image pelaajanKuva = LoadImage("meat_boy"); 
     
    2427    SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); 
    2528    SoundEffect hyppy = LoadSoundEffect("laser_shoot"); 
     29    PhysicsObject health_back; 
     30    SoundEffect healling = LoadSoundEffect("heal"); 
     31    Image healthback = LoadImage("full-health-kit"); 
    2632     
    2733 
     
    2935    { 
    3036        luoalkuvalikko(); 
    31         MediaPlayer.Play("hitman"); 
     37        MediaPlayer.Play("Battle"); 
    3238        MediaPlayer.IsRepeating = true; 
    3339    } 
     
    3541    void LuoKentta() 
    3642    { 
    37         TileMap kentta = TileMap.FromLevelAsset("kentta1"); 
     43        kentta = TileMap.FromLevelAsset("kentta1"); 
    3844        kentta.SetTileMethod('#', LisaaTaso); 
    3945        kentta.SetTileMethod('*', Lisaacoin); 
    4046        kentta.SetTileMethod('N', LisaaPelaaja); 
    4147        kentta.SetTileMethod('z', luozombie); 
    42         kentta.SetTileMethod('p', pelkokuva); 
     48        kentta.SetTileMethod('h', health); 
     49        //kentta.SetTileMethod('p', pelkokuva); 
    4350        kentta.Execute(RUUDUN_KOKO, RUUDUN_KOKO); 
    4451        Level.CreateBorders(); 
    4552        Level.Background.CreateGradient(Color.White, Color.SkyBlue); 
    4653        Level.Background.Image = taustaKuva; 
     54        luoElamalaskuri(); 
    4755    } 
    4856 
     
    7482        Add(pelaaja1); 
    7583        pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(20, 5); 
    76         pelaaja1.Weapon.Ammo.Value = 100000; 
    7784        pelaaja1.Weapon.ProjectileCollision = ammusOsui; 
     85        pelaaja1.Weapon.FireRate = 2.0; 
     86        pelaaja1.Weapon.InfiniteAmmo = true; 
    7887        pelaaja1.CollisionIgnoreGroup = 1; 
    79         AddCollisionHandler(pelaaja1, "pelkokuva", luopelkokuva); 
     88        //AddCollisionHandler(pelaaja1, "pelkokuva", luopelkokuva); 
     89        AddCollisionHandler(pelaaja1, "zombie", damage); 
     90        AddCollisionHandler(pelaaja1, "back", tormaaHelthbackkiin); 
    8091    } 
    8192 
     
    104115        } 
    105116        pelaaja1.Walk(300 * tatinAsento.X); 
    106         luolima(); 
     117        //luolima(); 
    107118         
    108119    } 
     
    129140            ControllerOne.ListenAnalog(AnalogControl.LeftStick, 0.1, Liikuta, "Pelaaja liikkuu vasemmalle/oikealle"); 
    130141            ControllerOne.Listen(Button.A, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyNopeus); 
    131             ControllerOne.Listen(Button.RightTrigger, ButtonState.Pressed, ammuAseella, "ammu", pelaaja1); 
     142            ControllerOne.Listen(Button.X, ButtonState.Pressed, ammuAseella, "ammu", pelaaja1); 
     143            ControllerOne.Listen(Button.Y, ButtonState.Pressed, HeitaKranaatti, "testaa", pelaaja1); 
    132144        } 
    133145        else 
     
    139151            Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyNopeus); 
    140152            Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, ammuAseella,"ammu", pelaaja1); 
     153            Keyboard.Listen(Key.V, ButtonState.Pressed, HeitaKranaatti, "testaa", pelaaja1); 
    141154        } 
    142155        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     
    145158    { 
    146159        hahmo.Walk(nopeus); 
    147         luolima(); 
     160        //luolima(); 
    148161   } 
    149162   void luoalkuvalikko() 
     
    166179   { 
    167180       Gravity = new Vector(0, -1000); 
     181       saaHeittaa = true; 
    168182 
    169183       LuoKentta(); 
     
    211225 
    212226   } 
    213    void luolima() 
    214    { 
    215        PhysicsObject Lima = new PhysicsObject(5.0, 5.0); 
    216        Lima.Position = pelaaja1.Position; 
    217        Lima.Color = Color.Red; 
    218        Lima.LifetimeLeft = TimeSpan.FromSeconds(5); 
    219        Lima.CollisionIgnoreGroup = 1; 
    220        Lima.Mass = 0.1; 
    221        Lima.Y = pelaaja1.Y; 
    222        Lima.X = pelaaja1.X; 
    223        Add(Lima); 
    224  
    225  
    226    } 
     227   //void luolima() 
     228//   { 
     229//       PhysicsObject Lima = new PhysicsObject(5.0, 5.0); 
     230//       Lima.Position = pelaaja1.Position; 
     231//       Lima.Color = Color.Red; 
     232//       Lima.LifetimeLeft = TimeSpan.FromSeconds(5); 
     233//       Lima.CollisionIgnoreGroup = 1; 
     234//       Lima.Mass = 0.1; 
     235//       Lima.Y = pelaaja1.Y; 
     236//       Lima.X = pelaaja1.X; 
     237//       Add(Lima); 
     238// 
     239// 
     240//   } 
    227241   void pelkokuva(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    228242   { 
     
    234248       Add(taso); 
    235249   } 
    236    void luopelkokuva(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject palikka) 
    237    { 
    238        palikka.Destroy(); 
    239        GameObject kuva = new GameObject(Level.Height * 1.3, Level.Height); 
    240        kuva.Image = pelaajanKuva; 
    241        Add(kuva); 
    242        Timer.SingleShot(1.0, delegate 
    243        { 
    244            kuva.Destroy(); 
    245        }); 
    246  
    247        Timer ajastin = new Timer(); 
    248        ajastin.Interval = 0.01; 
    249        ajastin.Timeout += delegate { kuva.Position = pelaaja1.Position; }; 
    250        ajastin.Start(); 
    251    } 
    252  
    253  
     250//   void luopelkokuva(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject palikka) 
     251//   { 
     252//       palikka.Destroy(); 
     253//       GameObject kuva = new GameObject(Level.Height * 1.3, Level.Height); 
     254//       kuva.Image = pelaajanKuva; 
     255//       Add(kuva); 
     256//       Timer.SingleShot(1.0, delegate 
     257//       { 
     258//           kuva.Destroy(); 
     259//       }); 
     260// 
     261//       Timer ajastin = new Timer(); 
     262//       ajastin.Interval = 0.01; 
     263//       ajastin.Timeout += delegate { kuva.Position = pelaaja1.Position; }; 
     264//       ajastin.Start(); 
     265// 
     266// 
     267//   } 
     268 
     269   void luoElamalaskuri() 
     270   { 
     271       elamalaskuri = new DoubleMeter(10); 
     272       elamalaskuri.MaxValue = 10; 
     273       elamalaskuri.LowerLimit += elamaloppui; 
     274 
     275       ProgressBar elamapalkki = new ProgressBar(150, 20); 
     276       elamapalkki.X = Screen.Left + 150; 
     277       elamapalkki.Y = Screen.Top - 20; 
     278       elamapalkki.BindTo(elamalaskuri); 
     279       Add(elamapalkki); 
     280 
     281   } 
     282 
     283   void elamaloppui() 
     284   { 
     285       ClearAll(); 
     286       AloitaPeli(); 
     287   } 
     288   void damage(PhysicsObject pelaaja, PhysicsObject zombie) 
     289   { 
     290       elamalaskuri.Value--; 
     291   } 
     292   void health(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
     293    { 
     294        health_back = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 
     295        health_back.IgnoresCollisionResponse = true; 
     296        health_back.Position = paikka; 
     297        health_back.Image = healthback; 
     298        health_back.Tag = "back"; 
     299        healling.Play(); 
     300        Add(health_back); 
     301    } 
     302   void tormaaHelthbackkiin(PhysicsObject hahmo, PhysicsObject health_back) 
     303   { 
     304       elamalaskuri.Value+= 10; 
     305       MessageDisplay.Add("Keräsit healt backin!"); 
     306       health_back.Destroy(); 
     307       Timer.SingleShot(30.0, 
     308       delegate { kentta.SetTileMethod('h', health); } );  
    254309} 
     310 
     311    void HeitaKranaatti(PlatformCharacter pelaaja1) 
     312{ 
     313    if (saaHeittaa) 
     314    { 
     315        Grenade kranu = new Grenade(4.0); 
     316 
     317        pelaaja1.Throw(kranu, Angle.FromDegrees(30), 10000); 
     318        saaHeittaa = false; 
     319        Timer.SingleShot(10, delegate { saaHeittaa = true; }); 
     320    } 
     321} 
     322 
     323} 
  • 2014/27/ArttuH/gamefusion/gamefusion/gamefusion/gamefusion.csproj.Debug.cachefile

    r5303 r5375  
    1111Content\Laser_Shoot.xnb 
    1212Content\Copy of kentta1.xnb 
     13Content\200_s.xnb 
     14Content\Battle.xnb 
     15Content\full-health-kit.xnb 
     16Content\heal.xnb 
    1317Content\Take a Chance.wma 
    1418Content\Hitman.wma 
     19Content\Battle.wma 
  • 2014/27/ArttuH/gamefusion/gamefusion/gamefusion/gamefusion.csproj.user

    r5329 r5375  
    1010    <FallbackCulture>en-US</FallbackCulture> 
    1111    <VerifyUploadedFiles>false</VerifyUploadedFiles> 
     12    <ProjectView>ProjectFiles</ProjectView> 
    1213  </PropertyGroup> 
    1314</Project> 
  • 2014/27/ArttuH/gamefusion/gamefusion/gamefusion/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{8D32B198-99B4-4D01-876D-8DF5708FA618}.xml

    r5329 r5375  
    1818      <Options>None</Options> 
    1919      <Output>C:\MyTemp\ArttuH\gamefusion\gamefusion\gamefusion\bin\x86\Debug\Content\kentta1.xnb</Output> 
    20       <Time>2014-07-03T10:45:01.6383052+03:00</Time> 
     20      <Time>2014-07-03T13:51:45.1655921+03:00</Time> 
    2121    </Item> 
    2222    <Item> 
     
    111111      <Output>C:\MyTemp\ArttuH\gamefusion\gamefusion\gamefusion\bin\x86\Debug\Content\Copy of kentta1.xnb</Output> 
    112112      <Time>2014-07-02T14:21:57.9446185+03:00</Time> 
     113    </Item> 
     114    <Item> 
     115      <Source>200_s.png</Source> 
     116      <Name>200_s</Name> 
     117      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     118      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     119      <Options>None</Options> 
     120      <Output>C:\MyTemp\ArttuH\gamefusion\gamefusion\gamefusion\bin\x86\Debug\Content\200_s.xnb</Output> 
     121      <Time>2014-07-03T12:04:21.2595175+03:00</Time> 
     122    </Item> 
     123    <Item> 
     124      <Source>Battle.mp3</Source> 
     125      <Name>Battle</Name> 
     126      <Importer>Mp3Importer</Importer> 
     127      <Processor>SongProcessor</Processor> 
     128      <Options>None</Options> 
     129      <Output>C:\MyTemp\ArttuH\gamefusion\gamefusion\gamefusion\bin\x86\Debug\Content\Battle.xnb</Output> 
     130      <Extra>C:\MyTemp\ArttuH\gamefusion\gamefusion\gamefusion\bin\x86\Debug\Content\Battle.wma</Extra> 
     131      <Time>2014-07-03T12:39:21.6908246+03:00</Time> 
     132    </Item> 
     133    <Item> 
     134      <Source>full-health-kit.png</Source> 
     135      <Name>full-health-kit</Name> 
     136      <Importer>TextureImporter</Importer> 
     137      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
     138      <Options>None</Options> 
     139      <Output>C:\MyTemp\ArttuH\gamefusion\gamefusion\gamefusion\bin\x86\Debug\Content\full-health-kit.xnb</Output> 
     140      <Time>2014-07-03T13:36:24.0315846+03:00</Time> 
     141    </Item> 
     142    <Item> 
     143      <Source>heal.wav</Source> 
     144      <Name>heal</Name> 
     145      <Importer>WavImporter</Importer> 
     146      <Processor>SoundEffectProcessor</Processor> 
     147      <Options>None</Options> 
     148      <Output>C:\MyTemp\ArttuH\gamefusion\gamefusion\gamefusion\bin\x86\Debug\Content\heal.xnb</Output> 
     149      <Time>2014-07-03T13:43:03.9944802+03:00</Time> 
    113150    </Item> 
    114151    <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> 
  • 2014/27/ArttuH/gamefusion/gamefusion/gamefusion/obj/x86/Debug/cachefile-{8D32B198-99B4-4D01-876D-8DF5708FA618}-targetpath.txt

    r5303 r5375  
    1313Content\Laser_Shoot.xnb 
    1414Content\Copy of kentta1.xnb 
     15Content\200_s.xnb 
     16Content\Battle.xnb 
     17Content\Battle.wma 
     18Content\full-health-kit.xnb 
     19Content\heal.xnb 
  • 2014/27/ArttuH/gamefusion/gamefusion/gamefusion/obj/x86/Debug/gamefusion.csproj.FileListAbsolute.txt

    r5303 r5375  
    2121C:\MyTemp\ArttuH\gamefusion\gamefusion\gamefusion\bin\x86\Debug\Content\Laser_Shoot.xnb 
    2222C:\MyTemp\ArttuH\gamefusion\gamefusion\gamefusion\bin\x86\Debug\Content\Copy of kentta1.xnb 
     23C:\MyTemp\ArttuH\gamefusion\gamefusion\gamefusion\bin\x86\Debug\Content\200_s.xnb 
     24C:\MyTemp\ArttuH\gamefusion\gamefusion\gamefusion\bin\x86\Debug\Content\Battle.xnb 
     25C:\MyTemp\ArttuH\gamefusion\gamefusion\gamefusion\bin\x86\Debug\Content\Battle.wma 
     26C:\MyTemp\ArttuH\gamefusion\gamefusion\gamefusion\bin\x86\Debug\Content\full-health-kit.xnb 
     27C:\MyTemp\ArttuH\gamefusion\gamefusion\gamefusion\bin\x86\Debug\Content\heal.xnb 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.