Changeset 5331 for 2014/27/JesseL


Ignore:
Timestamp:
2014-07-03 10:58:51 (5 years ago)
Author:
jeloppon
Message:
 
Location:
2014/27/JesseL
Files:
55 added
9 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2014/27/JesseL/Trap/Trap/Trap/Trap.cs

    r5295 r5331  
    1515    PlatformCharacter pelaaja1; 
    1616 
    17     Image pelaajanKuva = LoadImage("Pelattava hahmo"); 
     17    Image pelaajanKuva = LoadImage("norsu"); 
    1818    Image tahtiKuva = LoadImage("tahti"); 
    19  
    20     
    2119 
    2220    SoundEffect maaliAani = LoadSoundEffect("maali"); 
     
    3028 
    3129        Camera.Follow(pelaaja1); 
    32         Camera.ZoomFactor = 3.50; 
     30        Camera.ZoomFactor = 1.2; 
    3331        Camera.StayInLevel = true; 
    34  
    35         SetWindowSize(1024, 768, true); 
    36  
    37         IsFullScreen = false; 
    3832    } 
    3933 
     
    4741        Level.CreateBorders(); 
    4842        Level.Background.CreateGradient(Color.White, Color.SkyBlue); 
    49         SmoothTextures = false; 
    50          
    5143    } 
    5244 
    5345    void LisaaTaso(Vector paikka, double leveys, double korkeus) 
    5446    { 
    55         PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys , korkeus); 
     47        PhysicsObject taso = PhysicsObject.CreateStaticObject(leveys, korkeus); 
    5648        taso.Position = paikka; 
    5749        taso.Color = Color.Green; 
     
    7668        pelaaja1.Image = pelaajanKuva; 
    7769        AddCollisionHandler(pelaaja1, "tahti", TormaaTahteen); 
    78  
    79         //pelaaja1.Weapon = new AssaultRifle(30, 10); 
    80         //pelaaja1.Weapon.Ammo.Value = 1000; 
    81         //pelaaja1.Weapon.ProjectileCollision = AmmusOsui; 
    82         //pelaaja1.Weapon.CanHitOwner = false; 
    83  
    84  
    8570        Add(pelaaja1); 
    86  
    87          
    88  
    89  
    9071    } 
    91      
    92     void AmmusOsui(PhysicsObject ammus, PhysicsObject kohde) 
    93     { 
    94         //ammus.Destroy(); 
    95     } 
    96  
    97     void AmmuAseella(PlatformCharacter pelaaja) 
    98     { 
    99         PhysicsObject ammus = pelaaja.Weapon.Shoot(); 
    100  
    101         if (ammus != null) 
    102         { 
    103             //ammus.Size *= 3; 
    104             //ammus.Image = ... 
    105             //ammus.MaximumLifetime = TimeSpan.FromSeconds(2.0); 
    106         } 
    107     } 
    108  
    10972 
    11073    void LisaaNappaimet() 
     
    11679        Keyboard.Listen(Key.Right, ButtonState.Down, Liikuta, "Liikkuu vasemmalle", pelaaja1, nopeus); 
    11780        Keyboard.Listen(Key.Up, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", pelaaja1, hyppyNopeus); 
    118         //Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Down, AmmuAseella, "Ammu", pelaaja1); 
    119          
     81 
    12082        ControllerOne.Listen(Button.Back, ButtonState.Pressed, Exit, "Poistu pelistä"); 
    12183 
  • 2014/27/JesseL/Trap/Trap/Trap/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{C0AFE563-9C03-4FBB-B5A4-D2BA929617CA}.xml

    r5295 r5331  
    3636      <Options>None</Options> 
    3737      <Output>C:\MyTemp\JesseL\Trap\Trap\Trap\bin\x86\Debug\Content\kentta1.xnb</Output> 
    38       <Time>2014-07-02T14:54:58.0341705+03:00</Time> 
     38      <Time>2014-07-03T10:08:31.1543168+03:00</Time> 
    3939    </Item> 
    4040    <Item> 
  • 2014/27/JesseL/Trap/Trap/TrapContent/kentta1.txt

    r5295 r5331  
    1111   ##  ##  ##  ## 
    1212 
    13  *    *       *   * 
    14 #########    ###########     ###############################################   
     13 *    *       *   *                      ++++++++++++++++++++++++ 
     14 #########    ###########     ###############################################   
    1515 
    16         N                                       ########################### 
     16++++                                                                     ########################### 
    1717#################################### 
    1818################################################################ 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.