Changeset 5326 for 2014/27/VesaL/OmaPeli/OmaPeli/OmaPeli/OmaPeli.cs
- Timestamp:
- 2014-07-03 10:57:52 (9 years ago)
- File:
-
- 1 edited
Legend:
- Unmodified
- Added
- Removed
-
2014/27/VesaL/OmaPeli/OmaPeli/OmaPeli/OmaPeli.cs
r5294 r5326 10 10 public class OmaPeli : PhysicsGame 11 11 { 12 13 Vector nopeusYlos = new Vector(0, 2000);14 Vector nopeusAlas = new Vector(0, -200 0);15 Vector nopeusOikealle = new Vector(- 2000, 0);16 Vector nopeusVasemmalle = new Vector( 2000, 0);12 DoubleMeter elamaLaskuri; 13 Vector nopeusYlos = new Vector(0, 100); 14 Vector nopeusAlas = new Vector(0, -200); 15 Vector nopeusOikealle = new Vector(-100, 0); 16 Vector nopeusVasemmalle = new Vector(100, 0); 17 17 PhysicsObject evilmoon; 18 PhysicsObject maila1;19 PhysicsObject maila2; 18 19 20 20 21 21 public override void Begin() … … 25 25 AsetaOhjaimet(); 26 26 AloitaPeli(); 27 27 28 } 28 29 … … 31 32 evilmoon = new PhysicsObject(90.0, 90.0); 32 33 evilmoon.Shape = Shape.Circle; 33 evilmoon.X = -200.0;34 evilmoon.X = 0.0; 34 35 evilmoon.Y = 0.0; 35 36 evilmoon.Restitution = 1.0; 37 evilmoon.CanRotate = (false); 36 38 Add(evilmoon); 37 38 evilmoon.Image = LoadImage ("EvilMoon"); 39 39 40 40 41 41 maila1 = LuoMaila(Level.Left + 20.0, 0.0);42 maila2 = LuoMaila(Level.Right - 20.0, 0.0);42 evilmoon.Image = LoadImage ("EvilMoon"); 43 IsPaused=true; 43 44 44 Level.CreateBorders(1.0, false); 45 Level.Background.Color = Color.Black; 45 46 Level.Background.CreateStars(10000); 47 48 // Camera.FollowedObject = evilmoon; 46 49 47 50 Camera.ZoomToLevel(); … … 58 61 } 59 62 60 PhysicsObject LuoMaila(double x, double y) 61 { 62 PhysicsObject maila = PhysicsObject.CreateStaticObject(20.0, 100.0); 63 maila.Shape = Shape.Rectangle; 64 maila.X = x; 65 maila.Y = y; 66 maila.Restitution = 1.0; 67 Add(maila); 68 return maila; 69 } 63 70 64 71 65 void AloitaPeli() 72 66 { 73 Vector impulssi = new Vector(5 00.0, 0.0);67 Vector impulssi = new Vector(5.0, 0.0); 74 68 evilmoon.Hit(impulssi); 75 69 } … … 77 71 void AsetaOhjaimet() 78 72 { 79 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "evilmoon: Liikuta mailaa ylös", evilmoon, nopeusYlos);73 Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "evilmoon: Liikuta Kuuta ylös", evilmoon, nopeusYlos); 80 74 // Keyboard.Listen(Key.W, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, evilmoon, Vector.Zero); 81 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "evilmoon: Liikuta mailaa alas", evilmoon, nopeusAlas); 82 // Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, evilmoon, Vector.Zero); 75 Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "evilmoon: Liikuta Kuuta alas", evilmoon, nopeusAlas); 76 // Keyboard.Listen(Key.S, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null,evilmoon,Vector.Zero); 77 78 Keyboard.Listen(Key.Q, ButtonState.Down, AsetaNopeus, null, evilmoon, Vector.Zero); 83 79 84 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "evilmoon: Liikuta mailaa oikealle", evilmoon, nopeusOikealle);80 Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "evilmoon: Liikuta Kuuta oikealle", evilmoon, nopeusOikealle); 85 81 // Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, evilmoon, Vector.Zero); 86 82 87 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "evilmoon: Liikuta mailaa alas", evilmoon, nopeusVasemmalle);83 Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "evilmoon: Liikuta Kuuta alas", evilmoon, nopeusVasemmalle); 88 84 // Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Released, AsetaNopeus, null, evilmoon, Vector.Zero); 89 85 90 86 Keyboard.Listen(Key.P, ButtonState.Pressed, Pause, "Pysäyttää pelin"); 87 //Keyboard.Listen(Key.P, ButtonState.Pressed, 91 88 92 89 … … 99 96 evilmoon.Velocity = nopeus; 100 97 } 98 99 void LuoElamaLaskuri() 100 { 101 elamaLaskuri = new DoubleMeter(10); 102 elamaLaskuri.MaxValue = 10; 103 elamaLaskuri.LowerLimit += ElamaLoppui; 104 105 ProgressBar elamaPalkki = new ProgressBar(150, 20); 106 elamaPalkki.X = Screen.Left + 150; 107 elamaPalkki.Y = Screen.Top - 20; 108 elamaPalkki.BindTo(elamaLaskuri); 109 Add(elamaPalkki); 101 110 } 111 112 void ElamaLoppui() 113 { 114 MessageDisplay.Add("Elämät loppuivat, voi voi."); 115 } 116 117 118 119 120 121 }
Note: See TracChangeset
for help on using the changeset viewer.