Changeset 5272


Ignore:
Timestamp:
2014-07-02 10:58:22 (5 years ago)
Author:
nikranna
Message:

Laitettu ohjaimia peliin ja painovoima

Location:
2014/27/NikoA
Files:
1 added
14 edited

Legend:

Unmodified
Added
Removed
  • 2014/27/NikoA/ChickenFite!/TaisteluAreena/TaisteluAreena/TaisteluAreena/TaisteluAreena.cs

    r5245 r5272  
    1010{ 
    1111    LaserGun pelaajan1Ase; 
     12    double nopeusVasen = -500; 
     13    double nopeusOikea = 500; 
     14    double nopeusYlos = 500; 
    1215    //PhysicsObject ammus; 
    1316    PlatformCharacter piisoni; 
     
    3841        LuoPelattavaOlio(); 
    3942        LisaaOhjaimet(); 
     43        Gravity = new Vector(0, -700); 
    4044 
    4145    } 
     
    4448    void ParhaatPisteet() 
    4549    { 
    46  
     50        
    4751    } 
    4852 
     
    5862    { 
    5963        Mouse.Listen(MouseButton.Left, ButtonState.Pressed, 
    60   Ammu, "Ammu aseella.",pelaajan1Ase); 
    61         Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed,Hyppaa, "Hyppää", 
     64  Ammu, "Ammu aseella.", pelaajan1Ase); 
     65        Keyboard.Listen(Key.Space, ButtonState.Pressed, Hyppaa, "Pelaaja hyppää", piisoni, nopeusYlos); 
     66        Keyboard.Listen(Key.D, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja liikkuu oikealle", piisoni, nopeusOikea); 
     67        Keyboard.Listen(Key.A, ButtonState.Down, AsetaNopeus, "Pelaaja liikkuu vasemmalle", piisoni, nopeusVasen); 
     68 
    6269        PhoneBackButton.Listen(ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
    6370        Keyboard.Listen(Key.Escape, ButtonState.Pressed, ConfirmExit, "Lopeta peli"); 
     
    96103 
    97104        } 
    98          
     105    } 
     106 
     107    void AsetaNopeus(PlatformCharacter piisoni, double nopeus) 
     108    { 
     109        //piisoni.Velocity = nopeus; 
     110        piisoni.Walk(nopeus); 
     111    } 
     112    void Hyppaa(PlatformCharacter piisoni, double nopeus) 
     113    { 
     114        piisoni.Jump(nopeus); 
     115    } 
     116     
     117 
     118     
    99119} 
  • 2014/27/NikoA/ChickenFite!/TaisteluAreena/TaisteluAreena/TaisteluAreena/obj/x86/Debug/ContentPipeline-{B0676E17-2F40-41EE-85F8-7E5C2834E4AA}.xml

    r5245 r5272  
    88      <Processor>TextureProcessor</Processor> 
    99      <Options>None</Options> 
    10       <Output>C:\MyTemp\AnttiI\Omapeli\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\bin\x86\Debug\Content\kanatyyppi2.xnb</Output> 
    11       <Time>2014-07-01T13:12:10.9891354+03:00</Time> 
     10      <Output>C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\bin\x86\Debug\Content\kanatyyppi2.xnb</Output> 
     11      <Time>2014-07-01T14:26:02.1743171+03:00</Time> 
    1212    </Item> 
    1313    <BuildSuccessful>true</BuildSuccessful> 
     
    1818      <BuildConfiguration>Debug</BuildConfiguration> 
    1919      <CompressContent>false</CompressContent> 
    20       <RootDirectory>C:\MyTemp\AnttiI\Omapeli\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreenaContent\</RootDirectory> 
    21       <LoggerRootDirectory>C:\MyTemp\AnttiI\Omapeli\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\</LoggerRootDirectory> 
    22       <IntermediateDirectory>C:\MyTemp\AnttiI\Omapeli\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\obj\x86\Debug\</IntermediateDirectory> 
    23       <OutputDirectory>C:\MyTemp\AnttiI\Omapeli\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\bin\x86\Debug\Content\</OutputDirectory> 
     20      <RootDirectory>C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreenaContent\</RootDirectory> 
     21      <LoggerRootDirectory>C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\</LoggerRootDirectory> 
     22      <IntermediateDirectory>C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\obj\x86\Debug\</IntermediateDirectory> 
     23      <OutputDirectory>C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\bin\x86\Debug\Content\</OutputDirectory> 
    2424    </Settings> 
    2525    <Assemblies> 
     
    5858      <Assembly> 
    5959        <Key>C:\Windows\Microsoft.Net\assembly\GAC_32\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline\v4.0_4.0.0.0__842cf8be1de50553\Microsoft.Xna.Framework.Content.Pipeline.dll</Key> 
    60         <Value>2014-04-22T15:52:17.1558048+03:00</Value> 
     60        <Value>2014-04-22T17:03:24.3525294+03:00</Value> 
    6161      </Assembly> 
    6262    </Assemblies> 
  • 2014/27/NikoA/ChickenFite!/TaisteluAreena/TaisteluAreena/TaisteluAreena/obj/x86/Debug/TaisteluAreena.csproj.FileListAbsolute.txt

    r5245 r5272  
    88C:\MyTemp\AnttiI\Omapeli\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\obj\x86\Debug\TaisteluAreena.pdb 
    99C:\MyTemp\AnttiI\Omapeli\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\bin\x86\Debug\Content\kanatyyppi2.xnb 
     10C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\obj\x86\Debug\TaisteluAreena.csprojResolveAssemblyReference.cache 
     11C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\obj\x86\Debug\Microsoft.Xna.Framework.RuntimeProfile.txt 
     12C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\obj\x86\Debug\TaisteluAreena.exe 
     13C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\obj\x86\Debug\TaisteluAreena.pdb 
     14C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\bin\x86\Debug\Content\kanatyyppi2.xnb 
     15C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\bin\x86\Debug\TaisteluAreena.exe 
     16C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\bin\x86\Debug\TaisteluAreena.pdb 
     17C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\bin\x86\Debug\Jypeli.dll 
     18C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreena\bin\x86\Debug\Jypeli.xml 
  • 2014/27/NikoA/ChickenFite!/TaisteluAreena/TaisteluAreena/TaisteluAreenaContent/obj/x86/Debug/TaisteluAreenaContent.contentproj.FileListAbsolute.txt

    r5245 r5272  
    11C:\MyTemp\AnttiI\Omapeli\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreenaContent\obj\x86\Debug\TaisteluAreenaContent.contentprojResolveAssemblyReference.cache 
     2C:\MyTemp\NikoA\ChickenFite!\TaisteluAreena\TaisteluAreena\TaisteluAreenaContent\obj\x86\Debug\TaisteluAreenaContent.contentprojResolveAssemblyReference.cache 
Note: See TracChangeset for help on using the changeset viewer.