Changeset 5338
- Timestamp:
- 2014-07-03 11:51:43 (9 years ago)
- Location:
- 2014/27/AleksanteriV/Protokolla236TrueSurvivor
- Files:
-
- 5 added
- 1 deleted
- 12 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2014/27/AleksanteriV/Protokolla236TrueSurvivor/Protokolla236TrueSurvivor/Protokolla236TrueSurvivor/Enemy1.cs
r5324 r5338 19 19 //this.Image = parent.Images["vihu1_image"]; 20 20 this.Position = position; 21 // this.Animation = new Animation 21 22 22 23 parent.Add(this); -
2014/27/AleksanteriV/Protokolla236TrueSurvivor/Protokolla236TrueSurvivor/Protokolla236TrueSurvivor/bin/x86/Debug/Jypeli.xml
r5325 r5338 418 418 </summary> 419 419 </member> 420 <member name="P:Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.UnitX"> 421 <summary> 422 Suhteellinen x-suuntavektori lapsiolioille. 423 Varoitus: suhteessa vanhempi-olioon! 424 Jos haluat kÀyttÀÀ suoraan kentÀssÀ, kÀytÀ AbsoluteUnitX. 425 </summary> 426 </member> 427 <member name="P:Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.UnitY"> 428 <summary> 429 Suhteellinen y-suuntavektori lapsiolioille. 430 Varoitus: suhteessa vanhempi-olioon! 431 Jos haluat kÀyttÀÀ suoraan kentÀssÀ, kÀytÀ AbsoluteUnitY. 432 </summary> 433 </member> 434 <member name="P:Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.AbsoluteUnitX"> 435 <summary> 436 Suhteellinen x-suuntavektori lapsiolioille. 437 Suhteessa suoraan kentÀn koordinaatteihin. 438 </summary> 439 </member> 440 <member name="P:Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.AbsoluteUnitY"> 441 <summary> 442 Suhteellinen y-suuntavektori lapsiolioille. 443 Suhteessa suoraan kentÀn koordinaatteihin. 444 </summary> 445 </member> 420 446 <member name="P:Jypeli.GameObjects.GameObjectBase.Animation"> 421 447 <summary> … … 427 453 Olion kuva. Voi olla <c>null</c>, jolloin piirretÀÀn vain vÀri. 428 454 </summary> 455 </member> 456 <member name="T:Jypeli.GameObjectContainer"> 457 <summary> 458 Rajapinta luokalle joka sisÀltÀÀ peliolioita. 459 </summary> 460 </member> 461 <member name="M:Jypeli.GameObjectContainer.Add(Jypeli.IGameObject)"> 462 <summary> 463 LisÀÀ peliolion. 464 </summary> 465 <param name="obj">Olio</param> 466 </member> 467 <member name="M:Jypeli.GameObjectContainer.Remove(Jypeli.IGameObject)"> 468 <summary> 469 Poistaa peliolion tuhoamatta sitÀ. 470 </summary> 471 <param name="obj">Olio</param> 429 472 </member> 430 473 <member name="T:Jypeli.IGameObjectInternal"> … … 469 512 </summary> 470 513 </member> 471 <member name="M:Jypeli.GameObject.Add(Jypeli. GameObject)">514 <member name="M:Jypeli.GameObject.Add(Jypeli.IGameObject)"> 472 515 <summary> 473 516 LisÀÀ annetun peliolion tÀmÀn olion lapseksi. Lapsiolio liikkuu tÀmÀn olion mukana, … … 478 521 </remarks> 479 522 </member> 480 <member name="M:Jypeli.GameObject.Remove(Jypeli. GameObject)">523 <member name="M:Jypeli.GameObject.Remove(Jypeli.IGameObject)"> 481 524 <summary> 482 525 Poistaa lapsiolion. Jos haluat tuhota olion, … … 570 613 </summary> 571 614 </member> 572 <member name="M:Jypeli.GameObject.Oscillate(Jypeli.Vector,System.Double,System.Double,System.Double,System.Double)"> 573 <summary> 574 Laittaa kappaleen vÀrÀhtelemÀÀn edestakaisin nykyisen paikkansa ympÀrillÀ tietyn akselin suuntaisesti. 575 </summary> 615 <member name="M:Jypeli.GameObject.Oscillate``1(Jypeli.Vector,System.Double,System.Double,System.Double,System.Double)"> 616 <summary> 617 Laittaa kappaleen liikkumaan edestakaisin nykyisen paikkansa ympÀrillÀ tietyn akselin suuntaisesti. 618 Aaltomuotoa voi vaihtaa tyyppiparametrin avulla, esim. Oscillate<Triangle> 619 </summary> 620 <typeparam name="WaveForm">Aaltomuoto, esim. Waveform.Sine</typeparam> 576 621 <param name="axis">Akseli, jonka suunnassa vÀrÀhdellÀÀn. Pituudella ei vÀliÀ, vain suunnalla.</param> 577 622 <param name="amplitude">Amplitudi eli ÀÀripÀiden vÀlinen etÀisyys.</param> … … 580 625 <param name="damping">Vaimennuskerroin. 0 = ei vaimene, mitÀ suurempi niin sitÀ nopeammin vaimenee.</param> 581 626 </member> 627 <member name="M:Jypeli.GameObject.Oscillate(Jypeli.Vector,System.Double,System.Double,System.Double,System.Double)"> 628 <summary> 629 Laittaa kappaleen liikkumaan edestakaisin nykyisen paikkansa ympÀrillÀ tietyn akselin suuntaisesti. 630 </summary> 631 <param name="axis">Akseli, jonka suunnassa vÀrÀhdellÀÀn. Pituudella ei vÀliÀ, vain suunnalla.</param> 632 <param name="amplitude">Amplitudi eli ÀÀripÀiden vÀlinen etÀisyys.</param> 633 <param name="frequency">Taajuus, eli kuinka monta jaksoa sekunnissa vÀrÀhdellÀÀn.</param> 634 <param name="phase">Vaihe, eli mistÀ kohtaa jaksoa aloitetaan. VaihteluvÀli 0 - 2 * Math.PI (siniaalto)</param> 635 <param name="damping">Vaimennuskerroin. 0 = ei vaimene, mitÀ suurempi niin sitÀ nopeammin vaimenee.</param> 636 </member> 637 <member name="M:Jypeli.GameObject.OscillateAngle``1(System.Double,Jypeli.UnlimitedAngle,System.Double,System.Double)"> 638 <summary> 639 Laittaa kappaleen pyörimÀÀn edestakaisin tietyn aaltomuodon mukaisesti. 640 Aaltomuotoa voi vaihtaa tyyppiparametrin avulla, esim. OscillateAngle<Triangle> 641 </summary> 642 <typeparam name="WaveForm">Aaltomuoto, esim. Waveform.Sine</typeparam> 643 <param name="direction">VÀrÀhtelyn suunta (1 = myötÀpÀivÀÀn, -1 = vastapÀivÀÀn)</param> 644 <param name="amplitude">Amplitudi eli ÀÀripÀiden vÀlinen etÀisyys (radiaaneina).</param> 645 <param name="frequency">Taajuus, eli kuinka monta jaksoa sekunnissa vÀrÀhdellÀÀn.</param> 646 <param name="damping">Vaimennuskerroin. 0 = ei vaimene, mitÀ suurempi niin sitÀ nopeammin vaimenee.</param> 647 </member> 582 648 <member name="M:Jypeli.GameObject.OscillateAngle(System.Double,Jypeli.UnlimitedAngle,System.Double,System.Double)"> 583 649 <summary> 584 Laittaa kappaleen kulman vÀrÀhtelemÀÀn edestakaisin.650 Laittaa kappaleen pyörimÀÀn edestakaisin. 585 651 </summary> 586 652 <param name="direction">VÀrÀhtelyn suunta (1 = myötÀpÀivÀÀn, -1 = vastapÀivÀÀn)</param> … … 1454 1520 </summary> 1455 1521 </member> 1522 <member name="T:Jypeli.BoundingRectangle"> 1523 <summary> 1524 Suorakaide 1525 </summary> 1526 </member> 1527 <member name="F:Jypeli.BoundingRectangle.X"> 1528 <summary> 1529 Suorakaiteen keskipisteen X 1530 </summary> 1531 </member> 1532 <member name="F:Jypeli.BoundingRectangle.Y"> 1533 <summary> 1534 Suorakaiteen keskipisteen Y 1535 </summary> 1536 </member> 1537 <member name="F:Jypeli.BoundingRectangle.Width"> 1538 <summary> 1539 Suorakaiteen leveyse 1540 </summary> 1541 </member> 1542 <member name="F:Jypeli.BoundingRectangle.Height"> 1543 <summary> 1544 Suorakaiteen korkeus 1545 </summary> 1546 </member> 1547 <member name="M:Jypeli.BoundingRectangle.#ctor(System.Double,System.Double,System.Double,System.Double)"> 1548 <summary> 1549 Alustetaan suorakaide keskipisteen ja koon perusteella 1550 </summary> 1551 <param name="x">keskipisteen x</param> 1552 <param name="y">keskipisteen y</param> 1553 <param name="w">leveys</param> 1554 <param name="h">korkeus</param> 1555 </member> 1556 <member name="M:Jypeli.BoundingRectangle.#ctor(Jypeli.Vector,Jypeli.Vector)"> 1557 <summary> 1558 Alustetaan suorakaiden nurkkapisteiden avulla 1559 </summary> 1560 <param name="topLeft">vasen ylÀnurkka</param> 1561 <param name="bottomRight">oikea alanurkka</param> 1562 </member> 1563 <member name="M:Jypeli.BoundingRectangle.IsInside(Jypeli.Vector)"> 1564 <summary> 1565 Tutkitaan onko piste suorakaiteen sisÀllÀ 1566 </summary> 1567 <param name="point">tutkittavan pisteen koordinaatti</param> 1568 <returns>true jos sisÀllÀ, muuten false</returns> 1569 </member> 1570 <member name="P:Jypeli.BoundingRectangle.Left"> 1571 <summary> 1572 Suorakaiteen vasemman reunan X 1573 </summary> 1574 </member> 1575 <member name="P:Jypeli.BoundingRectangle.Right"> 1576 <summary> 1577 Suorakaiteen oikean reunan X 1578 </summary> 1579 </member> 1580 <member name="P:Jypeli.BoundingRectangle.Bottom"> 1581 <summary> 1582 Suorakaiteen alareunen Y 1583 </summary> 1584 </member> 1585 <member name="P:Jypeli.BoundingRectangle.Top"> 1586 <summary> 1587 Suorakaiteen ylÀreunan Y 1588 </summary> 1589 </member> 1590 <member name="P:Jypeli.BoundingRectangle.Position"> 1591 <summary> 1592 Suorakaiteen keskipiste 1593 </summary> 1594 </member> 1595 <member name="P:Jypeli.BoundingRectangle.Size"> 1596 <summary> 1597 Suorakaiteen koko 1598 </summary> 1599 </member> 1600 <member name="P:Jypeli.BoundingRectangle.TopLeft"> 1601 <summary> 1602 Suorakaiteen vasemman ylÀnurkan koordinaatti 1603 </summary> 1604 </member> 1605 <member name="P:Jypeli.BoundingRectangle.BottomRight"> 1606 <summary> 1607 Suorakaiteen oikean alanurkan koordinaatti 1608 </summary> 1609 </member> 1610 <member name="P:Jypeli.BoundingRectangle.BottomLeft"> 1611 <summary> 1612 Suorakaiteen vasemman alanurkan koordinaatti 1613 </summary> 1614 </member> 1615 <member name="P:Jypeli.BoundingRectangle.TopRight"> 1616 <summary> 1617 Suorakaiteen oikean ylönurkan koordinaatti 1618 </summary> 1619 </member> 1620 <member name="P:Jypeli.BoundingRectangle.DiagonalLength"> 1621 <summary> 1622 Suorakaiteen lÀvistÀjÀn pituus 1623 </summary> 1624 </member> 1456 1625 <member name="T:Jypeli.FollowerBrain"> 1457 1626 <summary> … … 2232 2401 Vaikuttaako efektiin tuuli 2233 2402 </summary> 2403 </member> 2404 <member name="T:Jypeli.Waveform"> 2405 <summary> 2406 Aaltomuoto. 2407 </summary> 2408 </member> 2409 <member name="M:Jypeli.Waveform.#ctor(System.Double,System.Double,System.Double,System.Double)"> 2410 <summary> 2411 Luo uuden aaltomuodon. 2412 </summary> 2413 <param name="amplitude">Amplitudi.</param> 2414 <param name="frequency">Taajuus.</param> 2415 <param name="phase">Vaihe.</param> 2416 <param name="damping">Vaimenemisvakio.</param> 2417 </member> 2418 <member name="M:Jypeli.Waveform.GetValue(System.Double)"> 2419 <summary> 2420 Palauttaa poikkeaman keskipisteestÀ hetkellÀ t. 2421 </summary> 2422 <param name="t">Ajanhetki</param> 2423 <returns></returns> 2424 </member> 2425 <member name="M:Jypeli.Waveform.GetDerivative(System.Double,System.Double)"> 2426 <summary> 2427 Palauttaa poikkeaman muutoksen eli vÀrÀhtelijÀn nopeuden hetkellÀ t. 2428 </summary> 2429 <param name="t">Ajanhetki</param> 2430 <param name="dt">Aika viimeisimmÀstÀ muutoksesta</param> 2431 <returns></returns> 2432 <remarks> 2433 TÀmÀ funktio laskee derivaatan yleisessÀ tapauksessa numeerisesti. 2434 Ylikirjoita jos haluat lisÀÀ tarkkuutta. 2435 </remarks> 2436 </member> 2437 <member name="M:Jypeli.Waveform.GetDampingMultiplier(System.Double)"> 2438 <summary> 2439 Palauttaa vaimenemiskertoimen hetkellÀ t. 2440 Vaimenemiskerroin on eri asia kuin vaimenemisvakio ja riippuu ajanhetkestÀ. 2441 </summary> 2442 <param name="t"></param> 2443 <returns></returns> 2444 </member> 2445 <member name="P:Jypeli.Waveform.Amplitude"> 2446 <summary> 2447 Amplitudi eli maksimipoikkeama keskipisteestÀ. 2448 </summary> 2449 </member> 2450 <member name="P:Jypeli.Waveform.Frequency"> 2451 <summary> 2452 Taajuus (jaksoa sekunnissa) 2453 </summary> 2454 </member> 2455 <member name="P:Jypeli.Waveform.Phase"> 2456 <summary> 2457 Vaihe. VaihteluvÀli on 0 - 2 * Math.PI. 2458 </summary> 2459 </member> 2460 <member name="P:Jypeli.Waveform.Damping"> 2461 <summary> 2462 Vaimenemisvakio. Jos 0, vÀrÀhtely jatkuu ikuisesti. 2463 </summary> 2464 </member> 2465 <member name="T:Jypeli.Waveform.Sine"> 2466 <summary> 2467 Siniaalto. 2468 </summary> 2469 </member> 2470 <member name="M:Jypeli.Waveform.Sine.#ctor(System.Double,System.Double,System.Double,System.Double)"> 2471 <summary> 2472 Luo uuden siniaallon. 2473 </summary> 2474 <param name="amplitude">Amplitudi.</param> 2475 <param name="frequency">Taajuus.</param> 2476 <param name="phase">Vaihe.</param> 2477 <param name="damping">Vaimenemisvakio.</param> 2478 </member> 2479 <member name="M:Jypeli.Waveform.Sine.GetValue(System.Double)"> 2480 <summary> 2481 Palauttaa poikkeaman keskipisteestÀ hetkellÀ t. 2482 </summary> 2483 <param name="t">Ajanhetki</param> 2484 <returns></returns> 2485 </member> 2486 <member name="M:Jypeli.Waveform.Sine.GetDerivative(System.Double,System.Double)"> 2487 <summary> 2488 Palauttaa poikkeaman muutoksen eli vÀrÀhtelijÀn nopeuden hetkellÀ t. 2489 </summary> 2490 <param name="t">Ajanhetki</param> 2491 <param name="dt">Aika viimeisimmÀstÀ muutoksesta</param> 2492 <returns></returns> 2493 </member> 2494 <member name="T:Jypeli.Waveform.Saw"> 2495 <summary> 2496 Sahalaita-aalto. 2497 </summary> 2498 </member> 2499 <member name="M:Jypeli.Waveform.Saw.#ctor(System.Double,System.Double,System.Double,System.Double)"> 2500 <summary> 2501 Luo uuden sahalaita-aallon. 2502 </summary> 2503 <param name="amplitude">Amplitudi.</param> 2504 <param name="frequency">Taajuus.</param> 2505 <param name="phase">Vaihe.</param> 2506 <param name="damping">Vaimenemisvakio.</param> 2507 </member> 2508 <member name="M:Jypeli.Waveform.Saw.GetValue(System.Double)"> 2509 <summary> 2510 Palauttaa poikkeaman keskipisteestÀ hetkellÀ t. 2511 </summary> 2512 <param name="t">Ajanhetki</param> 2513 <returns></returns> 2514 </member> 2515 <member name="T:Jypeli.Waveform.Triangle"> 2516 <summary> 2517 Kolmioaalto. 2518 </summary> 2519 </member> 2520 <member name="M:Jypeli.Waveform.Triangle.#ctor(System.Double,System.Double,System.Double,System.Double)"> 2521 <summary> 2522 Luo uuden kolmioaallon. 2523 </summary> 2524 <param name="amplitude">Amplitudi.</param> 2525 <param name="frequency">Taajuus.</param> 2526 <param name="phase">Vaihe.</param> 2527 <param name="damping">Vaimenemisvakio.</param> 2528 </member> 2529 <member name="M:Jypeli.Waveform.Triangle.GetValue(System.Double)"> 2530 <summary> 2531 Palauttaa poikkeaman keskipisteestÀ hetkellÀ t. 2532 </summary> 2533 <param name="t">Ajanhetki</param> 2534 <returns></returns> 2535 </member> 2536 <member name="T:Jypeli.Waveform.Square"> 2537 <summary> 2538 Kanttiaalto. 2539 </summary> 2540 </member> 2541 <member name="M:Jypeli.Waveform.Square.#ctor(System.Double,System.Double,System.Double,System.Double)"> 2542 <summary> 2543 Luo uuden kanttiaallon. 2544 </summary> 2545 <param name="amplitude">Amplitudi.</param> 2546 <param name="frequency">Taajuus.</param> 2547 <param name="phase">Vaihe.</param> 2548 <param name="damping">Vaimenemisvakio.</param> 2549 </member> 2550 <member name="M:Jypeli.Waveform.Square.GetValue(System.Double)"> 2551 <summary> 2552 Palauttaa poikkeaman keskipisteestÀ hetkellÀ t. 2553 </summary> 2554 <param name="t">Ajanhetki</param> 2555 <returns></returns> 2234 2556 </member> 2235 2557 <member name="T:Jypeli.Game"> … … 2915 3237 MÀÀrÀÀ, mihin aliohjelmaan siirrytÀÀn kun olio <code>obj</code> törmÀÀ johonkin toiseen olioon. 2916 3238 </summary> 3239 <typeparam name="O">TörmÀÀvÀn olion tyyppi.</typeparam> 2917 3240 <typeparam name="T">Kohdeolion tyyppi.</typeparam> 2918 3241 <param name="obj">TörmÀÀvÀ olio</param> … … 2924 3247 Jypelin sisÀiseen kÀyttöön! 2925 3248 </summary> 3249 <typeparam name="O">TörmÀÀvÀn olion tyyppi.</typeparam> 2926 3250 <typeparam name="T">Kohdeolion tyyppi.</typeparam> 2927 3251 <param name="obj">TörmÀÀvÀ olio</param> … … 2964 3288 <param name="handler">TörmÀyksen kÀsittelevÀ aliohjelma.</param> 2965 3289 </member> 2966 <member name="M:Jypeli.PhysicsGameBase.AddCollisionHandler ``2(``0,``1,Jypeli.CollisionHandler{Jypeli.PhysicsObject,``1})">3290 <member name="M:Jypeli.PhysicsGameBase.AddCollisionHandlerByRef``2(``0,``1,Jypeli.CollisionHandler{``0,``1})"> 2967 3291 <summary> 2968 3292 MÀÀrÀÀ, mihin aliohjelmaan siirrytÀÀn kun … … 2973 3297 <param name="handler">Metodi, joka kÀsittelee törmÀyksen (ei parametreja).</param> 2974 3298 </member> 2975 <member name="M:Jypeli.PhysicsGameBase.AddCollisionHandler ``2(``0,System.Object,Jypeli.CollisionHandler{``0,``1})">3299 <member name="M:Jypeli.PhysicsGameBase.AddCollisionHandlerByTag``2(``0,System.Object,Jypeli.CollisionHandler{``0,``1})"> 2976 3300 <summary> 2977 3301 MÀÀrÀÀ, mihin aliohjelmaan siirrytÀÀn kun … … 2980 3304 <param name="obj">TörmÀÀvÀ olio.</param> 2981 3305 <param name="tag">TörmÀttÀvÀn olion tagi.</param> 3306 <param name="handler">Metodi, joka kÀsittelee törmÀyksen (ei parametreja).</param> 3307 </member> 3308 <member name="M:Jypeli.PhysicsGameBase.AddCollisionHandler``2(``0,System.Object,Jypeli.CollisionHandler{``0,``1})"> 3309 <summary> 3310 MÀÀrÀÀ, mihin aliohjelmaan siirrytÀÀn kun 3311 olio <code>obj</code> törmÀÀ toiseen olioon. 3312 </summary> 3313 <param name="obj">TörmÀÀvÀ olio.</param> 3314 <param name="target">TörmÀttÀvÀn olion viite tai tagi.</param> 2982 3315 <param name="handler">Metodi, joka kÀsittelee törmÀyksen (ei parametreja).</param> 2983 3316 </member> … … 4517 4850 </summary> 4518 4851 </member> 4519 <member name="M:Jypeli.PhysicsStructure.Add(Jypeli. GameObject)">4852 <member name="M:Jypeli.PhysicsStructure.Add(Jypeli.IGameObject)"> 4520 4853 <summary> 4521 4854 LisÀÀ olion rakenteeseen. … … 4748 5081 <param name="repeatCount">Kuinka monta kertaa animaatio suoritetaan.</param> 4749 5082 </member> 5083 <member name="M:Jypeli.Animation.Pause"> 5084 <summary> 5085 KeskeyttÀÀ animaation toiston. 5086 </summary> 5087 </member> 4750 5088 <member name="M:Jypeli.Animation.Resume"> 4751 5089 <summary> … … 4778 5116 <summary> 4779 5117 Aktiivisen animaatioruudun indeksi (alkaa nollasta). 5118 </summary> 5119 </member> 5120 <member name="P:Jypeli.Animation.IsPlaying"> 5121 <summary> 5122 Onko animaatio kÀynnissÀ. 4780 5123 </summary> 4781 5124 </member> … … 6042 6385 <summary> 6043 6386 ÃÀnenvoimakkuus vÀlillÀ 0.0 - 1.0. 6387 </summary> 6388 </member> 6389 <member name="P:Jypeli.MediaPlayer.CanPlay"> 6390 <summary> 6391 Voiko musiikkia soittaa. 6392 Windows Phonella rajoituksena on ettÀ kÀyttÀjÀn musiikkia ei saa keskeyttÀÀ. 6393 Ei tarvitse tarkistaa itse ennen Play-kutsua, Jypeli tekee sen puolesta. 6044 6394 </summary> 6045 6395 </member> … … 6600 6950 <param name="newScore"></param> 6601 6951 </member> 6602 <member name="P:Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.Message">6603 <summary>6604 Viesti.6605 </summary>6606 </member>6607 6952 <member name="P:Jypeli.Widgets.HighScoreWindow.NameInputWindow"> 6608 6953 <summary> … … 7136 7481 <summary> 7137 7482 Tapahtuu kun nappia on painettu. 7483 </summary> 7484 </member> 7485 <member name="E:Jypeli.Widgets.PushButton.Pressed"> 7486 <summary> 7487 Tapahtuu kun nappi painetaan pohjaan. 7488 </summary> 7489 </member> 7490 <member name="E:Jypeli.Widgets.PushButton.Released"> 7491 <summary> 7492 Tapahtuu kun nappi pÀÀstetÀÀn irti. 7493 </summary> 7494 </member> 7495 <member name="E:Jypeli.Widgets.PushButton.Down"> 7496 <summary> 7497 Tapahtuu kun nappi on pohjassa. 7138 7498 </summary> 7139 7499 </member> … … 12227 12587 </summary> 12228 12588 </member> 12589 <member name="P:Jypeli.Level.BoundingRect"> 12590 <summary> 12591 KentÀn rajaama alue 12592 </summary> 12593 </member> 12229 12594 <member name="T:Jypeli.Controls.AnalogControl"> 12230 12595 <summary> … … 14376 14741 Palauttaa satunnaisen totuusarvon. 14377 14742 </summary> 14743 <returns>satuniasesti joko true tai false</returns> 14378 14744 </member> 14379 14745 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextInt(System.Int32)"> … … 14381 14747 Palauttaa satunnaisen kokonaisluvun, joka on vÀhintÀÀn 0 ja pienempi kuin <code>max</code>. 14382 14748 </summary> 14383 <returns> </returns>14749 <returns>Satunnainen kokonaisluku</returns> 14384 14750 </member> 14385 14751 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextInt(System.Int32,System.Int32)"> … … 14387 14753 Palauttaa satunnaisen kokonaisluvun, joka on vÀhintÀÀn <code>min</code> ja pienempi kuin <code>max</code>. 14388 14754 </summary> 14755 <param name="min">Pienin arvo jonka luku voi saada</param> 14756 <param name="max">Suurin arvo jonka luku voi saada</param> 14757 <returns>Satunnainen kokonaisluku</returns> 14389 14758 </member> 14390 14759 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextDouble(System.Double,System.Double)"> … … 14392 14761 Palauttaa satunnaisen liukuluvun parametrien <code>min</code> ja <code>max</code> vÀliltÀ. 14393 14762 </summary> 14763 <param name="min">Pienin arvo jonka luku voi saada</param> 14764 <param name="max">Suurin arvo jonka luku voi saada</param> 14765 <returns>Satunnainen reaaliluku</returns> 14394 14766 </member> 14395 14767 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextLetter(System.Boolean)"> … … 14404 14776 Palauttaa satunnaisen suunnan. 14405 14777 </summary> 14778 <returns>Satunnainen suunta</returns> 14406 14779 </member> 14407 14780 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextDoubleArray(System.Double,System.Double,System.Int32)"> 14408 14781 <summary> 14409 Palauttaa double-taulukon .14782 Palauttaa double-taulukon tÀytettyinÀ satunnaisilla luvuilla vÀliltÀ [min,max] 14410 14783 </summary> 14411 14784 <param name="min">Pienin arvo.</param> … … 14416 14789 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextDoubleArray(System.Double,System.Double,System.Int32,System.Int32)"> 14417 14790 <summary> 14418 Palauttaa double-taulukon .14791 Palauttaa double-taulukon tÀytettyinÀ satunnaisilla luvuilla vÀliltÀ [min,max] 14419 14792 </summary> 14420 14793 <param name="min">Pienin arvo.</param> … … 14428 14801 Palauttaa satunnaisen vÀrin. 14429 14802 </summary> 14430 <returns> VÀri.</returns>14803 <returns>Satunnainen vÀri</returns> 14431 14804 </member> 14432 14805 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextColor(Jypeli.Color,Jypeli.Color)"> … … 14434 14807 Palauttaa satunnaisen vÀrin. 14435 14808 </summary> 14436 <returns> VÀri.</returns>14809 <returns>Satunnainen vÀri</returns> 14437 14810 </member> 14438 14811 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextAngle"> … … 14440 14813 Palauttaa satunnaisen kulman. 14441 14814 </summary> 14442 <returns> Kulma.</returns>14815 <returns>Satunnainen kulma</returns> 14443 14816 </member> 14444 14817 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextVector(System.Double,System.Double)"> … … 14458 14831 <param name="maxX">Suurin sallittu X-koordinaatti</param> 14459 14832 <param name="maxY">Suurin sallittu Y-koordinaatti</param> 14460 <returns></returns> 14833 <returns>Satunnainen vektori</returns> 14834 </member> 14835 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextVector(Jypeli.BoundingRectangle,System.Int32)"> 14836 <summary> 14837 Luodaan satunnainen vektori, jonka "piste" on suorakaiteen sisÀllÀ. 14838 </summary> 14839 <param name="rect">suorakaisen joka rajoittaa arvontaa</param> 14840 <param name="r">sÀde joka otetaan reunoilta sisÀÀnpÀin</param> 14841 <returns>Satunnainen vektori</returns> 14461 14842 </member> 14462 14843 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextAngle(Jypeli.Angle)"> … … 14465 14846 </summary> 14466 14847 <param name="max">Maksimikulma.</param> 14467 <returns> Kulma.</returns>14848 <returns>Satunnainen kulma</returns> 14468 14849 </member> 14469 14850 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextAngle(Jypeli.Angle,Jypeli.Angle)"> … … 14473 14854 <param name="min">Minimikulma.</param> 14474 14855 <param name="max">Maksimikulma.</param> 14475 <returns> Kulma.</returns>14856 <returns>Satunnainen kulma</returns> 14476 14857 </member> 14477 14858 <member name="M:Jypeli.RandomGen.NextIntWithProbabilities(System.Double[])"> -
2014/27/AleksanteriV/Protokolla236TrueSurvivor/Protokolla236TrueSurvivor/Protokolla236TrueSurvivor/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{5156C658-EF8C-4216-BA6D-9928D133FE72}.xml
r5325 r5338 8 8 <Processor>TextureProcessor</Processor> 9 9 <Options>None</Options> 10 <Output>C:\MyTemp\AleksanteriV \Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\backgrounds\space_background.xnb</Output>11 <Time>2014-07-0 1T10:12:04.6608656+03:00</Time>10 <Output>C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\backgrounds\space_background.xnb</Output> 11 <Time>2014-07-03T10:36:24.4773373+03:00</Time> 12 12 </Item> 13 13 <Item> … … 17 17 <Processor>TextureProcessor</Processor> 18 18 <Options>None</Options> 19 <Output>C:\MyTemp\AleksanteriV \Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\levels\0.xnb</Output>20 <Time>2014-07-03T10:4 8:01.7265086+03:00</Time>19 <Output>C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\levels\0.xnb</Output> 20 <Time>2014-07-03T10:42:38.3638239+03:00</Time> 21 21 </Item> 22 22 <Item> … … 26 26 <Processor>TextureProcessor</Processor> 27 27 <Options>None</Options> 28 <Output>C:\MyTemp\AleksanteriV \Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\ships\player.xnb</Output>29 <Time>2014-07-0 1T12:37:39.845633+03:00</Time>28 <Output>C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\ships\player.xnb</Output> 29 <Time>2014-07-03T10:36:24.5313481+03:00</Time> 30 30 </Item> 31 31 <Item> … … 35 35 <Processor>TextureProcessor</Processor> 36 36 <Options>None</Options> 37 <Output>C:\MyTemp\AleksanteriV \Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\effects\thrusters\thruster0.1.xnb</Output>38 <Time>2014-07-0 2T09:34:30.0698321+03:00</Time>37 <Output>C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\effects\thrusters\thruster0.1.xnb</Output> 38 <Time>2014-07-03T10:36:24.4273273+03:00</Time> 39 39 </Item> 40 40 <Item> … … 44 44 <Processor>TextureProcessor</Processor> 45 45 <Options>None</Options> 46 <Output>C:\MyTemp\AleksanteriV \Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\effects\thrusters\thruster0.2.xnb</Output>47 <Time>2014-07-0 2T09:34:30.0698321+03:00</Time>46 <Output>C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\effects\thrusters\thruster0.2.xnb</Output> 47 <Time>2014-07-03T10:36:24.4353289+03:00</Time> 48 48 </Item> 49 49 <Item> … … 53 53 <Processor>TextureProcessor</Processor> 54 54 <Options>None</Options> 55 <Output>C:\MyTemp\AleksanteriV \Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\tiles\tile0.xnb</Output>56 <Time>2014-07-0 1T10:12:04.567265+03:00</Time>55 <Output>C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\tiles\tile0.xnb</Output> 56 <Time>2014-07-03T10:36:24.4433305+03:00</Time> 57 57 </Item> 58 58 <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> … … 63 63 <BuildConfiguration>Debug</BuildConfiguration> 64 64 <CompressContent>false</CompressContent> 65 <RootDirectory>C:\MyTemp\AleksanteriV \Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivorContent\</RootDirectory>66 <LoggerRootDirectory>C:\MyTemp\AleksanteriV \Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\</LoggerRootDirectory>67 <IntermediateDirectory>C:\MyTemp\AleksanteriV \Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\</IntermediateDirectory>68 <OutputDirectory>C:\MyTemp\AleksanteriV \Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\</OutputDirectory>65 <RootDirectory>C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivorContent\</RootDirectory> 66 <LoggerRootDirectory>C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\</LoggerRootDirectory> 67 <IntermediateDirectory>C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\</IntermediateDirectory> 68 <OutputDirectory>C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\</OutputDirectory> 69 69 </Settings> 70 70 <Assemblies> 71 71 <Assembly> 72 72 <Key>C:\Program Files (x86)\Jypeli\lib\ContentExtensions\TextFileContentExtension.dll</Key> 73 <Value>201 3-09-06T09:39:14+03:00</Value>73 <Value>2014-06-10T15:50:44+03:00</Value> 74 74 </Assembly> 75 75 <Assembly> … … 99 99 <Assembly> 100 100 <Key>C:\Program Files (x86)\Jypeli\lib\ContentExtensions\AnimationExtension.dll</Key> 101 <Value>201 3-09-06T09:39:16+03:00</Value>101 <Value>2014-06-10T15:50:44+03:00</Value> 102 102 </Assembly> 103 103 <Assembly> 104 104 <Key>C:\Windows\Microsoft.Net\assembly\GAC_32\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline\v4.0_4.0.0.0__842cf8be1de50553\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.dll</Key> 105 <Value>2014-04-22T2 1:32:12.354917+03:00</Value>105 <Value>2014-04-22T20:58:03.8700212+03:00</Value> 106 106 </Assembly> 107 107 </Assemblies> -
2014/27/AleksanteriV/Protokolla236TrueSurvivor/Protokolla236TrueSurvivor/Protokolla236TrueSurvivor/obj/x86/Debug/Protokolla236TrueSurvivor.csproj.FileListAbsolute.txt
r5324 r5338 1 C:\MyTemp\AleksanteriV\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\backgrounds\space_background.xnb2 C:\MyTemp\AleksanteriV\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\levels\0.xnb3 C:\MyTemp\AleksanteriV\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\ships\player.xnb4 C:\MyTemp\AleksanteriV\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\effects\thrusters\thruster0.1.xnb5 C:\MyTemp\AleksanteriV\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\effects\thrusters\thruster0.2.xnb6 C:\MyTemp\AleksanteriV\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.exe7 C:\MyTemp\AleksanteriV\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.pdb8 C:\MyTemp\AleksanteriV\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Jypeli.dll9 C:\MyTemp\AleksanteriV\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Jypeli.xml10 C:\MyTemp\AleksanteriV\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.csprojResolveAssemblyReference.cache11 C:\MyTemp\AleksanteriV\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt12 C:\MyTemp\AleksanteriV\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.exe13 C:\MyTemp\AleksanteriV\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.pdb14 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.csprojResolveAssemblyReference.cache15 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt16 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.exe17 1 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\backgrounds\space_background.xnb 18 2 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\levels\0.xnb … … 20 4 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\effects\thrusters\thruster0.1.xnb 21 5 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\effects\thrusters\thruster0.2.xnb 6 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\tiles\tile0.xnb 22 7 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.exe 23 8 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.pdb 24 9 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Jypeli.dll 25 10 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Jypeli.xml 11 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.csprojResolveAssemblyReference.cache 12 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt 13 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.exe 26 14 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.pdb 27 C:\MyTemp\AleksanteriV\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\tiles\tile0.xnb28 D:\Csharp feat jypeli\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\backgrounds\space_background.xnb29 D:\Csharp feat jypeli\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\levels\0.xnb30 D:\Csharp feat jypeli\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\ships\player.xnb31 D:\Csharp feat jypeli\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\effects\thrusters\thruster0.1.xnb32 D:\Csharp feat jypeli\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\effects\thrusters\thruster0.2.xnb33 D:\Csharp feat jypeli\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\tiles\tile0.xnb34 D:\Csharp feat jypeli\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.exe35 D:\Csharp feat jypeli\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.pdb36 D:\Csharp feat jypeli\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Jypeli.dll37 D:\Csharp feat jypeli\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Jypeli.xml38 D:\Csharp feat jypeli\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.csprojResolveAssemblyReference.cache39 D:\Csharp feat jypeli\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt40 D:\Csharp feat jypeli\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.exe41 D:\Csharp feat jypeli\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\obj\x86\Debug\Protokolla236TrueSurvivor.pdb42 C:\MyTemp\AleksanteriV2014\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\Protokolla236TrueSurvivor\bin\x86\Debug\Content\graphics\tiles\tile0.xnb
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.